Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със Сузуки РМ 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със Сузуки РМ 125

    Здравейте колеги!На скоро си купих Сузуки Рм 125!Продавача ми каза,че буталото и цилиндъра са нови.Но стана проблем карах без никакви проблеми и изведнъж изгасна докато си карах не искаше да пали запалих го на скорост оправяше се карах около 5 мин и пак гаснеше и не искаше да запали само на скорост,но както и да е.Прибрах го и го разглобих като видях буталото не беше ново.Било е ударено и е за смяна.В цилиндъра ми има две клапи лява и дясна, лявата ми клапа се е счупила и е ударила буталото и то сега е наранено.Купих си бутало обаче немога да си намеря такава клапа ако някой има надран цилиндър или продава такав мотор на части да ми пише тук или да ми се обади на тел. 0897024264 спешно е благодаря ви предварително на всички!Мотора е 1999година.

  • #2
    От: Проблем с Сузуки Рм 125!

    Първоначално публикуван от gabrielmx Преглед на мнение
    Здравейте колеги!На скоро си купих Сузуки Рм 125!Продавача ми каза,че буталото и цилиндъра са нови.Но стана проблем карах без никакви проблеми и изведнъж изгасна докато си карах не искаше да пали запалих го на скорост оправяше се карах около 5 мин и пак гаснеше и не искаше да запали само на скорост,но както и да е.Прибрах го и го разглобих като видях буталото не беше ново.Било е ударено и е за смяна.В цилиндъра ми има две клапи лява и дясна, лявата ми клапа се е счупила и е ударила буталото и то сега е наранено.Купих си бутало обаче немога да си намеря такава клапа ако някой има надран цилиндър или продава такав мотор на части да ми пише тук или да ми се обади на тел. 0897024264 спешно е благодаря ви предварително на всички!Мотора е 1999година.
    На сузуки това им е основен проблем. Буталото може и да е било ново , но счупи ли се клапата го удря и вече не е нов. Пачароза от форума съдейства на един приятел да направят неговите. В Бургас също имаше един стругар , който успешно беше направил такива , но за голямо съжаление почина. Потърси Пачароза, а ако имаш познат кадърен стругар говори с него покажи му клапите и схемата им ( можеш да я намериш в мануала на мотора или в интернет) и поискай съвет

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Сузуки Рм 125!

      Виж каталожния номер /http://www.alpha-sports.com/suzuki_p...FSPgXgodpAhCLg / и се обади в м-на на Сузуки в София. Шансовете да намериш втора употреба са нищожни.А през това време мажеш да караш и без клапи.Мотора ще е малко по муден и ще гори повече,но проблем за двигателя няма,ще имаш проблеми и с празния ход.

      Коментар


      • #4
        Suzuki rm 125 Проблем.

        Здравейте колеги , имам следният проблем... Когато запаля мотора и неможе да се изфорсира, когато тръгна да го карам стига до към средата на силите си и до там остава трябва да сменя на по-горна скорост и отново същото. Сменил съм свещ иридиева , клапите ми ги счупи от Back Fire но смених и тях , атаката е здрава работи перфектно но въпроса ми е как точно да проверя и центровам атаката и центровката на плочката също така... Мисля че проблема е в една от двете центровки.

        Мотора е 1996 година след основен ремонт сменил съм биела , бутало, цилиндъра си е никасил , лагери , семеринги и всичко останало !

        Благодаря предварително !

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki rm 125 Проблем.

          Ами на РМ125 не съм сигурен как точно е но на РМ250 атаката се регулираше като се свали капака на клапите в ляво имаше една гайка или болт която натягаше една пружина . За центровката сваляш левия капак на двигателя. Със скоба сваляш магнета (ако си близо до Бургас мога да ти услужа със скоба ) и под него е плочката. На нея има три белега . Средния е центровка точно при горна мъртва точка а другите две са ако има нужда от малко предварение или закъснение (това малко на изуст го говоря защото съм отварял РМ250 преди повече от 5 години). За центровката трябва да провериш и разстоянието между датчика на ХОЛ и издатината в магнета . Пак по спомен при КХ125 трябва да е около 0.6мм-0.7мм . Това при теб ми звучи повече като проблем с карбуратора или електрониката. Ако на свободна скорост се изфорсира на макс според мен проблема е с гориво въздушната смес или клапите. Пробвай да го изфорсираш постепенно с припомпване да го качиш до малко над средните обороти на двигателя и после да му дадеш пълна газ да видиш дали ще се изфорсира.

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki rm 125 Проблем.

            Проблема беше в центровката , пренастройх нещата и всичко е точно форсира се екстра "поне за сега де" Сега е налице проблема с атаката немога да я наглася кога точно да отвори и мотора е малко муден... Но до колкото миналия проблем не беше в електрониката защото я отворих всичко беше наред смених един кондензатор с малко по-мощен просто е така , залях я с лак измислих и кутийка и всичко стана перфектно... проблема беше в звездата едната намотка беше избира, изолирал съм я и сега е добре но проблема е че немога да намеря от някъде по обявите друга, намерих един от карлово прати ми я иска ми 100 лева за звездата викам наред ли е "ДА БЕ ДА БЕ" сложих я тя по-зле от моята грам напрежение не дава и тоя повече не вдигна телефона "Селяните Долни Карловски..." Както и да е проблема за сега е поправен просто ми трябва ако някой има под ръка мануал за атаката.

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki rm 125 Проблем.

              Първоначално публикуван от LyDuQ Be Преглед на мнение
              ... Мисля че проблема е в една от двете центровки.

              !
              Прилича ми на недостиг на въздух,но не си описал мотора пуши ли повече от нормалното или не,може пък и изпускателната клапа да е заяла в затворено положение
              0888 074 049

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki rm 125 Проблем.

                Първоначално публикуван от LyDuQ Be Преглед на мнение
                Проблема беше в центровката , пренастройх нещата и всичко е точно форсира се екстра "поне за сега де" Сега е налице проблема с атаката немога да я наглася кога точно да отвори и мотора е малко муден... Но до колкото миналия проблем не беше в електрониката защото я отворих всичко беше наред смених един кондензатор с малко по-мощен просто е така , залях я с лак измислих и кутийка и всичко стана перфектно... проблема беше в звездата едната намотка беше избира, изолирал съм я и сега е добре но проблема е че немога да намеря от някъде по обявите друга, намерих един от карлово прати ми я иска ми 100 лева за звездата викам наред ли е "ДА БЕ ДА БЕ" сложих я тя по-зле от моята грам напрежение не дава и тоя повече не вдигна телефона "Селяните Долни Карловски..." Както и да е проблема за сега е поправен просто ми трябва ако някой има под ръка мануал за атаката.
                Слагай от време на време точки , че трудно се чете - зор е на един дъх . По темата : Звездата може да се пренавие - няма нужда от "нова" .

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki rm 125 Проблем.

                  Кажи кой може да ги пренавива, чебаща ми обиколи цяла София и такъв човек не намери.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем със Сузуки РМ 125

                    pe6o74 е твоя човек !
                    KAWASAKI KLR 250-->HONDA XR 250-->KTM EXC 250 2T-->KAWASAKI KDX 200R
                    НЯМА ЛОШИ МАРКИ, ИМА ЛОШИ СТОПАНИ!!!

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X