Здравейте,колеги преди време мотора започна като позагрее леко да гасне при подаване на газ и така на няколко пъти,но се оправяше от самосебе си.Обаче миналата седмица пак така стана,но не се оправи.Свалих и изчистих карбуратора,но ефект нямаше.Следващото което направих беше да изчистя изпускателната система,оправи се и го покарах около 15 км. и нямаше проблеми.Вчера реших пак да го покарам запали и го покарах около 10тина мин. докато позагря и пак така при подаване на газ гасне върви само в много ниски обороти. Та сега остана всмукателната клапа само нея не съм я проверил и въпросът ми е как и по какво да позная дали е за смяна и от какво друго може да е.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проверка на всмукателните клапи
Свий
X
-
От: Проверка на всмукателните клапи
Свали клапите заедно с клаподържача и ги разгледай вечер срещу лампата отвякъде, ако има просвет м/у ламелите и поверхността, с която контактуват можеш да ги обърнеш и да отложиш смяната.
Тук в форума ме посъветваха така и определено имаше ефект, но моите ламели бяха мн огънати.
-
От: Проверка на всмукателните клапи
Днес ги свалих и определено имаше доста голям луфт от едната страна. Така и направих обърнах едната и я затегнах здраво,обаче луфта си остана.Реших че със сигурност ще трябва да купувам клапи,но след като обърнах от другата страна която нямаше луфт видях,че болтчетата са доста хлабави,чак предпазителят мърдаше.Затегнах я и като погледнах се появи и при нея,реших че ако поразхлабя леко болтчетата ще затворят.Така и стана разхлабих съвсем леко болтчетата и луфтовете изчезнаха,сложих клапата и запалих мотора и за моя изненада след около 10тина км. каране никакви проблеми.Та сега въпросът ми е мога ли да карам така с леко разхлабени болтчета или да купувам нови клапи.
Коментар
-
От: Проверка на всмукателните клапи
Колега проблема ти не е в клапите, при не-работещи или зле работещи клапи мотора не пали или не работи както трябва на ниски обороти. От това което пишеш според мен проблема е или недостиг на гориво или проблем с тоците тоест като загрее нещо по запалването започва да бъзика тока от дадени обороти нагоре.
Коментар
-
От: Проверка на всмукателните клапи
Колега, @Emil_Pz както съм написал по горе за сега положението е закърпено и се надявам да е от клапите.Иначе за недостиг на гориво не е защото си играх с иглата на карба и пак така правеше,а колкото до токовете и на мен ми мина през акъла и прегледах всички кабели да не би някъде да има оголен кабел и да дава маса или нещо подобно но не открих.Друго по тоците не мога да направя, защото не разбирам много по тази част.Ако може дай все пак мнение, ако е от тях от какво може да е бобина,реле или нещо друго. Така ако случайно се окаже че не е от клапите да знам къде да гледам и какво да правя.
Коментар
-
От: Проверка на всмукателните клапи
Затегни си задължително болтче-тата на клапите, да не се чудиш какво е станал после с буталото и цилиндъра.От вибрациите се развиват болтче-тата и познай къде отиват после.Случи ми се това нещо и ти го казвам от опитDerbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998
Коментар
-
От: Проверка на всмукателните клапи
Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнениеЗатегни си задължително болтче-тата на клапите, да не се чудиш какво е станал после с буталото и цилиндъра.От вибрациите се развиват болтче-тата и познай къде отиват после.Случи ми се това нещо и ти го казвам от опит0888 074 049
Коментар
-
От: Проверка на всмукателните клапи
Когато са затегнати колкото трябва не е нужно, но определено е добре за допълнително подсигуряване, затова по добре да си смени клапите за 30-40 лева отколкото да рискува цилиндър или бутало.Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар