Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рециклиране на биела

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Рециклиране на биела

    Вижте приятели мотористи....Правил съм не един и два колянови вала и малко или много съм запознат с тези дейности.Биела е направена от стомана която на местата където минават лагерите (биелен и на чопа) има азотация.Това е покритие което прави стоманата износоустойчива и е в дълбочина не повече от 0.2мм на страна.Въпросната биела може да се ШЛАЙФА но не повече от 0.2мм в диаметър,т.е ако отвора на биелата е 35 мм колкото е на МЗ 150 и той е изпълнен в някакъв допуск който за отвор е +0,02-0,03мм (не знам колко точно),и като се прешлафа ще стане ф35.2мм.В такъв случай лагера поема радиалната хлабина и се прави степенчат чоп,т.е.двете му шийки стават на 28 мм колкото са си а посредата където стои биелата размера ще стане 28.2мм.След това сглобяване ,баланс и газ.Ако обаче биелата е износена повече от тези 0.2мм повече НЕ ПОДЛЕЖИ НА РЕМОНТ.Ще се обоснова за това.По горе прочетох че някакви втулки набивали стъргали и т.н.Не става така - първо стената на втулката остава много тънка,а все пак това трябва да се направи от цементовъчна стомана(18ХГТ,12ХН3А,17NiCrMo5) и да се закали на макс(60 еденици и нагоре),второ тази втулка трябва да се осугури против завъртане вътре защото по биелата има два процепа за смазване и това няма как да стане(с лепилата не става защото на температура не държат)и трето по този начин се отслабва сечението на биелата и е твърде възможно да се скъса в процес на работа.Дано съм ви бил полезен и все пак това всичко си е мое мнение от личен опит не искам никого да засягам.Ако някой има нещо да пита с удоволствие ще помогна.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X