Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

    Здр. Онзи ден реших да запаля мотора, но при ритане на манивелата се чуха няколко удара .
    Започнах да го разглобявам и видях, че малко парче от буталото липсваше. Свалих цилиндъра и се оказа, че парчето от буталото е заседнало в картера. Свалих целия двг и го сцепих, извадих стружките, всичко в долнището се оказа наред. Реших да сменя лагерите на коляновия вал, защото вече са тръгнали леко. Та въпроса ми е мога ли да купя случайни лагери с този размер или трябва да са точно за колянов вал, има ли някакви критерии , на които трябва да отговарят лагерите освен по размер?
    Другия ми въпрос е какво бутало да купя, моето е стандартно 67мм и малко . Гледам, че Wiseco и Wossner предлагат Overbore бутала, на мен ми трябва 67,5мм. Мотора е с чугунена риза. Утре ще снимам как протича ремонта и по-точно как е счупено буталото. Ще съм благодарен ако ми дадете някои полезни съвети за такъв ремонт.
    Поздрави

  • #2
    От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

    Колега обикновени лагери няма да станат за коляновия вал (стават ,но бързо си заминават) .Препоръчвам Wiseco отново (мое мнение) .
    Направи и няколко снимки няма да е зле
    Съвети за ремонта , мога да ти дам . Прави всичко внимателно и без да бързаш и всичко , което е под съмнение го оправи или обнови и това е , давай снимки и ако имаш въпроси питай , колегите ще отговарят !
    Поздрави.

    Коментар


    • #3
      От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

      Висеко от магазин за лагери няма да намериш, но добър вариант е Koyo и задължително да са С3 или С4. Качествените лагери са между 30-50лв бр.
      Силата е нищо без контрол.

      Коментар


      • #4
        От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

        Както написа Маки - задължително с маркировка С3 / С4 - това са високоскоростни лагери подходящи за колянови валове. И търсиш от някоя хубава марка, защото Хускварна не произвежда лагери, а съответно ползва такива от производител. Фаг, Тимкен, Койо, който си избереш. Има и доста други хубави марки лагери де.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #5
          От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

          С3/С4 (С5) е означение за лагери с повишена радиална хлабина , т.е. хлабави . Повечето основни лагери имат и други букви и означения , освен С-то .

          Коментар


          • #6
            От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

            На моите имаше само означение С4, в магазина имаше само "Korea" по 22лв. Предполагам, че не са добри, но поне ще движат без шумове в началото. А какво oversize бутало бихте ме посъветвали да купя, намирам само на Wiseco и Wossner. На мен ми трябва 67.5мм за скапана втулка .
            Благодаря за съветите.

            Коментар


            • #7
              От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

              maki449 , като съм написал Wiseco , имам предвид буталото ,а не лагерите и мисля ,че се подразбира 1-во от въпроса на момчето и 2-ро мисля ,че е ясно Wiseco на какво е име , затова е излишно това намекване от къде ще намери и от къде не Поздрави.

              За лагерите вече сте дали съвети .

              Коментар


              • #8
                От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

                Здравейте. Ето малко снимки, да видите нещо странно .

                На мен ми изглежда, все едно някой е сменял лагера и не му се е занимавало да цепи двигателя. Отдругата страна на case-а всичко изглежда нормално, няма заварки и др. селянии. Какво мислите, че може да се е случило с този лагер?
                Иначе ето го и буталото.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2432.jpg
Прегледи:1
Размер:158.7 КБ
ID:5558334Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2433.jpg
Прегледи:1
Размер:110.8 КБ
ID:5558335
                Като заразглабях двигателя по всички части беше полепнала прах и малки песъчинки, явно въздушния филтър ме е предал .
                Ако може някой да ми обясни как трябва да се омаслява филтъра и с какво масло, защото го прах скоро преди случката и не го омаслих, предполагам, че аз сам си виновен за буталото .
                Ето и цилиндъра, по който ми е мн странно, че няма деруги.
                Извинявам се, че снимките са толко лоши, просто светлината беше оскъдна
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2435.jpg
Прегледи:1
Размер:93.8 КБ
ID:5558337Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2436.jpg
Прегледи:1
Размер:95.4 КБ
ID:5558338Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2437.jpg
Прегледи:1
Размер:96.3 КБ
ID:5558339
                Снимах и case-овете, имат малки деруги.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2438.jpg
Прегледи:1
Размер:126.3 КБ
ID:5558340Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2439.jpg
Прегледи:1
Размер:140.8 КБ
ID:5558341Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2440.jpg
Прегледи:1
Размер:185.9 КБ
ID:5558342
                Ето и биелата в долната и част, с която е раздробила парчето от буталото. Оказа се, че няма хлабина при чопа, за мое щастие.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN2442.jpg
Прегледи:1
Размер:141.3 КБ
ID:5558343
                И последно искам да попитам за ламелите на смукателния колектор. Като ги гледам с/у лампата се вижда, че не затварят плътно, в предната им част. Освен това като духна и засмуча въздух през колектора ми се струва, че не затварят (може би утре ще кача снимки и на тях). Как бихте ме посъветвали, да ги сменям ли или да ги карам още?
                Благодаря за отделеното време и внимание.
                Поздрави.

                Коментар


                • #9
                  От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

                  Колега поръчай си карбон за клапата ( всмукателния колектор както казваш) и с този карбон си направи на ново клапите . Мисля ,че беше 40лв някъде парчето за да я изработиш и изрежеш клапата. Ако не затваря хубаво клапата и мотора става по-муден и връща гориво назад .
                  Парчето карбон е на Малоси , правили сме такова и става супер.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

                    Има и един по-лесен начин , който няма да те ангажира към момента да търсищ карбон !!

                    Разглобяваш клапата /ламелите се държът на 2 или 3 малки винта / и ги обръщаш обратно!!! Лицето външната част става вътрешна и обратно ! След, което проверяваш пак срещу лампата какво е положението !

                    Ако не друго , поне ще си караш мотора докато намериш съответния материал за ламела на клапата !

                    П.п Аз на Ямахата ми ,също направи тази процедура, защото не затваряха добре ! След като ги завъртях , прилепнаха плътно и като ,че ли мотора е 1 идея по - добре от преди

                    Поздрави !
                    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

                      Здр. Вчера ми дойде буталото, ще кача снимка после. Интересува ме каква трябва да е хлабината му в цилиндъра. На кутийката на буталото пише 0.06мм, обаче мисля, че това е ако цилиндъра е никасил. Моя цилиндър е чугун, ако е 0.06 хйлаината ще затяга ли?

                      Коментар


                      • #12
                        От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

                        Мотора е готов. С ново бутало и нови лагери на вала. Разработен е, ако има някой от Перник и околностите да заповяда да го пробва .
                        Благодаря за помощта на всички отзовали се.
                        Темата е за ключ.
                        Поздрави

                        Коментар


                        • #13
                          От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

                          Имаш ЛС

                          Коментар


                          • #14
                            От: Husqvarna wr 250 счупен сегмент + бутало

                            Първоначално публикуван от husqvarna_250 Преглед на мнение
                            Имаш ЛС
                            Здр. Връщам ти ЛС, но ти май не го получаваш, затова ще пиша тук.
                            Ти от кой кв. си? Аз съм от Полянов, може да се разбереме да караме някой ден.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X