Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

    Здравейте колеги, първо Честита Нова година и много по-малко ремонти през новата година от мен!

    Искам да Ви питам дали някой е използвал готовите разкроени ризи на висеко, ел ей и др. подобни? Какво ви е мнението за тях, каква е разликата с никасила(вървене при малокубиковите машини), и най-важното - как стоят нещата с износването им и шлайфането по-нататък?
    Понеже съм говорил с добър шлайфист и ми беше казал, че проблема с намаляването на мощността се получава от недобре направени входни/изходни "прозорци", а не толкова от самия материал, от който се изработват, понеже няма шаблон, по който да се изработи новата.

    Питам информативно и се надявам да бъде полезна темата и за други съфорумници, понеже в България стандартното удоволствие за нова чугунена риза е от порядъка на 150+лв.,а изброените марки по-горе предлагат и по-ниски цени понякога?

    Има ли вносител за такива екстри в България?

    Поздрави!

    П.П. Такива се предлагат и за 4Т мотори, така че ако някой модератор прецени, може да премести темата на по-подходящо и видно място.
    Димитър Тенев

  • #2
    От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

    По-добре помисли какво ще правиш, като се наложи да сменяш бутало на ризата.
    Ако няма ремонтни размери бутала, край с този цилиндър.

    Коментар


    • #3
      От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

      Здравейте колегата Andy Van Der Drift се беше заиграл с подобна процедура на 125 2Т . По спомен каза , че резултата е много добър някъде във форума имаше и тема. Само мисля , че беше писал , че отворите на ризата са били по малки от тези на цилиндъра и се е наложило да свалят шаблон и да ги пилят. Другото , което си спомням от комуникацията ми с един продавач от ибей е , ризата идва с размер за стандартно бутало и съответно можеш да си я престъргваш до размер за всички ремонтни бутала налични за твоя модел. Но външния и диаметър е по-голям от нужния това за ризи на LA. Това било с цел този , който ще я набива да я престърже според престъргването на цилиндъра.

      Коментар


      • #4
        От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

        Съвременните мотоциклети вървят само с никасил.
        Това със ризите е временно закърпване на положението,особенно при четиритактовите.

        Коментар


        • #5
          От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

          Ами бутала зависи от модела на мотора, но много често се продават и овър бор бутала, които при неприятен "инцидент" биха ти спасили много главоболия. Такива съм намирал до 1,5мм от стандартния размер, горе долу, което ти оправя едно стабилно задиране. А пък при нормална работа на двигателя предполагам трябва да изкара доста бутала, които са със стандартен, а след това и ремонтен размер - точно това ми беше интересно... Какъв им е живота?



          А на мен ми е ясно, че съвременните мотори вървят с никасил, но аз не карам мотор за 10 000лв. и съответно не мога да поддържам такъв, за това и питам... При положение, че мотора ми струва 2 000лв., няма как да дам 999,99$ за нов никасилов цилиндър...

          Все пак благодаря за информацията.
          Димитър Тенев

          Коментар


          • #6
            От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

            Ами бутала зависи от модела на мотора, но много често се продават и овър бор бутала, които при неприятен "инцидент" биха ти спасили много главоболия. Такива съм намирал до 1,5мм от стандартния размер, горе долу, което ти оправя едно стабилно задиране. А пък при нормална работа на двигателя предполагам трябва да изкара доста бутала, които са със стандартен, а след това и ремонтен размер - точно това ми беше интересно... Какъв им е живота?



            А на мен ми е ясно, че съвременните мотори вървят с никасил, но аз не карам мотор за 10 000лв. и съответно не мога да поддържам такъв, за това и питам... При положение, че мотора ми струва 2 000лв., няма как да дам 999,99$ за нов никасилов цилиндър...

            Все пак благодаря за информацията.
            Димитър Тенев

            Коментар


            • #7
              От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

              На Ямахата ми /тдр 125 93 набор/ , след стабилно задиране и аз бях пред тая дилема... Никасила ми излизаше 400+ лева + биела + бутало + гарнитури + лагери + семеринги + труд + не знам си какво и отивах на ремонт от над 1200 лв, което за мотор 93година сами разбирате, че е безсмислено !

              Затова си намерих цилиндър , който е с риза , но е правена в Италия ! Да ти кажа , не знам колко ще кара буталата и как ще ги ''яде'' , защото мотора не е каран много след основния ремонт , но смело мога да кажа , че разлика между никасила и ризата - не забелязвам!! Освен това , ако си обичаш моторетката , няма да я караш докато изтропа, а ще си я обслужваш редовно и навреме /смяна бутало , сегмент , масла , филтри и т.н /

              Идеята ми е такава , че при добре направена риза, разликата би била минимална и дори незабележима, освен ако не си някой топ състезател ! В момента и на ТМ-а /250 2т/ се прави риза , понеже има ''супер коректни продавачи'' и уж ''всичко беше обслужено и сменено" та сега го ям големия, но както и да е !

              С ризата до колкото съм чел от разни източници, сегментите се ''ядат'' по-бързо , но и това е на кантар според изказващите мнение по въпроса!
              И да при едно задиране ти спася наистина кожата освен ако не си супер карък и не задере зверски, но дори и да стане това , ако самата риза е направена както трябва , най - малкото ще е шаблон за следващата такава и нещата ще станат доста по-бързо!

              Та така... според мен
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • #8
                От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

                Първоначално публикуван от BikerBoyy Преглед на мнение
                А пък при нормална работа на двигателя предполагам трябва да изкара доста бутала
                Никасила да, но с ризата всяко бутало - следващ размер. Точно както при балканчета, симсончета и всички други без никасил.

                Коментар


                • #9
                  От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

                  Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                  Никасила да, но с ризата всяко бутало - следващ размер. Точно както при балканчета, симсончета и всички други без никасил.
                  А ако му давате по сериозно газчицата сроковете се намаляват наполовина.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

                    А ако двг вече е с набита чугунена втулка, има ли вариант да се направи алуминиева втулка, на която да се наслои никасил? Или само чугун може да се набива?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Оригинални цилиндрови ризи Wiseco, LA и т.н.

                      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                      Никасила да, но с ризата всяко бутало - следващ размер. Точно както при балканчета, симсончета и всички други без никасил.
                      То ако е следващ размер на бутало за никасил ще е много добре......иначе си мислех за по-старите моторчета оригинално на риза как издържат?
                      На старото ми моторче - дт125 когато му сменях буталото след 7-8хил.км само горско каране, шлайфиста като замери цилиндъра каза, че износването на цилиндъра е няколко стотни и няма смисъл от шлайф за ново бутало, но аз реших да му сложа малко по-голям диаметър бутало и за това шлайфах..

                      А ако му давате по сериозно газчицата сроковете се намаляват наполовина.
                      Ее то за какво е станало мотор...
                      Димитър Тенев

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X