Здравейте колеги, първо Честита Нова година и много по-малко ремонти през новата година от мен! 
Искам да Ви питам дали някой е използвал готовите разкроени ризи на висеко, ел ей и др. подобни? Какво ви е мнението за тях, каква е разликата с никасила(вървене при малокубиковите машини), и най-важното - как стоят нещата с износването им и шлайфането по-нататък
?
Понеже съм говорил с добър шлайфист и ми беше казал, че проблема с намаляването на мощността се получава от недобре направени входни/изходни "прозорци", а не толкова от самия материал, от който се изработват, понеже няма шаблон, по който да се изработи новата.
Питам информативно и се надявам да бъде полезна темата и за други съфорумници, понеже в България стандартното удоволствие за нова чугунена риза е от порядъка на 150+лв.,а изброените марки по-горе предлагат и по-ниски цени понякога?
Има ли вносител за такива екстри в България?
Поздрави!
П.П. Такива се предлагат и за 4Т мотори, така че ако някой модератор прецени, може да премести темата на по-подходящо и видно място.

Искам да Ви питам дали някой е използвал готовите разкроени ризи на висеко, ел ей и др. подобни? Какво ви е мнението за тях, каква е разликата с никасила(вървене при малокубиковите машини), и най-важното - как стоят нещата с износването им и шлайфането по-нататък

Понеже съм говорил с добър шлайфист и ми беше казал, че проблема с намаляването на мощността се получава от недобре направени входни/изходни "прозорци", а не толкова от самия материал, от който се изработват, понеже няма шаблон, по който да се изработи новата.
Питам информативно и се надявам да бъде полезна темата и за други съфорумници, понеже в България стандартното удоволствие за нова чугунена риза е от порядъка на 150+лв.,а изброените марки по-горе предлагат и по-ниски цени понякога?
Има ли вносител за такива екстри в България?
Поздрави!
П.П. Такива се предлагат и за 4Т мотори, така че ако някой модератор прецени, може да премести темата на по-подходящо и видно място.
Коментар