Отново става въпрос за КМХ 200...намерих бутало, оправих никасила, по4истих вси4ки жила, карбуратора, сглобих мотора и го запалих...и се опитах да го подкарам...НО...дори и при 6000rpm в момента в които съединителя тръгва да залепя мотора губи ужасно мн мощност и гасне.В на4алото си помислих 4е може да е от скоростите, но те се вклю4ват перфектно.После си помислих 4е проблема е в центровката на карба, отворих книгата и направих вс както си е описано...не мога оба4е да преценя дали работи добре...малко сменя оборотите и е изсмукал половината резервоар за около 4ас и половина работа на място...Преди да го разглобя успях да го запаля със старото счупено бутало и въпреки това тръгваше вървеше...
П.С.:гасне дори и с вдигната във въздуха задна гума
Много ще съм ви благодарен, ако споделите какво мислите по въпроса...4е то лятото си замина, а аз още не съм си подкарал първия матор
П.С.:гасне дори и с вдигната във въздуха задна гума
Много ще съм ви благодарен, ако споделите какво мислите по въпроса...4е то лятото си замина, а аз още не съм си подкарал първия матор

Коментар