От: Проблем с паленето
Щом не пали топъл най-вероятно е за ремонт на двигателя - сегменти, бутало и шлайф + хонинг.. НО може и да е друг проблема, за това по метода на изключването почвай да разглобяваш, мериш и сравняваш с ръководството.. Иначе най-лесния вариант ако имаш от къде да намериш уред за мерене на компресия пак погледни в ръководството колко я дават за твоя мотор, мериш и ако е по-малко, без да си разглобявал двг разбираш, че е за ремонт.. Погледни си и карба за проблема, който споменаваш с рязката промяна във вървенето - може да е запушен..
А относно първата скорост - нормално е като си с изгасен двигател и като си на 2-ра например и мотора е под усилие да не можеш да смениш лесно предавка, а като го размърдаш назад напред да освободи напрежението и да включи.. а и ако ти е почнал да заминава съединителя на запален двг в спряло положение пак много трудно сменя или въобще не сменя..
Щом не пали топъл най-вероятно е за ремонт на двигателя - сегменти, бутало и шлайф + хонинг.. НО може и да е друг проблема, за това по метода на изключването почвай да разглобяваш, мериш и сравняваш с ръководството.. Иначе най-лесния вариант ако имаш от къде да намериш уред за мерене на компресия пак погледни в ръководството колко я дават за твоя мотор, мериш и ако е по-малко, без да си разглобявал двг разбираш, че е за ремонт.. Погледни си и карба за проблема, който споменаваш с рязката промяна във вървенето - може да е запушен..
А относно първата скорост - нормално е като си с изгасен двигател и като си на 2-ра например и мотора е под усилие да не можеш да смениш лесно предавка, а като го размърдаш назад напред да освободи напрежението и да включи.. а и ако ти е почнал да заминава съединителя на запален двг в спряло положение пак много трудно сменя или въобще не сменя..
Коментар