Здравейте колеги и колежки.Имам мотопед с педали Пух макси с който се занимавам от няколко дена.Кондензатора беше заминал,имаше нещо кафеникаво отгоре.Смених го,сложих чисто ново чукче,уж направих центровка а и на доста положения го сложих,но уви.Мотора пали и върви,но след 4-5 метра изгасва,а междувременно пафка през филтъра,като го махнах филтъра видях,че излиза дим.После го пробвах без филтър пак същата работа и пак излизаше дим от карбуратора.Иначе,като пусна палчето на съединителя угасва и заради това го стегнах още мъничко и сега,като бутам мотора маховика се върти и помислих,че ок,но пак същата работа.Нищо аз все пак ще го оставя малко стегнатичък.Колеги кажете,какъв може да е проблема
Аз разбирам толкова,нека се изкажете вие майсторите.Мотора от към запалване и карбъратор е еднакъв с на Балкан 50,просто филтъра е в кутийка.Моля за помощ,че от колко дена се занимавам с мотора и немога да го карам,не мога да разбера,какъв е проблема.Извинете ме ако имам правописни грешки и т.н
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем със мотопед Пух спешно
Свий
X
-
От: Проблем със мотопед Пух спешно
Колега пукането в карбуратора е от тока или по точно подава искрата в неправилния момент,едва ли е от центровката тя ако е объркана толкова много той мотора няма да запали, проблема може да е в свеща,чукчето,кондензатора(това че е нов не значи че работи)по някога и бобината го прави тоя номер.
-
От: Проблем със мотопед Пух спешно
Благодаря за отговора колега,но така и не разбрах от какво е проблема.Искра има бензин има пали 3-4 метра и гасне,но и трудно пали уж всичко е наред.Качих иглата с една резка нагоре,сега пукането спря,но пак си играх с центровката и тоя път въобще не запали
Чукче,кондензатор,свещ-нови.Нещо немога да направя тая центровка ми се струва.Имам кабели за контактния клю1-старт-стоп бутона,които си висят,но не мисля,че е от тях.Защото 2та кабела,които излизат от двигателя влизат във фара.Единия е за фар другия за стоп.Обаче тоя за стоп бутона и другите кабелите,които са излишни те са около 4-5 висят.Иначе черния кабел за стопа,като беше свързан въобще не палеше.
Фактически имам само 2 кабела на плочката.Единия е жълт за фара,другия е черен за стоп.
http://i24.photobucket.com/albums/c3...0/9e2b5fc5.jpg
Коментар
-
От: Проблем със мотопед Пух спешно
Ето как стои въпроса с токовете при мен.Фабрично имам само 2 кабела-жълт,за фара и стопа и черен за стоп бутона.Жълтия и черния кабел са свързани с черния блок-жълт с жълт,черен със син(защото е сложено син кабел).Ключа който го имам е в това положение,каквото се вижда на снимките.Моля помогнете с ел.инсталацията,че аз нищо не разбирам,вероятно проблема идва от там.Ако е нъжно ще отворя фара и ще го снимам отвътре и него да го видите.
Коментар
-
От: Проблем със мотопед Пух спешно
Албума за снимките е тук: http://pila.snimka.bg/other/wiring-d...ch-maxi.767637
Коментар
-
От: Проблем със мотопед Пух спешно
Колега до колкото виждам от снимките тя системата е много проста,и първичната и вторичната намотка са на плочката това означава че от тази черната бобинка от която излиза кабела за свеща трябва да излиза още един кабел който е за гасене(ключ стоп),другия кабел (от другата намотка) е за фара.
Коментар
-
От: Проблем със мотопед Пух спешно
Да колега те са 2 кабела,както е на последната снимка.Единия е жълт за фара,другия е черен за стоп бутона.Обаче черния е свързан само на намотката и горе си виси без ключ,а края на кабела е свързан с кондензатора.От бобината не излиза никакъв кабел,само едно малко кабелче,който се свързва на кондензатора.Кабела на чукчето и той е свързан директно на кондензатора.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар