Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно настройка на карбуратора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос относно настройка на карбуратора

    По добре сместта да е богата отлколкото бедна. А и на ендуро каране трудно може да я докараш на керемиден цвят. Може и да се нагласи карбуратора да ти прави свещта керемидена, ама тогава мотора ти няма да ти харесва как върви и ще ви викаш трябва му още гориво.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос относно настройка на карбуратора

      Добре де, а нещастниците като мен с по два карбуратора какво да правят?
      Имам следния проблем - "кихане" през единия карбуратор (поне от единия се вижда). Мотора е Honda XL600RM, 86г. След кихане обикновено изгасва, но не винаги. И това е на ниски и рядко на средни обороти - на високи не го прави. Смених свеща, но това беше по-скоро превантивно, ефект естествено нямаше. Въздушния филтър е "импровизация", при това пробита прилично - но не вярвам и от него да "киха". Някой да има идея от къде да почна с "аутопсията"?
      Honda XR600
      Kawasaki KLX650
      Honda XL600V Transalp
      +359 888 6З5 9З4

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос относно настройка на карбуратора

        Минава ми през акъла , че е възможно всмукателния клапан, който е захранван от въпросния карбуратор да не затваря съвсем плътно и през него да ти пали сместа в колектора. А това най безболезнено се проверява като измериш компресия. Но може да са още много неща.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос относно настройка на карбуратора

          Мдаа, логика. Единствения път до карбуратора е през клапана. Ще се сваля глава явно. Ако се окаже някаква интересна диагноза ще пиша - може да помогна с инфо и на други с подобен проблем.
          Honda XR600
          Kawasaki KLX650
          Honda XL600V Transalp
          +359 888 6З5 9З4

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос относно настройка на карбуратора

            Добре е да се провери центровката на момента на запалване

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос относно настройка на карбуратора

              Няма ли да "киха" и през двата карбуратора ако е от центровката?
              BMW Е39 525 TDS; Bertone Freeclimber 2,4TD
              HONDA XR 600
              +359888311113; +359882208033
              0+

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                Първоначално публикуван от dmihailov Преглед на мнение
                Мдаа, логика. Единствения път до карбуратора е през клапана. Ще се сваля глава явно. Ако се окаже някаква интересна диагноза ще пиша - може да помогна с инфо и на други с подобен проблем.

                Е първо си виж хлабината на клапаните. Може да се е вкопал малко и като се е поизносило по малко от кобилица и вал - те ти недостатъчна хлабина и незатварящ клапан.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                  Вчера ми подсказаха, че можело и веригата да е. Събота влиза в бокса за мерене на компресия, а после ще го мислим. И вкопан клапан звучи разумно.
                  Honda XR600
                  Kawasaki KLX650
                  Honda XL600V Transalp
                  +359 888 6З5 9З4

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                    Такаааа...ето го и финала на одисеята с кихавиците - незатегната скоба на карбуратора и ... това е. Майстора затегна въпросната скоба и "кихането" престана (гасненето също). Мотора остава в бокса, защото не му харесвал някакъв шум в главата (на мотора, не на майстора), но това вече е за други теми. Благодаря за съветите!
                    Honda XR600
                    Kawasaki KLX650
                    Honda XL600V Transalp
                    +359 888 6З5 9З4

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                      аз завъртам олчето до краи и след това запалвам мотора и започвам да го развивам до момента в които мотора заппочне да вдига ооротитетова означава е сместа е станала добра обикновенно след втория оборот на болчето започва да работи добре. Надявам се да помогне. В моя случаи помогна много

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                        Здравейте,
                        Това е снимка на "Микуни". Искам да сменя маркучето което се вижда на снимката. То е за маслото от маслената помпа. Ако някой знае къде се продават - Моля да ме насочи. Имам в предвид в ендуро магазините дали ги има?
                        Благодаря
                        Прикачени файлове
                        Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                          Колега защо не идеш в някой магазин за авточасти и ги попитай имат ли маслоустойчеви маркучи(попринцип се продават на метър).Няма смисал да търсиш или поръчваш от еднуро магазин.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                            Най-добре както колегата ти е казал от магазин за авточасти, но там са гумени, предполагам ти искаш прозрачен, а такива с различни диаметри има в железариите и големите строителни маркети, дори в практикер видях, иначе става и от система за преливане която може да си купиш от аптека, дори може да посикаш и да видиш дали те устройва дебелината и диаметъра на маркуча. И ще ти е прозрачен, за да следиш маслото.
                            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                              Обаче тия прозрачните хич не издържат на температура.....
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос относно настройка на карбуратора

                                Благодаря за помоща!
                                Определено ще се придържам към оригиналния вариант, защото съм се наплашил с мъркучите по принцип. Преди ми дадоха приятели силиконови мъркучи за горивото/прозрачни/ и то с огромни препоръки - от системи за пренос на ацетони в химията и т.н. След 5 дена мъркуча почва да прилича на "аневризма" и става като желе, при което се изхлузва и т.н. А бензина е на Петрол и Лукойл?!
                                Поздрави
                                Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X