След като се сдобих с kawasaki kmx 125, което е първото ми ендуро, го закарах на основен ремонт 
Та смениха сигменти, набиха в цилиндара ново покритие защото беше заминал оправиха коляновия вал с втулки. Общо взето направиха мотора като нов. Развива скорост от около 110 километра. Мисля, че може и повече. Скоростите са му късички. Гледам да не го ръчкам винаги докрай. Доста е пъргаво, но заминаха 3-4 резервоара докато стигнах 200 километра. Незнам от какво може да е. Има едно дрз 400 на село. Карах малко в гората с него. Оня като му подаде газ и аз веднага се залепям отзад зад него. Не ми се изплъзва. Въпреки, че аз карам ендуро мотор от един месец, а той от една година. Незнам какво става и от какво може да гори толкова много. Колко горе долу трябва да гори един 125 2т мотор по поляната според вас, защото аз там предимно го карам. Забравих да спомена карбуратора е настройван ако не греша. С масло мотул го карам 20 лв

Та смениха сигменти, набиха в цилиндара ново покритие защото беше заминал оправиха коляновия вал с втулки. Общо взето направиха мотора като нов. Развива скорост от около 110 километра. Мисля, че може и повече. Скоростите са му късички. Гледам да не го ръчкам винаги докрай. Доста е пъргаво, но заминаха 3-4 резервоара докато стигнах 200 километра. Незнам от какво може да е. Има едно дрз 400 на село. Карах малко в гората с него. Оня като му подаде газ и аз веднага се залепям отзад зад него. Не ми се изплъзва. Въпреки, че аз карам ендуро мотор от един месец, а той от една година. Незнам какво става и от какво може да гори толкова много. Колко горе долу трябва да гори един 125 2т мотор по поляната според вас, защото аз там предимно го карам. Забравих да спомена карбуратора е настройван ако не греша. С масло мотул го карам 20 лв
Коментар