Значи смених сигменти штото дранчаха цилиндъра преди тва си беше без надирания карах нали разработка 250-300 км излезна ми около 1 резорвар малко повече.
И както си карам изведнъж зъби. Свалям главата гледам 2ями(предполагам че са станали от зегерките щото беше счупена и набута странично на буталото) в цилиндъра от страната на горивните камери там страничните дупки секи им вика различно. Едвам го извадих почуках с чука за да излезне штото не мърдаше на никаде. Шлайфах цилиндъра ново бутало нови сигменти сглобявам всичко и го паля. На първия ден сложих един вентилатор да духа към цилиндъра да не загрява и го оставих да поработи на обороти около 30мин. На втория ден изминах около 2 км но не на веднъж с съвсем леко подаване на газ. Свалям да видя буталото и гледам от същата страна една дупка . Ако някой може да ми разкрие защо се получава така ще съм много благодарен.
И както си карам изведнъж зъби. Свалям главата гледам 2ями(предполагам че са станали от зегерките щото беше счупена и набута странично на буталото) в цилиндъра от страната на горивните камери там страничните дупки секи им вика различно. Едвам го извадих почуках с чука за да излезне штото не мърдаше на никаде. Шлайфах цилиндъра ново бутало нови сигменти сглобявам всичко и го паля. На първия ден сложих един вентилатор да духа към цилиндъра да не загрява и го оставих да поработи на обороти около 30мин. На втория ден изминах около 2 км но не на веднъж с съвсем леко подаване на газ. Свалям да видя буталото и гледам от същата страна една дупка . Ако някой може да ми разкрие защо се получава така ще съм много благодарен.
Коментар