Здравейте фенове на Балканчета . Имам няколко въпроса към вас . Аз имам две Балканчета и все не мога да им нацеля центровката . Моля някой по-адекватен от мен да ме светне по въпроса . Втория въпрос е как да си накарам фара да светне пробвах какво ли не но.....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с Балкан 50
Свий
X
-
От: Проблеми с Балкан 50
Трябва ти часовник който да ти покаже на какво разстояние е буталото от ГМТ. Ако нямаш такова нещо става с шублер, отверка, клечка.....
Закарваш магнета на положение гърбицата да е отворила макс. чукчето и правиш луфта на чукчето. Като го направиш с помощта на часовника правиш момента на палене.EXC TPI 2019
-
От: Проблеми с Балкан 50
Първоначално публикуван от lubitelq Преглед на мнениеЗдравейте фенове на Балканчета . Имам няколко въпроса към вас . Аз имам две Балканчета и все не мога да им нацеля центровката . Моля някой по-адекватен от мен да ме светне по въпроса . Втория въпрос е как да си накарам фара да светне пробвах какво ли не но.....
На първо място провери дали маховика е зацепен правилно към коляновия вал. Там има едно щифтче което влиза в канала на маховика, но много често опуска и малко ако мръдне - центровка няма. После направи разстоянието между чукчето и наковалнята едвам да отваря при положение на гърбица. Трябва да е 0.3 мм., но по-добре да е по-малко. След това регулирай на 1.5 мм преди ГМТ чукчето да започне да отваря. Навремето ползвахме тънка цигарена хартия защипана между чукчето и наковалнята, леко я придърпваш и като почне да отваря я изпуска. Тези 1.5 мм преди ГМТ си ги бележи на маховика и корпуса на двигателя за да се ориентираш за момента на отваряне.
Схемата при Балканчето е: един ден караш, два дена центроваш.
П.П. За фара, виж кабелите които излизат от магнета, единия е за запалването другия е за светлините. Не помня вече кой кой е, но във всеки случай трябва първо да го запалиш, а после да търсиш светлините.Последно редактирано от Chicho1; 02-01-13, 21:13.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Проблеми с Балкан 50
Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнениеНа Балканче центровка трудно се прави. Не би трябвало да е така, ма капризни са.
На първо място провери дали маховика е зацепен правилно към коляновия вал. Там има едно щифтче което влиза в канала на маховика, но много често опуска и малко ако мръдне - центровка няма. После направи разстоянието между чукчето и наковалнята едвам да отваря при положение на гърбица. Трябва да е 0.3 мм., но по-добре да е по-малко. След това регулирай на 1.5 мм преди ГМТ чукчето да започне да отваря. Навремето ползвахме тънка цигарена хартия защипана между чукчето и наковалнята, леко я придърпваш и като почне да отваря я изпуска. Тези 1.5 мм преди ГМТ си ги бележи на маховика и корпуса на двигателя за да се ориентираш за момента на отваряне.
Схемата при Балканчето е: един ден караш, два дена центроваш.
П.П. За фара, виж кабелите които излизат от магнета, единия е за запалването другия е за светлините. Не помня вече кой кой е, но във всеки случай трябва първо да го запалиш, а после да търсиш светлините.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-01-13, 13:06.
Коментар
-
От: Проблеми с Балкан 50
Първоначално публикуван от belsss1 Преглед на мнениеКолега това за центровката малко ме съмнява щото си я направих моята на 1.2 и за 2 месеца е мръднала на 1.4 . А 1.5-1.6-1.7 се прави за дълъг път да не загрява едно време дядката ходеше с балкан до морето и обратно а ние живеем в Казанлък. Може и 2.0 да се направи но не пали на ритач трябва 3-4 метра бутане да запали.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Проблеми с Балкан 50
Първоначално публикуван от vlado_tam Преглед на мнениеМоето го карам в София и като вляза в задръстване ми губи мощност, предполагам че загрява. Колко трябва да му е центровката за да не загрява когато не се движи а маневрира между колите.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Проблеми с Балкан 50
Първоначално публикуван от vlado_tam Преглед на мнениеДобре де, ако направя сместа по богата започва да работи на по високи обороти и когато седи на място ще грее повече. Или аз не разбирам нещо?сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
От: Проблеми с Балкан 50
Центровка се научих как да си правя обаче поплавъка е преправян като му е добавено по високо магаренце и като сложих нов поплавък и бензина преля.
Чичо, как да разбера какво е нивото и колко трябва да бъде?
Когато му давам газ на място се форсира без да се дави но в движение се забавя и иска по високи обороти.
Коментар
-
От: Проблеми с Балкан 50
Първоначално публикуван от vlado_tam Преглед на мнениеЦентровка се научих как да си правя обаче поплавъка е преправян като му е добавено по високо магаренце и като сложих нов поплавък и бензина преля.
Чичо, как да разбера какво е нивото и колко трябва да бъде?
Когато му давам газ на място се форсира без да се дави но в движение се забавя и иска по високи обороти.
Като разглобиш карбуратора ще видиш, че на поплавъка се е отбелязало докъде е бил бензина.
Държиш карбуратора хоризонтално, полавъка да опира свободно на съчмата на игления клапан и тогава белега от бензина на полавъка трябва да е вертикално.
Точни данни в мм не мога да ти дам, ако някой знае ....
Намери си оригинален поплавък или карбуратор, или от друга машинка.
Така пред компютъра друг съвет не се сещамсто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар