Така имам балкан 50 . В село сяка година има традиционно състезание с балканчета та какво мога да направя че да върви повече гледам на конкоренцията вървят яката пак мойта забчатка е по голяма кво мога да направя по цилиндър туи онуи че та вари повече чакам предложения.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да направя така че да върви повече.
Свий
X
-
От: Как да направя така че да върви повече.
Първоначално публикуван от belsss1 Преглед на мнениеТака имам балкан 50 . В село сяка година има традиционно състезание с балканчета та какво мога да направя че да върви повече гледам на конкоренцията вървят яката пак мойта забчатка е по голяма кво мога да направя по цилиндър туи онуи че та вари повече чакам предложения.
belsss1 - в форума има писано, за подобряване на 2-тактова машина. Страшно много литература има.
Коментар
-
От: Как да направя така че да върви повече.
Първоначално публикуван от Dimitar.Dimitrov Преглед на мнениеКъде е т'ва село, където има гонки с балканчета, да дойдем и ние да участваме!
belsss1 - в форума има писано, за подобряване на 2-тактова машина. Страшно много литература има.
Коментар
-
От: Как да направя така че да върви повече.
Първоначално публикуван от Dimitar.Dimitrov Преглед на мнениеКъде е т'ва село, където има гонки с балканчета, да дойдем и ние да участваме!
belsss1 - в форума има писано, за подобряване на 2-тактова машина. Страшно много литература има.
Коментар
-
Re: Как да направя така че да върви повече.
Ми като за начало изхвърляш всичко дето тежи, калници, капаци, кутии за карборатори (после ще ги връщаш), една глава от 75 кубиково си намираш, шлайф на цилиндъра по възможност съответно ново бутало със сигментите, сменяш де що е семеринг, даваш го на някой който малко от малко разбира как да направи центровката, свястна свещ, хубаво масло (не от от на дядо москвича 3та употреба).
И след всички процедури (евентуално) започва да пали да и да върви почти като истински мотор.
Накрая ти писва, изхвърляш го и си купуваш симсон примерно. Многократно изпитано на свой гръб, ся да не кажете, че не ми е на сърце балканчето...
Коментар
-
От: Re: Как да направя така че да върви повече.
Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнениеМи като за начало изхвърляш всичко дето тежи, калници, капаци, кутии за карборатори (после ще ги връщаш), една глава от 75 кубиково си намираш, шлайф на цилиндъра по възможност съответно ново бутало със сигментите, сменяш де що е семеринг, даваш го на някой който малко от малко разбира как да направи центровката, свястна свещ, хубаво масло (не от от на дядо москвича 3та употреба).
И след всички процедури (евентуално) започва да пали да и да върви почти като истински мотор.
Накрая ти писва, изхвърляш го и си купуваш симсон примерно. Многократно изпитано на свой гръб, ся да не кажете, че не ми е на сърце балканчето...
Друг карбуратор, задължително, иначе упражнението става, за нищо... От карпати май слагаха, на Балканчетата, виждал съм един такъв, на Симсон съм сигурен, понеже аз съм го слагал Мотора вървеше коренно, в сравнение с оригиналния...
По-добре направо на МЗ, 250/251чкаЗа Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
Honda Dominator 650
088ЧЧ93979-->Борис
0878956Ч38-->Борис
Коментар
-
Re: Как да направя така че да върви повече.
Да, да! Туй пък го забравих, виж кво е туй нещо акъла кат го нямаш...
Карбуратор, тук там да полираш "прозорчетата" на цилиндъра, ауспуха, ако е оригиналния 200% е набрал яката нагар изхърляш най-задната решетка да остане само тая на която се държи шпилката за затварянето. Започва да "диша" много по-спокойно е и се чуваш през 2 баира де, ама предполагам не е чак от такова значение.
Има и едни заигравки с коляновия вал и неговите противотежести, ама тва е много дълга и тъжна песен....
Коментар
-
От: Re: Как да направя така че да върви повече.
Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнениеДа, да! Туй пък го забравих, виж кво е туй нещо акъла кат го нямаш...
Карбуратор, тук там да полираш "прозорчетата" на цилиндъра, ауспуха, ако е оригиналния 200% е набрал яката нагар изхърляш най-задната решетка да остане само тая на която се държи шпилката за затварянето. Започва да "диша" много по-спокойно е и се чуваш през 2 баира де, ама предполагам не е чак от такова значение.
Има и едни заигравки с коляновия вал и неговите противотежести, ама тва е много дълга и тъжна песен....
Ако има как да наденеш един друг цилиндър и бутало, ще си 6ца от тотото... Но пък вече не си в този клас Така, че остава варианта с пилене и по-голям размер бутало... Така ако не ти напълнят цилиндъра с масло, няма как да те хванат, че не си в тази кубатураЗа Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
Honda Dominator 650
088ЧЧ93979-->Борис
0878956Ч38-->Борис
Коментар
-
От: Как да направя така че да върви повече.
Полиране на челото на буталото, аванспроцесор - за лесно и предсказуемо нагласяне на центровката, разбира се и електронен комутатор на запалването, към него може би друга бобина ако оригиналната не издържа, изчисляване на резонансна тръба, най-добре с подвижен отражател с ел задвижване. По-ранно изпускане, като за резонансната тръба... но за всичко това ще трябва някой който знае как да го направи
п.п.: и запас резервни двигатели, че при пробите за максимална мощност се чупят някои работи.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар