Обява

Свий
Няма добавени обяви.

DT125- YPVS странен проблем???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • DT125- YPVS странен проблем???

    Колеги преди 2 седмици моторетката ми излезе от ремонт смених буталото и шлайфах цилиндъра, направих разработката на мотора и установих, че атак-клапата хем работи хем не. Странно нали? Когато включа на контакт клапата прави чека, като запаля мотора и подам газ клапата се движи и работи, но кача ли се на него да го карам не се усеща никаква разлика в вървежа все едно не отваря дори мотора не променя звука си, а преди ремонта звънтеше много и се усещаше как работи тази клапа, другото което е е че мотора е с спортен резонатор и при отварянето на клапата се чува разликата.Искам мнение от Вас дали може да е нещо от клапата или след смяната на буталото нещо се е разцентровало и как може да се оправи? Малко е объркана ситуацията затова ако има нещо неясно питайте!

  • #2
    От: DT125- YPVS странен проблем???

    Никой ли не се е сблъсквал с такъв проблем???

    Коментар


    • #3
      От: DT125- YPVS странен проблем???

      Регулирана ли е правилно? Има едно отворче, в което се застопорява щифт /или може опашка от свредло/ ,за да фиксира положението на клапата в покой и се регулира от жилата.
      Силата е нищо без контрол.

      Коментар


      • #4
        От: DT125- YPVS странен проблем???

        Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
        Регулирана ли е правилно? Има едно отворче, в което се застопорява щифт /или може опашка от свредло/ ,за да фиксира положението на клапата в покой и се регулира от жилата.
        Колегата , много правилно ти го е казал. Обърни внимание дали правилно е регулирана клапата. В моята тема също има инфо за това. Ако не е зацепена правилно (както правих опити аз например) , мотора или има само ниски , но не влиза във високите като хората (всеедно я няма клапата) , или няма никакви ниски и тръгва да върви след 5-6к оборота....
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #5
          От: DT125- YPVS странен проблем???

          Да гледал съм клипчета в интернет може би всичките, които са в yotube и според мен е регулирана правилно, вярно е че това е доста деликатна работа.Свалих резонатора и погледнах при чека си отваря и затваря както трябва, сложих резонатора махнах задното гърне да пробвам и без него но все същото. Ще отида да проверя отново какво е положението относно регулирането.Съмнява ме дали майстора който прави двигателя не е разбазикал нещо.

          Коментар


          • #6
            От: DT125- YPVS странен проблем???

            Казваш , че си шлайфал цилиндъра. Тези мотори не са ли с никасилово покритие? Карал съм YZ125 2001 година с чугунена риза и мотора работеше точно по описания от теб начин . При проверка като го изфорсираш на място клапата си работи, но в движение направо все едно я няма . Дано да е от регулировка а не от лошо изработена риза.

            Коментар


            • #7
              От: DT125- YPVS странен проблем???

              Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
              Казваш , че си шлайфал цилиндъра. Тези мотори не са ли с никасилово покритие?
              DT-то е с риза. WR, YZ са с никасил.
              Yamaha WR 200

              Коментар


              • #8
                От: DT125- YPVS странен проблем???

                Обновявам темата, защото имам някой нови въпроси. YPSV-сът е най-непонятното нещо за мен в този мотор. Днес забелязах нещо което ми привлече вниманието и се питам така ли трябва да е или не:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P230113_20.34.jpg
Прегледи:1
Размер:75.5 КБ
ID:5445972Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P230113_20.32_[01].jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5445945Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P230113_20.32.jpg
Прегледи:1
Размер:114.0 КБ
ID:5445944 Забелязах, че там където ел. моторчето жилата са обърнати смисъл не са еднакви номера с тези отдолу на снимките се вижда кое къде отива отгоре 2 е свързано с 1 отдолу и 1 отгоре с 2 отдолу. Та искам да попитам така ли са си по принцип или не? (При преинсталирането на компютъра ми загубих мануела на мотора и не мога да погледна там как е дадено)

                Коментар


                • #9
                  От: DT125- YPVS странен проблем???

                  Здравей, колега. За работата на тези клапи ти трябва акумулатор (не знам кой модел е но при дт125 1990 година бе нужно да има акумулатор). А за клапите би трябвало така да е правилния ред на зацепване. Най-добре е да погледнеш в мануал или някаква снимка по-отблизо на същото моторче .
                  '05 Suzuki RM 250

                  Коментар


                  • #10
                    От: DT125- YPVS странен проблем???

                    Виж как го върти и сам ще разбереш дали са правилно вързани или не.
                    Some call it a hobby, we call it a way of life!
                    Това че срещу теб са най-добрите, не означава, че трябва да се отказваш!

                    Коментар


                    • #11
                      От: DT125- YPVS странен проблем???

                      Акумулатор има нов мисля, че пооправих нещата с тая клапа всичко опира до свободно време, ръчкане на жилата и тестове, накрая остават така както е най-добре за тоя дето ще кара мотора и всичко е на 6. Доста въртене падна докато ги нагодя така че да ми хареса.

                      Коментар


                      • #12
                        От: DT125- YPVS странен проблем???

                        Първоначално публикуван от marto_c Преглед на мнение
                        Акумулатор има нов мисля, че пооправих нещата с тая клапа всичко опира до свободно време, ръчкане на жилата и тестове, накрая остават така както е най-добре за тоя дето ще кара мотора и всичко е на 6. Доста въртене падна докато ги нагодя така че да ми хареса.
                        И аз имах DT , с различни настройки на жилата мотора става много по - различен, от по-рязък до по-плавен. Някъде имаше написано кое жило как да е и как се държи мотора при различните настройки. Накрая след пробите го направих на изходно положение, както си беше - номер 1 завито 3-4мм повече от номер 2 и мотора вървеше повече от отлично.
                        Поздрави!
                        Yamaha WR 200

                        Коментар


                        • #13
                          От: DT125- YPVS странен проблем???

                          При мен жило 1 е отвито почти до края, а жило 2 е завито почти до края. Сега моторът има много по-голям ряз.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X