Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CDI за yamaha yz 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CDI за yamaha yz 125

    Здравеите колеги много проблеми ми дава това реле и ако някои има таково да пише !!! ямахата е 1992/3 година

  • #2
    От: CDI за yamaha yz 125

    Колеги ето това е моето CDI Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00949-20120922-1620.jpg
Прегледи:1
Размер:112.1 КБ
ID:5410982Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG00948-20120922-1620.jpg
Прегледи:1
Размер:110.8 КБ
ID:5410983 ,Интересува ме това дали мотора ще работи с него - http://www.ebay.com/itm/1990-YAMAHA-...51140717234%26 МОЛЯ ВИ КАЖЕТЕ,защото просто незнам какво да правя
    Последно редактирано от c3s7rn7; 22-09-12, 23:20.

    Коментар


    • #3
      От: CDI за yamaha yz 125

      Здравей колега ако буксите са еднакви трябва да стане. Но тъй като това е от по стара година може да имаш някаква разлика в максималните обороти до които може да достигне. Аз като търсих за моето кавазаки кх 125 2002 година , майстора ми каза , че от всякакво кавазаки кх 125 ще работи но ако е по старо мотора ще се развърта до 10 000об/мин тъй като електроника на моторите до 89 била до 10 000об/мин , на тези до 98-ма била до 11-12 000 а след 99-та биле малко над 12 000. Та ако същото важи за Ямаха би трябвало да нямаш проблем . Като цяло в буксата ти влизат два кабела от статора на мотора, имаш един изход който отива към бубината , един изход който отива от CDI до бутона за гасене на мотора и оттам отива на маса и един кабел който си отива на маса . Ако буксите са ви еднакви виж дали цветовете на кабелите са едни и същи и ако са вземай не му мисли . Но това електронно няма доставка до България трябва да имаш някой да ти го пръча в Щатите от там да ти го изпрати по UPSP излиза най тънко .

      Коментар


      • #4
        От: CDI за yamaha yz 125

        Колега ще те помоля ! ако не е проблем и ако имаш малко време да разгледаш ако можеш да намериш такова CDI което да стане,защото аз не видях никое с букса на него,а от всички излизат кабели !

        Коментар


        • #5
          От: CDI за yamaha yz 125

          Не мисля че трябва да те притеснява това дали буксата е на самото CDI или е в края на кабелите които излизат от него . http://www.ebay.com/itm/YAMAHA-YZ-12...item23225358b6 според продавача е 1992 Yamaha YZ 125 . Хубавото е , че продавача е от Англия и няма да има мита и други простотии. Изпратил съм му запитване дали CDI е налично в какво състояние и снимки на буксата да ми изпрати. Когато ми отговори ще ти пиша. Сега поогледах снимката на твоето CDI и съм почти 100% убеден , че това е спортна електроника за мотор след 1997 година. До 1997 всички CDI са от типа с излизащи от тях кабели завършващи с една или повече букси. След 1997 стават с вградена букса. Какъв е проблема с твоята електроника?

          Коментар


          • #6
            От: CDI за yamaha yz 125

            Колега първо изкам да ти БЛАГОДАРЯ !!! че ми отделяш внимание! Проблема е следния - както си карах и мотора угасна!, преди това обаче мотора имаше изводи за фар и стоп но аз срязах кабелите- от там доиде целия проблем дало е на късо и е изгоряло според мен CDI-то. Защото от намотките при маховика които са идва ток до CDI-то а от него не идва тот до бубината

            Коментар


            • #7
              От: CDI за yamaha yz 125

              Колега първо изкам да ти БЛАГОДАРЯ !!! че ми отделяш внимание! Проблема е следния - както си карах и мотора угасна!, преди това обаче мотора имаше изводи за фар и стоп но аз срязах кабелите- от там доиде целия проблем дало е на късо и е изгоряло според мен CDI-то. Защото от намотките при маховика които са идва ток до CDI-то а от него не идва ток до бубината

              Коментар


              • #8
                От: CDI за yamaha yz 125

                Значи предполагам , че си прочел как се замерва но да кажа и аз все пак . Разкачаш буксата , която е между двигателя и CDI . Предполагам , че е с 4 кабела. На два от тях когато мултицета ти е на променливо напрежение трябва да ти отчете ???V ( не помня колко трябваше да бъдат но ми се върти нещо в главата за 60-80V) ако ги имаш продължаваш напред. Един мисля , че трябва да е син или оранжев кабел , който отива на първичната намотка на бубината , трябва да ти е с кабелни обувки снаден някъде между CDI и бубината. Закачаш буксата между двигателя и CDI и разкачваш бутона за гасенето и този кабел , който отива в бубината. Тука дано не бъркам вече трябва да имаш постоянно напрежение. Слагаш едната сонда на мултицета на този кабел , който отива в бубината а другата някъде по рамата за маса (най удобни са един от двата болта които държат бубината ) тук трябва да има по високо от първото замерено ( но се мери пикова стойност при 5-6 последователни ритания) . Ако тук нямаш значи е CDI. Ако имаш значи може да е свещ или бубина

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X