Здравеите колеги моля за съвет във връзка с следния проблем
ще започна от началото тази пролет си купих втория мотор , след дълго чудене реших отново да е двутактово ендуро както
предишния (Yamaha TDR)
след има няма два месеца каране и всевъзможни проблеми доиде ред и на съединителя ,при каране на високи обороти към 80-90 км/ч
лоста на съединителя започна да омеква и след още 50 км караики с около 80 км за да не ме згазят колите на магистралата някои от които пълни копелета и изпреварват без дори да сменят платното минаваики покраи мен на 30 см растояние съединителя съвсем омекна , опитах да го притегна от гаиката регулатор под лоста , чу се прищтракване и остана перманентно зацепен към двигателя а жилото му изтелгено и свободно. Прибрах се някак без съединител и отворих капака на двигателя
- поглед под капака към съединителя
- поглед на вътрешната страна на капака
исках да проверя дали проблема няма да се окаже във връзката където жилото предава усилието на механизма на съединителя но стигнах до задънена улица, сигурно нещо не мога да съобразя

под този триъгалник има три съчми в легло и когато жилото дръпне лостчето на триъгалника тои целия се премества настрани в посока към двигателя и преполагам би трябвало да притиска съединителя и така да го накара да отлепи

намерих този триъгалник и съчмите под него разместени но когато ги наместих и сглобих двигателя , при натискане лоста на съединителя нищо не се промени а триъгалника и съчмите под него отново излязоха от гнездата си, ако
разсъждавам правилно нищо не държи тригъалника и съчмите на мястото си освен пружината която се вижда

също не виждам нито един механизъм които да върне триъгалника на мястото му когато отпусна ръкохватката на съединителя (или това става от пружините на самия съединител)
чудя се дали тук не липсва нещо , например външна спирална пружина , това което се вижда на капака отвън е оста на триъгалника

не мога да съобразя защо се разместват съчмите и тригъалника след като го зглобя правилно , може би съединителя е пропаднал навътре и има празно място между двата механизма в което триъглника се рамества но като гледам как само това го държи ми изглежда недостатъчно
моля помагаите ,от юли месец мотора седи така и искам да покарам още малко преди края на сезона
ще започна от началото тази пролет си купих втория мотор , след дълго чудене реших отново да е двутактово ендуро както
предишния (Yamaha TDR)
след има няма два месеца каране и всевъзможни проблеми доиде ред и на съединителя ,при каране на високи обороти към 80-90 км/ч
лоста на съединителя започна да омеква и след още 50 км караики с около 80 км за да не ме згазят колите на магистралата някои от които пълни копелета и изпреварват без дори да сменят платното минаваики покраи мен на 30 см растояние съединителя съвсем омекна , опитах да го притегна от гаиката регулатор под лоста , чу се прищтракване и остана перманентно зацепен към двигателя а жилото му изтелгено и свободно. Прибрах се някак без съединител и отворих капака на двигателя
исках да проверя дали проблема няма да се окаже във връзката където жилото предава усилието на механизма на съединителя но стигнах до задънена улица, сигурно нещо не мога да съобразя
под този триъгалник има три съчми в легло и когато жилото дръпне лостчето на триъгалника тои целия се премества настрани в посока към двигателя и преполагам би трябвало да притиска съединителя и така да го накара да отлепи
намерих този триъгалник и съчмите под него разместени но когато ги наместих и сглобих двигателя , при натискане лоста на съединителя нищо не се промени а триъгалника и съчмите под него отново излязоха от гнездата си, ако
разсъждавам правилно нищо не държи тригъалника и съчмите на мястото си освен пружината която се вижда
също не виждам нито един механизъм които да върне триъгалника на мястото му когато отпусна ръкохватката на съединителя (или това става от пружините на самия съединител)
чудя се дали тук не липсва нещо , например външна спирална пружина , това което се вижда на капака отвън е оста на триъгалника
не мога да съобразя защо се разместват съчмите и тригъалника след като го зглобя правилно , може би съединителя е пропаднал навътре и има празно място между двата механизма в което триъглника се рамества но като гледам как само това го държи ми изглежда недостатъчно
моля помагаите ,от юли месец мотора седи така и искам да покарам още малко преди края на сезона
Коментар