Здравейте колеги трябват ми вашите познания по моторите да ми кажете защо мотора ми раздува водата толкова много направо като налия вода ритна на манивелата и той вече я изхвърля днес изчистих всичко и на око нямаше проблеми мотора е ямаха тдр 125 ако имате някакви идеи моля споделете ги БЛАГОДАРЯ !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с водното!!!
Свий
X
-
-
От: Проблем с водното!!!
Колега не си написал , коя година е мотора и къде го караш !! Това е много важно !!
Тези моторчета не са любители на ниските скорости, в смисъл такъв , че този мотор е направен за градско и междуградско, като от самата скорост мотора се обветря и охлажда. Започнеш ли да караш 1-2 бавно и славно, какво и в гората мотора грее и хвърля водата през 10-15 минути!!!
Варианта е да сложиш перка или по-голям радиатор, аз се спрях на перката.
Сега конктретно по въпроса ти ! Аз също карам Ямаха ТДР 125 1993 год. . Забелязах нещо, което не е особено добре измислено!!!
Радиатора си има отдушник /до тук всичко точно/ , от там антифриза отива в двигателя , завърта се и отново в радиатора, а излишното отива в разширителния съд ! Там обаче има втори отдушник, маркучлето, на който отива извън мотора!! Така когато мотора загрее / преди да го усетиш/ антифриза бяга през отдушника на разширителното казанче и отива в небитието !!
Аз на всяко каране доливах по 100-200 милилитра антифриз , докато разбера каква е работата !
Смених си тапата на разшитителното казанче и завъртях маркуча от отдушника му , отново вътре ! Така нямам загуба на антифриз!!
Проблем има ако тапата ти е хлабава , защото когато се създаде налягане тапата пада и антифриза отново е по земята !
П.п Естествено при теб проблема може да е друг, колегата горе ти е дал съвет, послушай го и провери за 5 мин. работа е !
Другото , което се сещам е,че може да имаш проблем с водната помпа и по-точко фибъра на водната помпа ! От там антифриза може да ти отива при маслото в скоростите, провери и там какво е положението !
Другото е семеринг на колянов вал ! От там също може да ти губи антифриз, това също не е добре, но не знам как може да го хванеш дали е от там, нека колегите дето разбират от тея неща ти кажат...
Поздрави
Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!
Коментар
-
От: Проблем с водното!!!
Утре ще гледам да снимам и да ти постна снимки да видиш какво съм направил аз !Първоначално публикуван от maryn4oo Преглед на мнениеБлагодаря,много колега ,но ще те помоля ако можеш да ми снимаш тази "цака" с маркуча че нещо немога да я разбера Благодаря отново ,Поздрави надолу
Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!
Коментар
-
От: Проблем с водното!!!
Въпреки ,че най-вероятно въпроса на колегата е изчерпан и е оправил мотора, аз ще споделя от какво е станала тази работа с ''раздуването'' на охладителната система, защото и аз претърпях същата манипулация.
Накратко: мотора е бил прегрят и не му е обърнато внимание. Това довежда до изкривена глава и сдухала гарнитура на главата , от където вкарва компресия в охладителната система
Начина за ремонт е следния: Сваля се главата, закарва се да се шлайфа (при мен свалиха една десетта от милиметъра). Цилиндъра се изчиства хубаво, слага се новата гарнитура, слага се главата , проверява се и КАПАЧКАТА на радиатора дали не е отишла и тя , след което само пУна газ и се внимава да не се прегрее мотора отново !
Единия вариант е по-голям радиатор - не е много препоръчително.
Другият вариант е монтиране на перка за охлаждане + датчик, който при при достигане на температура от порядъка на 87-92 градуса, да задейства перката. А може и принудително да се пуска перката с ЦЪК копче.
Това е с уговорката и предположението , че сте се усетили навреме и не сте направили разни други поражения по мотора
Поздрави
Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар