Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с водното!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с водното!!!

    Здравейте колеги трябват ми вашите познания по моторите да ми кажете защо мотора ми раздува водата толкова много направо като налия вода ритна на манивелата и той вече я изхвърля днес изчистих всичко и на око нямаше проблеми мотора е ямаха тдр 125 ако имате някакви идеи моля споделете ги БЛАГОДАРЯ !

  • #2
    Re: Проблем с водното!!!

    Защото вкарва компресия в охладителната система, най-вероятно от повредена гарнитура на главата.
    Отвий свещта и ритай. Изкарва ли водата?
    Последно редактирано от Scrapheap; 07-08-12, 10:03.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с водното!!!

      възможно ли е да съм го карал без вода и да е искривила главата от прегряване но буталото дае здраво ?

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с водното!!!

        Колега не си написал , коя година е мотора и къде го караш !! Това е много важно !!
        Тези моторчета не са любители на ниските скорости, в смисъл такъв , че този мотор е направен за градско и междуградско, като от самата скорост мотора се обветря и охлажда. Започнеш ли да караш 1-2 бавно и славно, какво и в гората мотора грее и хвърля водата през 10-15 минути!!!

        Варианта е да сложиш перка или по-голям радиатор, аз се спрях на перката.

        Сега конктретно по въпроса ти ! Аз също карам Ямаха ТДР 125 1993 год. . Забелязах нещо, което не е особено добре измислено!!!
        Радиатора си има отдушник /до тук всичко точно/ , от там антифриза отива в двигателя , завърта се и отново в радиатора, а излишното отива в разширителния съд ! Там обаче има втори отдушник, маркучлето, на който отива извън мотора!! Така когато мотора загрее / преди да го усетиш/ антифриза бяга през отдушника на разширителното казанче и отива в небитието !!
        Аз на всяко каране доливах по 100-200 милилитра антифриз , докато разбера каква е работата !
        Смених си тапата на разшитителното казанче и завъртях маркуча от отдушника му , отново вътре ! Така нямам загуба на антифриз!!
        Проблем има ако тапата ти е хлабава , защото когато се създаде налягане тапата пада и антифриза отново е по земята !

        П.п Естествено при теб проблема може да е друг, колегата горе ти е дал съвет, послушай го и провери за 5 мин. работа е !
        Другото , което се сещам е,че може да имаш проблем с водната помпа и по-точко фибъра на водната помпа ! От там антифриза може да ти отива при маслото в скоростите, провери и там какво е положението !
        Другото е семеринг на колянов вал ! От там също може да ти губи антифриз, това също не е добре, но не знам как може да го хванеш дали е от там, нека колегите дето разбират от тея неща ти кажат...

        Поздрави
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с водното!!!

          Благодаря,много колега ,но ще те помоля ако можеш да ми снимаш тази "цака" с маркуча че нещо немога да я разбера Благодаря отново ,Поздрави надолу

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с водното!!!

            Първоначално публикуван от maryn4oo Преглед на мнение
            Благодаря,много колега ,но ще те помоля ако можеш да ми снимаш тази "цака" с маркуча че нещо немога да я разбера Благодаря отново ,Поздрави надолу
            Утре ще гледам да снимам и да ти постна снимки да видиш какво съм направил аз !
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с водното!!!

              Въпреки ,че най-вероятно въпроса на колегата е изчерпан и е оправил мотора, аз ще споделя от какво е станала тази работа с ''раздуването'' на охладителната система, защото и аз претърпях същата манипулация.

              Накратко: мотора е бил прегрят и не му е обърнато внимание. Това довежда до изкривена глава и сдухала гарнитура на главата , от където вкарва компресия в охладителната система

              Начина за ремонт е следния: Сваля се главата, закарва се да се шлайфа (при мен свалиха една десетта от милиметъра). Цилиндъра се изчиства хубаво, слага се новата гарнитура, слага се главата , проверява се и КАПАЧКАТА на радиатора дали не е отишла и тя , след което само пУна газ и се внимава да не се прегрее мотора отново !

              Единия вариант е по-голям радиатор - не е много препоръчително.
              Другият вариант е монтиране на перка за охлаждане + датчик, който при при достигане на температура от порядъка на 87-92 градуса, да задейства перката. А може и принудително да се пуска перката с ЦЪК копче.

              Това е с уговорката и предположението , че сте се усетили навреме и не сте направили разни други поражения по мотора

              Поздрави
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X