Всичко започна така: Дядо ми донесе Балкан 50 в оригинален вид. Палеше само на бутане, скоростите под вскякаква критика имаше 1-2-3-та много трудно се уцелваше 2-ра. Постоянно изключваше от нея, не бяха редки случаите и от първа и трета да изкл.
. Коляновия вал беше крив, магнета замяташе и опираше в капака, затова го карах без капак. И за капак на всичко това нямаше ниски обороти, на този мотор се научих да карам. Не питайте как и аз незнам
.
Ето го :
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568120
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568121
Карах го близо 1 месец и започнах да се запалвам по моторите. След първия дъжд и първото калене на мотора реших, че искам кросов мотор, но нямах финансови възможности. Исках да направя този, но баща ми не ми разреши искаше този да си остане оригинален. Така реших да си зема друг. След 2 седмици татко каза че ми е намерил, но е само рамка, била вдигната трябвало и гуми и двигател. Аз много се зарадвах и решихме да я взехме.
Една събота отивам си аз и какво да вида рамката в нас! След като я огледах, не вярвах, че от това може да стане мотор.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568224
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568225
Всичко беше ръждясало, предните амортисьори блокирали, а и двигател нямаше
.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568227
На следващата седмица едно голямо руло шкурка, телената четка и всичко се раглобява и се подготвя за поядисване
.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568240
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568241
Сдобих се и с двигател които не беше работел от ... един бог знае от кога. Междувременно го боядисах.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568209
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568210
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568380
Двигателя беше като... тъмна Индия за мен и за татко, не бяхме разглобявали до тогава мотор. В следващите 2 седмици падна голямо чете и допитване го майстори. Успяхме да сглобим двигателя !
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568251
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568242
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568250
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568252
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568252
Това с което мажа гарнитурите е Херметик (мисля че така беше). Докато го зглобим двигателя вече имах 2-3 двигателя на части. От всеки един се обираше най-хубавото
. Искам да кажа че двигателя (самите капаци) на Балкан МК 50 и Балкан Люлин се различавам ! Както и рамките едната рамка на червения Балкан има лека вдлъбнатина на рамката кадето е лоста за скоростите, а другото оранжевото няма, което ми създаде много главоболия
. Малко подробности и за рамката: Предницата е на Ковровец 175 , обаче пружините вътре са други и стоят по-разпънати. Голям проблем беше да ги раздвижа тъй като се отвиха със специален ключ. Задните са на ИЖ-Планета 350.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568275
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568278
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568279
За центровката просто зимах най-силния ток от една от намотките и го вързах към горния кондензатор (махнах кондензатора на авансовата плочка). Съвсем скоро се сдобих с чисто нова ВМЗ в кашон не отваряна, много съм доволен от нея. Между цилиндъра и главата издишаше, проблема се решава с капачка от буркан
. Скоростите са два вида щивтови и съчмени, аз съм карал и с двата нямат голяма разлика но на кросовия съм със съчмените по трудно изключват (да не кажа и въобще), но съчмите и самото "легло" ми са запазени
. Лагерите на коляновия вал превъртат лесно моите съм ги начуквал и то доста сериозно . Лагерите са Български не помня коя марка са, семерингите са ми Немски.
Ето това е в следствие на 3 месеца труд.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568348
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568383
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568413
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568414
Мотора върви пефектно много съм доволен в момента му търся по-голяма задна зъбчатка. Ако някой може да ми даде насоки как да си кача ауспуха под задния калник ще съм му много благодарен ? Друг проблем ми е резервоар постоянно ръждясва, добре че имам цедка на кранчето
.
Дано да ви е харесала темата ако има нещо не ясно питайте с радост ще споделя знанията си
.


Ето го :
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568120
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568121
Карах го близо 1 месец и започнах да се запалвам по моторите. След първия дъжд и първото калене на мотора реших, че искам кросов мотор, но нямах финансови възможности. Исках да направя този, но баща ми не ми разреши искаше този да си остане оригинален. Така реших да си зема друг. След 2 седмици татко каза че ми е намерил, но е само рамка, била вдигната трябвало и гуми и двигател. Аз много се зарадвах и решихме да я взехме.
Една събота отивам си аз и какво да вида рамката в нас! След като я огледах, не вярвах, че от това може да стане мотор.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568224
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568225
Всичко беше ръждясало, предните амортисьори блокирали, а и двигател нямаше

http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568227
На следващата седмица едно голямо руло шкурка, телената четка и всичко се раглобява и се подготвя за поядисване

http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568240
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568241
Сдобих се и с двигател които не беше работел от ... един бог знае от кога. Междувременно го боядисах.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568209
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568210
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568380
Двигателя беше като... тъмна Индия за мен и за татко, не бяхме разглобявали до тогава мотор. В следващите 2 седмици падна голямо чете и допитване го майстори. Успяхме да сглобим двигателя !

http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568251
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568242
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568250
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568252
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568252
Това с което мажа гарнитурите е Херметик (мисля че така беше). Докато го зглобим двигателя вече имах 2-3 двигателя на части. От всеки един се обираше най-хубавото


http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568275
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568278
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568279
За центровката просто зимах най-силния ток от една от намотките и го вързах към горния кондензатор (махнах кондензатора на авансовата плочка). Съвсем скоро се сдобих с чисто нова ВМЗ в кашон не отваряна, много съм доволен от нея. Между цилиндъра и главата издишаше, проблема се решава с капачка от буркан


Ето това е в следствие на 3 месеца труд.
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568348
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568383
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568413
http://motocross1.snimka.bg/motorcyc...84366.27568414
Мотора върви пефектно много съм доволен в момента му търся по-голяма задна зъбчатка. Ако някой може да ми даде насоки как да си кача ауспуха под задния калник ще съм му много благодарен ? Друг проблем ми е резервоар постоянно ръждясва, добре че имам цедка на кранчето

Дано да ви е харесала темата ако има нещо не ясно питайте с радост ще споделя знанията си

Коментар