Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Запалителна и горивно-въздушна система (доработки)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Запалителна и горивно-въздушна система (доработки)

    Здравейте на всички от това лято се оборудвам с два кросови мотори единия е Малагути 50 кубика на него трябва да му взема по-голям горивен жигльор но не знам колко сегашния е 60 мисля около 80 затова питам вас взех му хубава свещ кабел и хубав филтър.
    Втория е Kawasaki KDX 125 за него също по големи жильори хубав филтър и това е по горивната система а по запалителната състезателна бубина хубав кабел,лула,свещ давайте идеи за големини на жиглъори и настройки може и карбуратор от кх да взема ще видим.

  • #2
    От: Запалителна и горивно-въздушна система (доработки)

    Аз преди време карах точно кдх 125 1994 година и бях много доволен. Стандартно ако не се лъжа главния жигльор беше 120 или 116 . Пробвал съм със жигльори до 140, но голяма разлика във вървенето не намерих . И аз съм мислил за карбуратор от КХ125 но там идва проблема с диаметрите на входа и изхода на карбуратора. КХ125 е изход на карбуратора Ф41мм и вход Ф62мм ( може да има някакви малки разлики говоря на изуст но размерите са приблизително такива) . КДХ125 маншона към цилиндъра е около Ф30мм маншона към въздушния филтър е около 48мм . Лично според мен ако не си експерт по карбураторите не ги пипай . Аз лично доста ядове брах . Карбуратора си е цяла наука. Можеш да потърсиш майстор да ти го настрои. Защото настройката не се прави наизуст а се искат доста познания , опит и проби на машинката след всяка промяна в настройките на карбуратора.

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X