Здравейте колеги.Наскоро си закупих ИЖ и ми излезнаха следните проблеми ... Моторът не беше каран от около 1/2 години направо го взех, защото беше за 50 лева, все пак какво му плащам.. И с тази мисъл отивам в 12 часа вечерта от мерак , чистя карбуратори ,тоци..центровки и т.н и накрая важния момент в 2 часа паленето..Учудващо за мен ритнах и запали от 3тия път и си работеше. Ниски, високи обороти, имаше проблем със скоростите ,но го оправих..Та на другия ден след 2 кръгчета имаше леко чукане в двигателя, на което не обърнах внимание.:@ и след още едно кръгче започна да работи като дизелов автомобил, така чукаше ... Отварям - цилиндърът здрав, сегменти здрави, но игленият лагер на биелата отдолу беше разбит напълно.
1-Въпросът ми е дали мога да сменя само лагера на биелата или трябва и биелния болт, защото има малки драскотини .
2- Трябва ли да сменя и лагерите на вала и семерингите или може и със старите и ако излезнат проблеми какви ще са.
3-Какво да правя с предницата .. като сложа малко масло на коловете си го изхвърля надолу, а иначе функционират що годе добре...
4-На капака на съединителя бяха изтървали всички болтове и нямаше как и направих една инпровизирана БГ скоба.(шина), с която го закрепих и не мърда.Дайте идеи как да го оправя и да си сложа капака на съединителя. Благодаря предварително.
1-Въпросът ми е дали мога да сменя само лагера на биелата или трябва и биелния болт, защото има малки драскотини .
2- Трябва ли да сменя и лагерите на вала и семерингите или може и със старите и ако излезнат проблеми какви ще са.
3-Какво да правя с предницата .. като сложа малко масло на коловете си го изхвърля надолу, а иначе функционират що годе добре...
4-На капака на съединителя бяха изтървали всички болтове и нямаше как и направих една инпровизирана БГ скоба.(шина), с която го закрепих и не мърда.Дайте идеи как да го оправя и да си сложа капака на съединителя. Благодаря предварително.
Коментар