Здравейте колеги. Наскоро се сдобих с 2002 КХ125 . Имам сериозен проблем с мотора. Някой се е опитвал да редженте карба ама му е е..л мамата. Карбуратора е Mikuni TMX но:
1. Стената на карбуратора която е към цилиндъра е разпилена и сега дебелината и е малко под 1мм
2. Pilot Jet-а по мануал е 40 в момента е с 48 ама някох го е разпробивал с 1,5мм бургия
3. Main Jet-a по мануал е 420 в момента е 390 и за него имам съмнения , че е разпробиван , но не съм сигурен.
Резултата е разход при нормално каране в гората при лек терен 15литра за 100км. Мотора няма никакви средни и ниско обороти. Болта за въздуха е навит докрай. При развиване на болта с 1 оборот при подаване газ мотора заглъхва та направо гасне. Във високите обороти си върви , но при развиване на болта изчисти ли се двигателя мотора върви още повече.
Какво ще ме посъветвате намерих Pilot Jet 44 но няма промяна. Поръчал съм жигльори 40 и 420 , но ми се иска да възстановя и изпилената стена на карбуратора с цел да намаля малко отвора през който се засмуква гориво въздушната смес. Искам да помоля някой колега с карбуратор с външен диаметър откъм цилиндъра 35мм и 38мм да ми каже каква е дебелина на стената за да мога да си изработя и набия втулка.
Благодаря на всичко отзовали се
1. Стената на карбуратора която е към цилиндъра е разпилена и сега дебелината и е малко под 1мм
2. Pilot Jet-а по мануал е 40 в момента е с 48 ама някох го е разпробивал с 1,5мм бургия
3. Main Jet-a по мануал е 420 в момента е 390 и за него имам съмнения , че е разпробиван , но не съм сигурен.
Резултата е разход при нормално каране в гората при лек терен 15литра за 100км. Мотора няма никакви средни и ниско обороти. Болта за въздуха е навит докрай. При развиване на болта с 1 оборот при подаване газ мотора заглъхва та направо гасне. Във високите обороти си върви , но при развиване на болта изчисти ли се двигателя мотора върви още повече.
Какво ще ме посъветвате намерих Pilot Jet 44 но няма промяна. Поръчал съм жигльори 40 и 420 , но ми се иска да възстановя и изпилената стена на карбуратора с цел да намаля малко отвора през който се засмуква гориво въздушната смес. Искам да помоля някой колега с карбуратор с външен диаметър откъм цилиндъра 35мм и 38мм да ми каже каква е дебелина на стената за да мога да си изработя и набия втулка.
Благодаря на всичко отзовали се

Коментар