Обява

Свий
Няма добавени обяви.

изкривен (смазан) балон на 125 крос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • изкривен (смазан) балон на 125 крос

    Здравейте колеги.

    от няколко дена чета усилено форумите и реших и аз да се регна. Аз съм от севлиевско-габровската група (да ви се представа все пак ) обмисляме усилено посещението на стара загора за 1-вия кръг, живот и здраве там сме

    а сега по същество. доста ми е ударен балона на ауспуха. хонда 125 крос 97. дайте някаква идея как се оправя подобно нещо защото доста е намачкан и ме дразни. едно че звука е кофти друго че 90% влияе на излизането на газовете, макар че много добре си върви машината. друг вариант е ако някой знае къде има или му се намира такова нещо мога да си взема такъв които е в добро състояние. стига да е на прилична цена а не 200-300 евро както е по каталозите.

    10x предварително

    P.S. сега се сетих за една идея. ако някой може да достави гуми или има връзки може да се съберем група хора и да ги вземем на куп и по евтина цена съответно. тема за размисъл
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

  • #2
    Имаш два варианта единия -затапваш го и го помпиш като същевременно нагрявяш изкривеното това е малко сложна технология и изисква някои специални приспособления или го дупчиш от срещуположния край изчукваш го и заваряш дупката,може и да изрежеш цялото изкривено и пак да го завариш но това по не ти го препоръчвам.В АУНЕР също има чисто нови които мисля че Събин може да ти вземе на доста сносни цени.А може да ти поръча и от щатите FMF моя RM е с такъв модел ФЕТТИ никелирани са и подобряват много мощтността ,а за звука да не говорим.Лично аз ти препоръчвам модела ГНАИРЛИ той е специално приспособен за ендуро от много яка ламарина която много много трудно се криви освен това подобрява дърпането от ниски и средни което е важно ако караш тоя мотор на ендуро особенно за CR125 които е всеизвестен с рязкия си характер и отдаване на мощтност най вече към високите.

    Коментар


    • #3
      а имаш ли инфо тия щатските на какви пари излизат с доставката до бг. от аунер и аз мога да си взема даже на по ниска цена, но пак са скъпи струва ми се. не ми се дават 300 лв. а за технологията за затапването и нагряването съм я чувал. въпроса е дали ще мозе да ми го направи някои това, но ще разпитам.
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #4
        Питай Събин на лични съобщения или му се обади телефона му го има при форума за шампионата

        Коментар


        • #5
          Ако го пратиш до София ще ти намеря кой да го оправи.Юли се казва пича,страшен заварчик!
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            може и така да стане. ако не намеря никои който може да се наема да го намести )

            благодаря за инфото
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #7
              Ако "балон" е гърнето на ауспуха, на комшията на Ямахата ли е, кво е не го знам, широко е като половин кола и сигурно е 500 коня, има български, черен. С графитна термоизолация отвънка. Обаче на пустата табелка няма адрес, и той не знае от къде е, така го е купил.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                Ако "балон" е гърнето на ауспуха, на комшията на Ямахата ли е, кво е не го знам, широко е като половин кола и сигурно е 500 коня, има български, черен. С графитна термоизолация отвънка. Обаче на пустата табелка няма адрес, и той не знае от къде е, така го е купил.
                Това което тук е наречено "балон" всъщност е частта от аспуха която е от цилиндъра до заглушителя. На английски смисъла му е нещо като гайда (тръба, лула), което според мен е по-добре определя формата му. При двутактовите двигатели тази част е издута, като е много важен ъгъла под който се разширяват и стесняват стените на "балона". Вълната на излизащите от цилиндъра изгорели газове резонира вътре - връща се назад и по този начин се подобрява пълненето с горивна смес на цилиндъра и "изсмуква" следващата вълна от изгорели газове което пък подобрява продухването на цилиндъра. Ей за туй е важно да не ти е смачкан балона и да е подходящо подбран за предназначението на мотора - ендуро или крос, и за стила на каране. Има разни формули за изчисляване на тези аспуси, но най-добри резултати се получават опитно.
                Защо няма утвърдена дума на български за туй нещо? Балон не звучи много добре.
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #9
                  аз съм чувал да го наричат охлюв

                  Коментар


                  • #10
                    А-а. Щом е това, терминът е "резонатор". И в най-дебелите монографии по въпроса като извод от умните формули следва: Опримизира се експериментално!)) Прочее, едно от най-скъпите неща в проектирането на двигателя ...

                    Коментар


                    • #11
                      И аз му казвам резонатор, защото така пише по дебелите книги, но повечето хора ме гледат неразбиращо в такъв случай.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X