Една седмица вече търся информация за този мотор и не мога да намеря нищо!
Въпросната моторетка е Fantic 285 (костваше ми доста време докато открия даже какъв модел е)
Вече съм се отказал да търся официална информация за него. Двутактов, предполагам около 125 см3.
И от трите му бобини излизат по около 2 V - въпреки че работи, питам нормално ли е да е с такова ниско напрежение?
Докато се опитвах да го запаля изби 3 свещи. Смених чукчето (беше се издълбало като паница), запали, но нямаше високи обороти, а гърмеше от карбуратора? Добавих още един кондензатор нещата се пооправиха, вече при много високи обороти гръмна пак при карбуратора.
Как да му регулирам чукчето при положение че маховика е плътен? То е на отделен кабел - чак до високоволтовата бубина - това добре мога да разбера кога отваря и затваря (проверявам за верига), но не и колко е отворило (имам и една симсонка - там е важно това разстояние предполагам че и при този е така)?
Последен (за сега
) въпрос какво предварение да му дам?
Ще съм благодарен на всеки който изрази някакво мнение!
Въпросната моторетка е Fantic 285 (костваше ми доста време докато открия даже какъв модел е)
Вече съм се отказал да търся официална информация за него. Двутактов, предполагам около 125 см3.
И от трите му бобини излизат по около 2 V - въпреки че работи, питам нормално ли е да е с такова ниско напрежение?
Докато се опитвах да го запаля изби 3 свещи. Смених чукчето (беше се издълбало като паница), запали, но нямаше високи обороти, а гърмеше от карбуратора? Добавих още един кондензатор нещата се пооправиха, вече при много високи обороти гръмна пак при карбуратора.
Как да му регулирам чукчето при положение че маховика е плътен? То е на отделен кабел - чак до високоволтовата бубина - това добре мога да разбера кога отваря и затваря (проверявам за верига), но не и колко е отворило (имам и една симсонка - там е важно това разстояние предполагам че и при този е така)?
Последен (за сега

Ще съм благодарен на всеки който изрази някакво мнение!
Коментар