Здравейте колеги смятам да направя един основен ремонт на мотра ( смяна на всички лагери и семеринги по двигателя биела с двата иглени лагера и бутало) . Проблема ми идва с цилиндъра . Нов цилиндър излиза много пари а пък в ebay загледах тези цилиндрови втулки : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWAS...item35b240d15a представлява следното нещо http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawas...item20b8d312b0 проблема ми е с покритието им. Не е никасил като оригиналния цилиндър а са молибден. Дали ще върви мотора като с оригиналния цилиндър, защото съм карал една ямаха уз с чугунена втулка и направо вървеше много зле . Съвет за добри майстори в района на Бургас , които да ми шлайфат и набият втулката ако реша да взема вместо оригинален цилиндър и колко ориентировъчно ще ми струва това удоволствие?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мнение за цилиндрови втулки
Свий
X
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Свържи се с bobimx в Севлиево. Той праща цилиндрите за ремонт в Холандия и цената е приемлива, а качеството е страхотно. Аз моя го пращах там и съм много доволенПък и мотора ще си ти е с никасил
Иначе и за тези втулки май има добри отзиви, но все си мисля, че нанасянето на нов никасил е по-добрия вариант .
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Ами видимо няма някакви фрапиращи деруги но утре ще ми докарат инструмент да го замеря дали няма износване и да е станал на елипса вътре. Другото, което смятам да направа е да замеря компресията преди да сваля цилиндъра. В мануала има едно compression ratio примерно 9.5:1 ( не помня точно колко беше за кавазаки кх 125 2002 година )това означава ли , че компресията трябва да е 9.5 атмосфери ? За ново покритие съм малко скептично настроен заради мненията тук . Някой са доволни някой не ( skeeper информативно колко ти излезна на теб ремонта на цилиндъра ) . Така , че предпочитам нещо заводско цилиндър или втулка.
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнениеАми видимо няма някакви фрапиращи деруги но утре ще ми докарат инструмент да го замеря дали няма износване и да е станал на елипса вътре. Другото, което смятам да направа е да замеря компресията преди да сваля цилиндъра. В мануала има едно compression ratio примерно 9.5:1 ( не помня точно колко беше за кавазаки кх 125 2002 година )това означава ли , че компресията трябва да е 9.5 атмосфери ? За ново покритие съм малко скептично настроен заради мненията тук . Някой са доволни някой не ( skeeper информативно колко ти излезна на теб ремонта на цилиндъра ) . Така , че предпочитам нещо заводско цилиндър или втулка.Цилиндъра става все едно сега излиза от завода и ще си караш моторетката още дълго дълго време
Тази година направихме около 7 втулки на Висеко, като до този момент нямаме никакви оплаквания Но имай на предвид, че е много важно кой ще ти я обработва. Аз мойте втулки ги давам единствено на Митко в Троян, защото знам че стават перфектно.
Ето и като ценови варианти:
1. Нов никасил в Холандия - 450 лв.
2. Втулка Висеко + обработка и т.н. - 350 лв.
Освен това ако решиш изцяло да сменяш биели, лагери бутала и т.н. звънни за да ти се направи комплексна цена.
Дано съм помогнал.
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Освен това ако решиш изцяло да сменяш биели, лагери бутала и т.н. звънни за да ти се направи комплексна цена.
Дано съм помогнал.[/QUOTE]
Да идеята ми е точно такава защото скоро пари за нов мотор няма да има а така с една поносима инвестиция ще имам чисто нов двигател. Ще видя какво ще покаже замерването на цилиндъра и ако работите отидат на смяна най-вероятно ще се чуем. Благодаря предварително
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнениеАми видимо няма някакви фрапиращи деруги но утре ще ми докарат инструмент да го замеря дали няма износване и да е станал на елипса вътре. Другото, което смятам да направа е да замеря компресията преди да сваля цилиндъра. В мануала има едно compression ratio примерно 9.5:1 ( не помня точно колко беше за кавазаки кх 125 2002 година )това означава ли , че компресията трябва да е 9.5 атмосфери ? За ново покритие съм малко скептично настроен заради мненията тук . Някой са доволни някой не ( skeeper информативно колко ти излезна на теб ремонта на цилиндъра ) . Така , че предпочитам нещо заводско цилиндър или втулка.
А като замериш компресията преди да свалиш цилиндъра няма да получиш особено относно състоянието на цилиндъра, защото там най-голяма роля играят сегмента и буталото, които при теб предполагам са поизносени щом ще ги сменяваш. Щом имаш мануал си намери микрометър за мерене на вътрешен диаметър и там е описано на кои места да премериш цилиндъра и какви са нормите. Ако е в нормите можеш да минеш и само с по-голям размер буталоАко не е износен, може само да му удариш един хонинг после слагаш 1 или 2 стотни по-голямо бутало и си готов
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Значи днеска ми замериха цилиндъра при заводски стойности 54.010 ∼ 54.025 mm . Моят е 54.02 в страничната си част и 54.03 откъм изпускателния отвор и карбуратора. Майстора каза , че цилиндъра е в отлично състояние щом сървис лимита му е 54.10 на разстояние 15мм под горния ръб. Но ми каза , че се занимават само с шлайф и не може да ми го хонингова. Засега подмяната на цилиндъра пропада остават лагери, семеринги , бутало, биела и иглени лагери. Но къде могат да ми хонинговат цилиндъра в района на Бургас?
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнениеЗначи днеска ми замериха цилиндъра при заводски стойности 54.010 ∼ 54.025 mm . Моят е 54.02 в страничната си част и 54.03 откъм изпускателния отвор и карбуратора. Майстора каза , че цилиндъра е в отлично състояние щом сървис лимита му е 54.10 на разстояние 15мм под горния ръб. Но ми каза , че се занимават само с шлайф и не може да ми го хонингова. Засега подмяната на цилиндъра пропада остават лагери, семеринги , бутало, биела и иглени лагери. Но къде могат да ми хонинговат цилиндъра в района на Бургас?Yamaha WR 200
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Точно това не исках да прочета но какво да се прави. В интернет намерих някакви клипове как един маняк си хонингова сам цилиндъра с винтовер и нещо като голямо телче за чинии само с топчета. В ибей намерих следното http://www.ebay.com/itm/GREAT-DEAL-N...item53e9305611 и http://www.ebay.com/itm/GREAT-DEAL-N...item53e9305611 цената им е доста приемлива . Обаче не съм сигурен , че е за всяка уста лъжица да хонингова цилиндър
Коментар
-
От: Мнение за цилиндрови втулки
Няма нищо сложно но инструмента за процедурата е друг и по-скъп.Мисля че тази процедура може да ти я направят във всяка шлайф база за малко пари.
Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар