Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM LC2 97г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: KTM LC2 97г.

    Питай nikomotor1 .
    Yamaha WR 200

    Коментар


    • #17
      От: KTM LC2 97г.

      Питал съм но за сега нищо.... някви идеи за някой от София....дали ще свърши работа някой в работилниците за колелета
      Който оцелее ще закусва!

      Коментар


      • #18
        От: KTM LC2 97г.

        За изправяне на каплата може и в магазин за колело. Спици незнам откъде може да си купиш. Но за изправянето можеш да се справиш и сам. Аз бях качвал преди време една тема за изправяне и плетене на капли. Копирал съм я от някакъв стар сайт за колела и по тази методика си оправих предната капла на кх-а. За около 2-3 часа играчка ама зора е да му хванеш цаката самото изправяне става за 30-40мин.

        Коментар


        • #19
          От: KTM LC2 97г.

          Супер, довечера ще се захвана да преравям форума.
          Който оцелее ще закусва!

          Коментар


          • #20
            От: KTM LC2 97г.

            Търся си група да караме в района на София, не съм профи но имам желание да се науча. Работя и събота така че май за каране остава само неделя.
            Който оцелее ще закусва!

            Коментар


            • #21
              От: KTM LC2 97г.

              Днес хванах и почистих клапите. Бяха доста замърсени, но с една телена четка и малко бензин нещата си дойдоха на мястото и моторетката взе да работи доста по чисто.
              Общо взето операцията е следната, разглобява се управлението на клапите което е с 2 жила
              След това се маха предната част на ауспуха (гайдата)
              Има капачка която е на противоположната част на управлението с жилата
              Като се свали капачката се вижда шестограм 4 който се развива лесно, като се хване контра с ключе 8
              Излезе ли болта излиза и лявата клапа, след нея с леко почукване излиза и дясната
              Аз буталото го свалих най долу за да имам поле за работа и по лесно излязоха клапите, съответно и по лесно изчистих леглата им.
              Почиствате клапите, почистване и леглата им в цилиндъра с малко бензин и се сглобява по обратния ред.
              Маркирайте си жилата за да не ви избяга центровката на клапата, макар че аз си я направих на око и се получи идеално.Даже видях че КТМ са направили един маркер в който като вкараш малка отверка и се центрира клапата точно и после само затягаш.

              Времетраене - 40-50мин.

              Инструменти - тресчотка 3/8 - камъчета 8,10,13, клещи, малко бензин и желание за работа

              П.с Използвайте смазка, аз ползвах течна грес за да си улесня работата при вкарването, също така пропуснах да спомена че има семеринг от страната на жилата и е добре да го запазите или да смените с нов.
              Прикачени файлове
              Който оцелее ще закусва!

              Коментар


              • #22
                От: KTM LC2 97г.

                Един въпрос, клапата как най точно е добре да се позиционира, защото видях че има 2-3 начина да я зацепя и следователно има разлика във вървежа, питането ми е такова.

                Клапата от скосената страна ли трябва да гледа към буталото или не? От снимките по горе се вижда това за което говоря.
                Който оцелее ще закусва!

                Коментар


                • #23
                  От: KTM LC2 97г.

                  Офтопик:
                  Аз се чудя каква ще е промяната във вървенето ?
                  Някой ако може да ми обясни какви са разликите в различните положения на клапата ?
                  Yamaha WR 200

                  Коментар


                  • #24
                    От: KTM LC2 97г.

                    Има разлика да ти кажа, поне моя го тествах в събота и разлика има, но искам някой от по запознатите да кажат
                    Който оцелее ще закусва!

                    Коментар


                    • #25
                      От: KTM LC2 97г.

                      Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                      Има разлика да ти кажа, поне моя го тествах в събота и разлика има, но искам някой от по запознатите да кажат
                      Разлика във вървенето няма да има,може само да промениш по-рано или по-късно да отваря.Мотора ще си върви пак толкова.Когато клапата се завърти така,че изпускателния отвор е най-широко отворен тогава клапата е отворена .При изгасен двигател ако погледнеш през отвора на ауспуха трябва клапата да е леко пропаднала надоло.
                      0888 074 049

                      Коментар


                      • #26
                        От: KTM LC2 97г.

                        Мда и аз така е оставих. Като казвам (пиша де) че има разлика във вървенето нямам предвид че мотора е качил коне, има разлика в това къде му идва силата, защото преди да ги пипна, силата идваше постепенно и доста плавно, а сега идва изведнъж и се усеща рязко дърпане в ръцете. Затова съм писал че има разлика във вървенето
                        Казваш че
                        трябва клапата да е леко пропаднала надоло.
                        това означава ли че като се запали мотора и серво мотора я затваря повече на ниски и при подаване на газ я отваря напълно.


                        Да те питам нормално ли е да се чува "зънтене" от цилиндъра, все едно има шайба в "гайдата", която резонира на обороти, свалял съм гайдата и клапите, но буталото няма големи хлабини като износено, сегментите са му здрави, няма опушване и омасляване по полата, проверявал съм гайдата но в нея няма нищо което да шуми като това което описвам. Но на обороти по някой път се случва да се чува все едно има шайба в тая гайда която си играе на 6 от 49
                        Който оцелее ще закусва!

                        Коментар


                        • #27
                          От: KTM LC2 97г.

                          Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                          Има разлика да ти кажа, поне моя го тествах в събота и разлика има, но искам някой от по запознатите да кажат
                          Да, но каква ме интересува ? В смисъл във високите ли е по-различен или в ниските или нещо друго
                          Yamaha WR 200

                          Коментар


                          • #28
                            От: KTM LC2 97г.

                            Различен е в това че преди, тръгва плавно до края на оборотите си(нямам оборотомер, на слух) а сега в ниските е муден, и като стигне някакви средни обороти и му идва силата, дърпа ме в ръцете все едно е закачен на прашка. Даже един приятел вчера ме пита дали бил по различен, а аз му го сравних с кола с нитро система. Караш -натискаш и оборотите се качват за сек. И ако карам по някоя бърза пътека само се чува....хахах - (сори за описанието нямам онборд клип да ви покажа....) зззз-ззз-ззз като пчеличка му се редят скоростите...
                            Доста по рязък стана, но при реглажа го правих както Наско Петков е писал, отворена до край клапа, която леко пропада и после си играх с жилата, като при мен установих следното, жило 1 навито до дупка и жило 2 развито до край, ако го направя обратно както е по мануалите на Ямаха, мотора умира. Там също така пише че до 97г. жилата излизат прави от серво мотора до клапата, а след 97г. се кръстосват. Също така пише че при чекинга трябва да го прави по посока обратна на часовниковата стрелка и така се движи клапата, при мен е обратно - незнам защо...(верятно щото е Магнети Марели при мен ) но като го правя по мануал мотора няма хал да тръгне, направя ли го обратно на мануала на Ямаха - върви доволно. Извода е : Правете всичко обратно на описаното в мануала за Ямаха по вашият КТМ..........верятно защото не е Ямаха хахах
                            Който оцелее ще закусва!

                            Коментар


                            • #29
                              От: KTM LC2 97г.

                              Колеги днес покарах машинката и си търся малко части

                              Търся ръчка за съединителя, но със скобата за кормилото че при едно изпускане даде фира. И търся "папион" за задната гума че откъсна вентила. Ако някой му се намира 0885506900 или на л.с

                              П.С Машинката си дърпа добре трябва да и свикна още че да и раздавам пълната газ
                              Който оцелее ще закусва!

                              Коментар


                              • #30
                                От: KTM LC2 97г.

                                Днес както обикалях магазините за конзолата която издирвам, попаднах на едно супер забутано магазинче, от което си купих една вътрешна гума за 8лв. 4/4,25 и като питах за конзола, продавача ми каза че отвън единия хората седящи на бира прави заварки с аргон да го питам. Питах го и оправи нещата за 5лв. Няма такива фенове...

                                Та остана папиона, гледах по каплата на ендурото Ямаха ХТЗ - 2,75 е каплата, но на КТМ-а е по тясна.

                                Един въпрос :

                                Как се казва щангичката която се захваща на кормилото. Има ли точно наименование? Защото издирвам и тази пущина но се чудя как се казва - bar?
                                Който оцелее ще закусва!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X