От: Подобрения по мотор
Да се включа и аз. Разход от 10-11 не е много голям. Зависи как се кара все пак и мотора. Според мен под 9 този мотор няма как да гори. И това при положение , че е със сменено бутало , настроен карбуратор, своевременни почистван въздушен филтър и правилно подбрана свещ. Аз карам кавазаки кх125 2002 година и разхода ми варира в границите от 8/100 до 14/100 . Не мисля , че си заслужава да го караш на майстор. Свали си манула за мотора там има заводските настройки на карбуратора. Провери дали и при теб е така. Изпери си филтъра и го омасли.Свали цилиндъра и си замери с микрометър буталото ако има бужда го подмени. И карай и пей. Колкото по малко гориво толкова по малко масло имай това в предвид когато искаш да скопиш 2Т мотор. А и предполагам го караш максимум 2 пъти седмично ако е така 5 литра повече са 12лв не се занимавай да не прецакаш моторчето.
Да се включа и аз. Разход от 10-11 не е много голям. Зависи как се кара все пак и мотора. Според мен под 9 този мотор няма как да гори. И това при положение , че е със сменено бутало , настроен карбуратор, своевременни почистван въздушен филтър и правилно подбрана свещ. Аз карам кавазаки кх125 2002 година и разхода ми варира в границите от 8/100 до 14/100 . Не мисля , че си заслужава да го караш на майстор. Свали си манула за мотора там има заводските настройки на карбуратора. Провери дали и при теб е така. Изпери си филтъра и го омасли.Свали цилиндъра и си замери с микрометър буталото ако има бужда го подмени. И карай и пей. Колкото по малко гориво толкова по малко масло имай това в предвид когато искаш да скопиш 2Т мотор. А и предполагам го караш максимум 2 пъти седмично ако е така 5 литра повече са 12лв не се занимавай да не прецакаш моторчето.
Коментар