Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

    Здравейте, колеги майстори Чудех се каква глупост да измисля и се спрях на един двигател от мотор ковровец 175 куб. Има много неща, които могат да се пипнат в един двутактов двигател с цел повишаване на конските сили, но аз реших да направя нещо повече. Идеята беше да сложа цилиндър от иже 350 куб. След няколко дискусии със стари майстори, които казаха: еми не знам, опитай, ако разполагаш с излишно време , започнах да творя.... За да се постави цилиндъра от иже на ковровецовия блок, трябваше да се отреже около 7 сантиметра от блока. След отрязването на блока направих отвори в него, нарязах резба и завих шпилки, на които ще надяна цилиндъра. Следва другия проблем, ижето е със много по-голям ход на буталото от ковровеца. наложи се да удължа биелата с 29мм., за да може да се отварят и затварят всмукателните и изпускателните отвори. Тогава се яви друг проблем - при Г М Т буталото беше затворило всмукателния прозорец от към карбуратора. Наложи се да отрежа полите на буталото. Следващия проблем беше много големия обем на цилиндъра спрямо малкия ход на буталото и не можеше да се получи хубаво сгъстяване на сместа, защото буталото не стигаше до края на цилиндъра. Отрязах 4мм от горния край на цилиндъра и прешлайфах 3мм от долния. Също така шлайфах и до колкото е възможно главата. Нещата започнаха да се нареждат. Сглобих набързо двигателя само с тези части, които са му нужни да запали. И на пук на всички скептици, които казваха, че това няма да запали никога, се случи чудо Двигателят заработи, при това доста сърдито, точно както си го представях. Остава да го разглобя да изпиля яко отворите на цилиндъра, да сложа нови лагери на коляновия вал, нови сегменти и да му наредя скоростите. Надявам се това нещо да движи кросарката ми Ако някой се сети за още някакво подобрение или да подобри моето, моля пишете. тук има снимки на странния двигател
    http://www.album.bg/samodelka/?upload_done=1
    Последно редактирано от viki terzieva; 04-07-11, 20:53.

  • #2
    От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

    Добре се е получило дано заработи като се Сглоби напълно... Успех все пак
    Последно редактирано от viki terzieva; 04-07-11, 20:54. Причина: Сглоби
    Honda MTX 125 , Suzuki DRZ 400S 2004, Suzuki DRZ 400S 2004

    Коментар


    • #3
      От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

      Оо да и на мен ми е интересно. Очаквам да споделиш и как върви щуротията и снимки на сглобения мотор да покажеш после.

      Успех и от мен.
      Иван Маринов
      Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
      ЕНДУРО ВАРНА

      Коментар


      • #4
        От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

        Свали коляновия вал и го надупчи.
        Гледай дупките да са една срущу друга.По този начин то олекотяваш.
        Бързо се развърта и има по високи обороти и повече мощност.
        Със този цилиндър където си сложил ,мисля че ще разбие лагерите
        на коляновия вал.

        Коментар


        • #5
          От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

          Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
          Свали коляновия вал и го надупчи.
          Гледай дупките да са една срущу друга.По този начин то олекотяваш.
          Бързо се развърта и има по високи обороти и повече мощност.
          Със този цилиндър където си сложил ,мисля че ще разбие лагерите
          на коляновия вал.
          Аз по скоро се опасявам за леглата на лагерите, защото преди бях правил едно нещо на четири колела с двигател от ковровец и се разбиха леглата на лагерите на коляновия вал, щото бях направил охлаждане само на цилиндъра, кой да се сети за по-надолу. Ако са само лагерите, ще ги сменям от време на време А за вала това е наистина чудесна идея, може да го надупча, това нали няма да повлияе на завихрянето на горивото :S . Той по принцип си е лек, защото оригиналния на иж е бая тежЪк. Само да се върне валчето от майстора, който ми удължава биелата ще ги сложа на кантара валовете от ковровец и от иж и ще напиша данните тук за да го обмислим всички заедно. Благодаря на всички колеги за съдействието и подкрепата и дано излезе нещо полезно от всичкия руски алумин дето съм събрал
          Последно редактирано от viki terzieva; 04-07-11, 20:55.

          Коментар


          • #6
            От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

            Интересно ми е как удължихте биелата?

            Коментар


            • #7
              От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

              Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
              Интересно ми е как удължихте биелата?
              Непитай, аз първо я залепих с електрожена в гаража (тя си е от някаква сплав на желязо) и се залепи доста добре. Знам има специялни скоби които трябва да хванат двете парчета на биелата но аз неразполагам с такива. Всичко беше на шега аз дори невярвах че това ще запали. И веднага щом припали го разглобих и занесох друг колянов вал на един професионалист, който пък казал че съм бил направил много здрава заварка на този Също така каза че с това шега небива и ми изнесе цяла лекция по темата. Този човек удължи биелата като използва парче от старата и специялен електрод, диягонални разрези и там както си му е реда. Отряза я горе високо защото каза че там е най-малко натоварването на заварката. Минахме втулката на райбер и вече нямаше луфт и в буталния болт. всичко вървеше добре. събрах двигателя и го запалих на пробната рамка. той заработи перфектно и се форсираше както трябва (аз очаквах всеки момент да счупи биелата). обаче се оказа че имам спукана гума и неможах да го подкарам. сложих двигателя на кросовата рамка от сузуки пак го запалих и мотора тръгна добре но постепенно започна да губи мощност и угасна. после видях че е издухал гарнитурата под цилиндъра (тя беше от картон). сега съм намерил друг материял за гарнитурата от клингерит. проблема е в това че докато шлайфах блока и цилиндъра ги държах с ръце и неса шлайфани много добре затова пак ще потърся помощ от професионалист. един приятел майстор казва да направя гарнитура от клингерит и да сложа от двете страни силикон, след което да изчакам около 15 часа да стегне силикона и ако кривините са малки щяло да държи. дайте някакъв съвет

              качих още снимки : http://www.album.bg/samodelka/?upload_done=1

              Коментар


              • #8
                От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

                Зависи какви са кривините пробвай с някаква мека ламарина като от капачка от буркан сложи червен силокон (високотемпературен) и клингерит.Преди това се опитай да изравниш загладиш леко блока с шкурка първо едра после по дребна и така.
                Поздрави
                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар


                • #9
                  От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

                  За гарнитура алуминиева или медна ламарина.Без силикон.Вала се шлайфа странично и се набива "тефлон и ли текстолит"на мястото на престьрганото.Защото променяш баланса-и газораспределението.И задьлжително се проверява баланса.Повече от 3мм не е желателно да се престьргва.И клапа на входа на карбуратора.Има много трикове от доброто старо време.И аспуха трябва да променяш след това.Заради двойно по голямата кубатура.И само хибави масла.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Опит за рязко повишаване мощността на двутактов двигател

                    Само с удължаване на биелата не увеличаваш хода на буталото и затова ти идва къс цилиндъра.
                    Премести чопа максимално навън по коляновия вал, после го балансирай.
                    В крайна сметка каква е целта на занятието - в най-добрия случай можеш да получиш малко по-високооборотно ИЖе, което вместо 12 коня ще развива 15 и ще се счупи 5 пъти по-бързо.
                    А това, което си направил ще има по-малка мощност от ковровеца и ще умре съвсем скоро доста шумно.
                    Няма да има мощност, защото не си изчислявал газоразпределението на новия двигател. А биелата ще се скъса рано или късно, по-скоро рано. Сложи му ауспусите, покарай го и да видим дали ще е пак толква мощно като без ауспуси

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X