Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KMX 200 '96 2Т

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KMX 200 '96 2Т

    Здравейте нa всички......въпреки, че вече доста прочетох и доста научих, реших все пак ако може да се допитам до вас... Преди известно време се сдобих с 2Т КМХ 200 '96 с отчупено бутало и надрано никасилово покритие на цилиндъра...пообиколих насам натам из сф, поговорих с този и онзи и сега дилемата е следната...660 евро за нови цилиндар и бутало или само ново бутало и риза, което ще излезе май бая по-евтино...та мисълта в общи линии ми е какво мислите по въпроса...благодаря предварително и извиняваите ако намерите нещо неадекватно в темата...за първи път провеждам такъв вид комуникация
    Последно редактирано от iva_kx; 23-04-07, 12:28.

  • #2
    Re: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

    Пиши на български бе човек!! Измъчих се

    Смени си буталото и си направи нов никасил. Излиза около 400лв. но двигателя става като нов.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      Re: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

      Моето мнение е ;да си купиш нов цилиндьр с бутало комплект за тези 660 евра , защото само тогава ще си доволен от вьрвежа на мотора .А ако си решил да го разкарваш прави го евтино .
      не казвай всичко но знай какво казваш

      Коментар


      • #4
        Re: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

        Първоначално публикуван от charlie Преглед на мнение
        2Т КМХ 200 '96
        660 евро цена за ремонт на '96 година мотор са много. А ако ремонта се направи грамотно и чрез по-евтиния вариант, разлика във вървежа няма да се усети чак пък толкова голяма.
        DCRT®

        Коментар


        • #5
          Re: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

          ако те интересува знам човек които прави никасил в белгия
          гарантирано истински

          мисля че около 350-400 лв излиза
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #6
            Re: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
            ако те интересува знам човек които прави никасил в белгия
            гарантирано истински

            мисля че около 350-400 лв излиза
            ...защото това което го правят в България не е точно никасил.

            Коментар


            • #7
              Re: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

              аз искам да попитам на моя КМХ125 мога ли да сложа двигател на 200кб.КМХ или рамката на 200 е по голяма и широка
              и дали електрониката трябва да се сменя ваобще всичко
              KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

              Коментар


              • #8
                До: Re: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                ако те интересува знам човек които прави никасил в белгия
                гарантирано истински

                мисля че около 350-400 лв излиза
                Как се свързваш с този човек и как става изпращането и получаването на цилиндъра ,това цена с транспорта ли е или...Аз също съм на мнение че наи добре е нов ама....иначе всичко друго маи е временно решение.

                Коментар


                • #9
                  До: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                  пиши в тази тема на bobimx

                  Мотоциклетен магазин в Севлиево!

                  той ще ти отговори за начините и цената
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    До: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                    Колеги на едно праиателче му правим ремонт на мотора и сменяме бутало.Та питанката ми е някой знае ли колко трябва да е хлабината на КМХ 200 91г?
                    Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
                    Gas Gas EC 200

                    Коментар


                    • #11
                      До: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                      Аз имах същият проблем и ми струваше 220 лева да ми набият риза и там всичко.
                      Взех си и ново бутало и моторчето стана като ново само, че моето беше 125кмх
                      Последно редактирано от Chinela; 21-07-09, 14:10.
                      [COLOR=lime][B]Kawasaki kx250f[/B][/COLOR]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                        Колеги за да не правя нова тема пиша тук.Интересува ме трябва ли след смяната на бутало да се сменя и игленият лагер на биелата при колянови вал.Защото в няколко теми чета че като се счупи игленият лагер и става мешена салата и после с тези цилиндри все едно си купуваш още един мотор... пък нали в мануалите пише че един цилиндър с никасил може да издържи до 10 бутала ако трябва всеки път да цепиш двг ,да баланцираш колянови вал и да купиш биела заради един лагер...

                        Благодаря предварително!
                        if you're gonna be a bear be a grizzly.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                          Първоначално публикуван от sharkdata Преглед на мнение
                          Колеги за да не правя нова тема пиша тук.Интересува ме трябва ли след смяната на бутало да се сменя и игленият лагер на биелата при колянови вал.Защото в няколко теми чета че като се счупи игленият лагер и става мешена салата и после с тези цилиндри все едно си купуваш още един мотор... пък нали в мануалите пише че един цилиндър с никасил може да издържи до 10 бутала ако трябва всеки път да цепиш двг ,да баланцираш колянови вал и да купиш биела заради един лагер...

                          Благодаря предварително!
                          Сменя се ако има нужда.
                          Има един метод на проверка - хваща се биелата в горния край с ръка и с другата ръка се почуква по върха й. Ако се чува дрънчене в долния биелен лагер - значи е износен и е за смяна. Ако няма такава хлабина - значи е добре. Този начин все пак е условен, защото не дава представа за състоянието на повърхностите на лагера и на ролките му.
                          Кога трябва да се смени биелата, при еднакви други условия, зависи от това как е оразмерена от инженерите. При едни модели е направена с голям ресурс а пру други като например кросовите където се търси лекота, са с малък ресурс.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            До: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                            А някой да знае дали Kawasaki KDX 200 e с никасилово покритие на цилиндъра?
                            if you're gonna be a bear be a grizzly.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Kawasaki KMX 200 '96 2Т

                              Electrofusion е оригиналното покритие.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X