Здравейте колеги. Доста търсих и не намерих отговор на въпроса ми. Преди време карах кавазаки кдх125 което беше карбуратор кеихин с жигльори 42 и 130. Един приятел кара сузуки рм 125 с карбуратор микуни с жигльори 40 и 420 . В интернетн изрових следната таблица http://www.mcmaster.com/param/html/D...sonTable39921/ . Като я поразгледах стигнах до извода , че първата колона е номера на жигльора. А втората е размера на дупката в инчове. Тоест на жигльор 420 отговаря отвор 0.058 инча или 1.4732мм. Което пък на свой ред трябва да отговаря на жигльор с номер 147.
Въпроса ми е дали съм на прав път или греша някъде. Понеже си купих кавазаки кх 125 2002 година, което е разпилен карбиратор и насторен за съзтезания. Тъй като го ракам ендуро тези настройки не са ми подходящи и искам да върна карбуратора, както излиза от завода производител а именно главен жигльор 420 и 40 пилот жигльора. И тъй като един приятел има динокит за карбуратор кейхин, които са с номерации до 180 искам по ползвам от тях за да не давам 200лв за динокит.
Въпроса ми е дали съм на прав път или греша някъде. Понеже си купих кавазаки кх 125 2002 година, което е разпилен карбиратор и насторен за съзтезания. Тъй като го ракам ендуро тези настройки не са ми подходящи и искам да върна карбуратора, както излиза от завода производител а именно главен жигльор 420 и 40 пилот жигльора. И тъй като един приятел има динокит за карбуратор кейхин, които са с номерации до 180 искам по ползвам от тях за да не давам 200лв за динокит.