Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Tеч от карбуратора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Tеч от карбуратора

    Здравейте колеги ! Отново ми трябва помощ . В долната част на чашката на карбуратора има болт с уплътнение и под него нещо като щуцер . Проблема е че от щуцерчето капе бензин . Това било от време на време да се почиства от боклуци карбуратора като се отвива болта и после се затяга . Е сега е затегнато ама капе . Смених пробката но пак капе . Може ли проблема да е - високо ниво или ............................. . А иначе моторо си върви без проблем. Става ли да го затапя .

  • #2
    От: гаден теч от карбуратора

    Здр мисля че имаш проблем с резбата на чашката.

    Коментар


    • #3
      От: гаден теч от карбуратора

      Значи най добре качи някоя снимка. Така като чета ми се струва , че говориш за преливника на карбиратора от, където тече бензин при високо ниво на бензина в поплавъковата камера. Ако е от там трябва да си поиграеш да регулираш нивото. Ако не е от там а от пропката проблема ще го решиш по лесно. Ето една схема на карбуратор МИКУНИ кайи точно от къде тече горивото?
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jdv1302270643e.jpg
Прегледи:2
Размер:73.8 КБ
ID:5266800

      Коментар


      • #4
        От: гаден теч от карбуратора

        колега имах проблем с компа и за това закъснях . благодаря за схемата .пускам снимка но мисля че не е от нивото .на снимката се вижда голямото болтче и под него щуцера .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00573.jpg
Прегледи:2
Размер:111.1 КБ
ID:5267684болта е стегнат достатъчно . гуменото му уплътнение е мн гадно- мн малко О -пръстенче с плоско сечение като на ремък и го няма никаде . Дай някой съвет

        Коментар


        • #5
          От: Tеч от карбуратора

          Запуши щуцера и ще си решиш проблема.Той и без това рядко се използува.

          Коментар


          • #6
            От: Tеч от карбуратора

            Колега,най-добре свали чашката напълни я с бензин и ще разбереш дали е от болтчето или високо ниво,защото при повечето карбуратори това щуцерче продължава с тръбичка/нагоре/ и служи за преливник ,когато болтчето не е отвито.Ако имаш такава тръбичка и не тече ,когато тръбичката е над нивото на бензина ,значи причината е високо ниво или поплавъка и игличкатал.
            Не те съветвам да запушеш щуцера без да си сигорен ,че е само за чистене на карба.
            Когато няма друг изход- използвай централния вход!

            Коментар


            • #7
              От: Tеч от карбуратора

              Съгласен съм. Този "щуцер" продължава с една тръбичка. Служи за преливник. Болчето, когато го развиеш изтича бензина, който е в чашката на кабуратора за изхвърляне на застояло гориво. Ако проблема ти е в болчето като свалиш чашката и я напълниш с бензин и я оставиш трябва да прокапе. Ако болчето е наред няма да имаш теч на гориво. В този случай най-вероятно имаш високо ниво на бензина в поплавъковата камера и преминавайки през тръбичката бензита ти изтича през преливника. Трябва да си настроиш нивото на карбуратора. Може да го разбереш от мануала. Ако не намираш мануал кажи модела на карбуратора ще се опитам да помогна. Друг ефективен начин да определиш нивото на бензина в поплавъковата камера е да свържеш маркуче към преливкниа.Вдигаш маркуча да сочи към седалката и развиваш болта. Така на принципа на скачените съдове ще установиш докъде ти се пълни поплавъковата камера.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3221574Z.jpg
Прегледи:1
Размер:125.3 КБ
ID:5267746



              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3221575Z.jpg
Прегледи:1
Размер:115.3 КБ
ID:5267747

              Коментар


              • #8
                От: Tеч от карбуратора

                Блатодаря на всички .Ще изчакам да се оправи времето и да го разхвърля. Предполагам че няма да се наложи да сменям гарнитури .Ако всичко е добре - как да запуша щуцера .А ако нивото е високо няма ли да бърка работата на двигателя - той работи много добре

                Коментар


                • #9
                  От: Tеч от карбуратора

                  Твърдо съм против запушване на преливника ни ти си знаеш. На моя карбуратор кейхин РЕ28 иглата, която спира притока на горивото беше заминала. Течеше като лейка и все пак работеше и вървеше без забележка (ако не броим големия разход на гориво вследствие теча ). Ако запушиш преливника, поплавъковата камера най вероятно ще се напълни догоре, вече може би ще се промени работата на двигателя вследствие получаването на твърде ботата горивна смес. Карбуратора не е сложен, но си иска майсторлък да се настрои. Както колеги писаха по напред пробваи да изчистиш карбуратора. Важно е да се чисти редовно. Ако не е чистен скоро може теча да се дължи и на това.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Tеч от карбуратора

                    Ами тикни му едно маркуче с дължина около сантимотър,в другия краи сложи едно болтче с подходящ диаметър и си го запушил.При повечето карбуратори този щуцер е само за изхвърляне на бензина,а преливника е отделно.Не пречи да опиташ и винаги можеш да го махнеш.Успех!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Tеч от карбуратора

                      Първоначално публикуван от borko_ness Преглед на мнение
                      А ако нивото е високо няма ли да бърка работата на двигателя - той работи много добре
                      Нали като изтича през щуцера, нивото не може да се вдигне до тавана. Той за това е сложен. Или имаш зацапване на конусовидния клапан, или ти е пробит поплавъка, или му е изкривена пластината, която повдига конусовидния клапан. Отвори ваничката и виж. Детска игра е. Днес на пистата на един приятел протече така и беше изкривена пластината. Между лаф и работа - 5 минути.
                      Последно редактирано от 121; 16-04-11, 22:28.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Tеч от карбуратора

                        Колеги благодаря на всички ! Минах леко . Номера с парче маркуче стана . Явно просто не е уплътнявало добре .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Tеч от карбуратора

                          Ами честито но моя съвет е маркуча да ти е с далжина 20-30см. и да го прихванеш за карбуратора както е показано на първата картинка която съм качил няколко поста по нагоре. По този начин пак ще ти е запушен и няма да капе, но ще можеш да следиш ако протече на харабия и ти се вдигне нивото в поплавъковата камера. Понеже вече няма от къде да ти изтича излишното гориво.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X