Обява

Свий
Няма добавени обяви.

yz 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • yz 250

    Скоро не съм срещал подобна тема, затова реших да споделя моята радост, както се казва скромно да се похваля
    След дълго къткане на левчета най-накрая и аз пристъпвам към действие.
    Разкъсвам колетите с усмивка и намирам в кутийките, в които са добре скрити ‘подаръците’
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.JPG
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5918197

    Аз избрах възстановяване на покритието на цилиндъра и тепърва ще разбера дали този метод е бил удачен. В моят конкретен случай установих, че старото ми покритие беше наистина старо и износено.Имам предвид петно с размери 20х20мм откъм ауспуха и леки точки в долната част. Бутало размер Д, на предела според мануала, който е доста полезен в доста моменти. Та след консултация с няколко приятели, ‘майстори’ случайни миновачи и кой ли още не, реших да им покажа среден пръст и да си карам както аз знам!
    Съветите бяха „...сглабяй и да заминава” , „...че то още си е здраво буталото...” и други разни коментари като втулки,ризи и костюми за заблуда на ‘врагът’.
    Съжалявам че нямам снимки преди ремонта.
    Преди да го изпратя свалих клапите и всички о-пръстени и семеринги покрай тях, но разбирасе винаги се пропуска нещо-шпилките и водачите за главата.Но и това не затрудни господата холандци, върнаха ми ги съобразително че ще ми трябват.
    Красота с мощен хонинг
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:55.9 КБ
ID:5918200

    И отново дилема-какво бутало? Но в крайна сметка висеко, неказвам нищо повече докато не го пробвам, но някак си съм скептично настроен?!
    Ама пък лъскаво.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.JPG
Прегледи:1
Размер:69.5 КБ
ID:5918201

    Огледах го доста обстойно и сравнително малко шупли имаше за отстраняване.
    Друго, което ми направи впечетление, е че всички ръбове бяха прецизно скосени.
    Веднага прибрах всички пили, шкурки, шабъри и ножове, докато не съм поразил работите
    Е да ама нещо му липсва:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.JPG
Прегледи:1
Размер:46.8 КБ
ID:5918202

    Проверчица
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.JPG
Прегледи:1
Размер:48.7 КБ
ID:5918204

    И пак проверка по цялата дължина на каналите, защото нямам резервни сегменти
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.JPG
Прегледи:1
Размер:68.3 КБ
ID:5918203
    Има инструменти за монтаж на сегменти, но се губи тръпката
    Вече монтирани
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Chinela; 22-02-11, 08:50.

  • #2
    От: yz 250

    Промивка на цилиндъра с бензин никога не е излишна.След хонинг задължителна!
    По-тарикатски начин е с литрово шише и тънка сламка (от пръскалка от спрей за вериги например), монтирана на тапата.
    Така се постига по-силна струя и е по-удобно от моят метод
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.JPG
Прегледи:2
Размер:94.9 КБ
ID:5254182

    Така и така сме на тема промивки, ред е и на картерите.
    Досадно е особено ако се прави два пъти, както е в моят случай поради необмисляне, но затова по-после
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.JPG
Прегледи:2
Размер:115.6 КБ
ID:5254183

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.JPG
Прегледи:2
Размер:114.4 КБ
ID:5254184

    Това са клапите, на снимката липсват два детайла от спомагателните центробежни клапички, но основната се вижда
    И пак ще чистим, и ще сменяме маслото занапред май?!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.JPG
Прегледи:2
Размер:83.3 КБ
ID:5254185

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.JPG
Прегледи:2
Размер:79.0 КБ
ID:5254186

    Тук е всичко плюс малко масло(2т премикс с каквото ще се кара мотора)
    Всички триещи се повърхности се омасляват, но не прекалено, че и свещи нямам излишни
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.1.JPG
Прегледи:2
Размер:70.5 КБ
ID:5254187

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.2.JPG
Прегледи:2
Размер:94.5 КБ
ID:5254188

    Белезите са важни и не са случайни!
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.JPG
Прегледи:2
Размер:92.0 КБ
ID:5254189
    Тук всичко е сглобено и наредено, но се случва и да се позамаже някой болт.
    Последно редактирано от Chinela; 22-02-11, 08:48.

    Коментар


    • #3
      От: yz 250

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.JPG
Прегледи:1
Размер:100.9 КБ
ID:5254190

      Шпилките немогат сами да се сложат, но и аз за малко да се сломя, но метчика надделя и всичко мина ок.
      Върху цилиндъра е нанесено и някакво покритие отвън и с това си обяснявам затлачените резби, дори и тези на всмукателната клапа.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.JPG
Прегледи:1
Размер:81.6 КБ
ID:5254191

      Отделят се стружки и отново мия всичко с бензин.
      Досега не бях ползвал фиксатор за болтове(лепило), но не е излишен!
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.JPG
Прегледи:1
Размер:102.4 КБ
ID:5254192

      Нова гарнитурка от комплект на Тъск, в който има изненадващи работи като например семеринги за механизма на клапите и опръстени за резонатора
      Клингирита се намазва с масло за по добро напасване
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.JPG
Прегледи:1
Размер:99.1 КБ
ID:5254193

      И следва кулминацията.Омаслявам тънко, оставям в долна мъртва точка буталото,
      махам капака на магнета, ‘хлопвам’ цилиндъра и предвижвам магнета да прокара буталото нагоре.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.JPG
Прегледи:1
Размер:85.6 КБ
ID:5254194

      О-пръстените на главата са поставени и леко омаслени(незнам дали е правилно)
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.JPG
Прегледи:1
Размер:90.0 КБ
ID:5254195

      Главата се стяга равномерно на кръст(2,5кг)
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.JPG
Прегледи:1
Размер:80.1 КБ
ID:5254196
      Почти в завършен вид
      Последно редактирано от Chinela; 22-02-11, 08:53.

      Коментар


      • #4
        От: yz 250



        Довръзвам нещата по YPVS-то –как звучи само




        Всмукателната клапа


        Всичко на камара


        Ямахата пламна от 20-тина ритания и е с един проблем по-малко
        Днес направих едно кръгче лекичко и съм на небето сега
        Въпроси с повишена трудност:

        -достатъчен ли е един резервоар разработка?

        -кога трябва да извърша преглед на буталото и цилиндъра?
        Без отговори-веднъж в сезона, защото аз карам веднъж на пролет, и веднъж септември и то съвсем любителски!Карам с моторекс кроспалър+98 бенз
        Ако си засека 5 туби масло-малко или много е?
        Последно редактирано от Chinela; 22-02-11, 08:55.

        Коментар


        • #5
          От: yz 250

          Колко пари излезна удоволствието за хромирането с транспорт ?

          Коментар


          • #6
            От: yz 250

            450-през поне двама посредника, ама и те деца хранят. По непотвърдена информация съм чел из други форуми, че възстановяването на покритието струва 150$ без транспорт?! Възможно е да се спестят 200лева, но всеки сам си преценява възможностите, лично аз си плащам като поп и работя като роб, но не се обременявам с поръчки, доставки, и-пей плащания и т.н.

            Коментар


            • #7
              От: yz 250

              ТАКА СЕ ПРАВИ направо се накефих евала колега БРАВО

              Коментар


              • #8
                От: yz 250

                Мръднах иглата от най-крайно положение към средно и повече, докато започна да омаслява ауспуха по някои пукнатинки.Но и така не може да се кара и я понагласих от "богата към бедна" смес, докато не достигна този резултат
                На звук-добре, бързо реагира на гаста и като цяло и разхода взе да става нормален като на 250. Задържам го нарочно на по-големи обороти за по-дълго време на 2-ра 3-та и не проявява симптоми на обеднена смес. Снимките говорят, но най се притеснявам от белият пръстен около електрода
                Трябва ли да го "давя" още или просто си иска яко гас за да изчиства всичко?
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  От: yz 250

                  Свещта кога я вадиш, предполагам след добре загрял и изчистил се двигател каран в оборот и изгасен веднага след това ?
                  Иначе сместта ти клони към богата щом е черна свещта, но кросовите мотори са така.
                  Какъв номер ти иглата на кое положение и какъв горивен жигльор ?
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    От: yz 250

                    Игла N3vf
                    Жигльор keihin175s
                    Пилот джет keihin 50
                    Всичко е точно в средата, сравнявал съм с таблица от мануала
                    Проблем може би е износването им, но "на око" са добре нещата
                    За в момента оставям така настройките, ако избие свещ, ще мислим
                    Последно редактирано от viki terzieva; 28-03-11, 16:40.

                    Коментар


                    • #11
                      От: yz 250

                      Тази игла май е много много богата, горивния също е голям. Имаш ли потенциал да осмиряваш звяр с такива настройки на карба ?
                      Ако има износване в карбуратора надали можеш на ги хванеш на око .....
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #12
                        От: yz 250

                        Не след дълго се надявам за ФМФ Гнарли, и следователно реджетинг ако са в комплект
                        Впечетление ми прави, че мотора се държи отлично в ниски обороти
                        Което прави играта доста по-лесна, за разлика от Цр-250 или Рм-250
                        За мен тези два мотора са истински представители на двутактовите, там нещата наистина опират до умения.
                        Говоря за ендуро каране разбира се.

                        Коментар


                        • #13
                          От: yz 250

                          Да и аз бих казал че YZ250 много добре се държи в ендуро каране, макар че скоро карах един РМ250 и ми направи добро впечатление. Много меко работещ двигател и много приятен за каране, има и сравнително добри ниски като за кросов мотор.
                          Гнарлито няма комплект за реджетинг
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #14
                            От: yz 250

                            Първоначално публикуван от dab4i_125 Преглед на мнение
                            Мръднах иглата от най-крайно положение към средно и повече, докато започна да омаслява ауспуха по някои пукнатинки.Но и така не може да се кара и я понагласих от "богата към бедна" смес, докато не достигна този резултат
                            На звук-добре, бързо реагира на гаста и като цяло и разхода взе да става нормален като на 250. Задържам го нарочно на по-големи обороти за по-дълго време на 2-ра 3-та и не проявява симптоми на обеднена смес. Снимките говорят, но най се притеснявам отси белият пръстен около електрода
                            Трябва ли да го "давя" още или просто си иска яко гас за да изчиства всичко?
                            Какъв бял пръстен бе братко, изолаторът ти е черен. Ако си свалил свещта след дълга отсечка с газ до дупка, черното показва, че сместа ти е богата. Ако си я свалил след "разходка" опушеното показва само, че е една ... използвана свещ... Инак, комлименти за работата, която си свършил... професионално, бравос

                            Коментар


                            • #15
                              От: yz 250

                              Здравей,искам да те попитам 450лв. само за цилиндъра ли? И на кой го дава да ти го праща в Холандия и дали си доволен от никасила и буталото Висеко мнение.Че и на мен ми предстои такъв ремонт след време.Благодаря ти.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X