Скоро не съм срещал подобна тема, затова реших да споделя моята радост, както се казва скромно да се похваля
След дълго къткане на левчета най-накрая и аз пристъпвам към действие.
Разкъсвам колетите с усмивка и намирам в кутийките, в които са добре скрити ‘подаръците’

Аз избрах възстановяване на покритието на цилиндъра и тепърва ще разбера дали този метод е бил удачен. В моят конкретен случай установих, че старото ми покритие беше наистина старо и износено.Имам предвид петно с размери 20х20мм откъм ауспуха и леки точки в долната част. Бутало размер Д, на предела според мануала, който е доста полезен в доста моменти. Та след консултация с няколко приятели, ‘майстори’ случайни миновачи и кой ли още не, реших да им покажа среден пръст и да си карам както аз знам!
Съветите бяха „...сглабяй и да заминава” , „...че то още си е здраво буталото...” и други разни коментари като втулки,ризи и костюми за заблуда на ‘врагът’.
Съжалявам че нямам снимки преди ремонта.
Преди да го изпратя свалих клапите и всички о-пръстени и семеринги покрай тях, но разбирасе винаги се пропуска нещо-шпилките и водачите за главата.Но и това не затрудни господата холандци, върнаха ми ги съобразително че ще ми трябват.
Красота с мощен хонинг

И отново дилема-какво бутало? Но в крайна сметка висеко, неказвам нищо повече докато не го пробвам, но някак си съм скептично настроен?!
Ама пък лъскаво.

Огледах го доста обстойно и сравнително малко шупли имаше за отстраняване.
Друго, което ми направи впечетление, е че всички ръбове бяха прецизно скосени.
Веднага прибрах всички пили, шкурки, шабъри и ножове, докато не съм поразил работите
Е да ама нещо му липсва:

Проверчица

И пак проверка по цялата дължина на каналите, защото нямам резервни сегменти

Има инструменти за монтаж на сегменти, но се губи тръпката
Вече монтирани

След дълго къткане на левчета най-накрая и аз пристъпвам към действие.
Разкъсвам колетите с усмивка и намирам в кутийките, в които са добре скрити ‘подаръците’
Аз избрах възстановяване на покритието на цилиндъра и тепърва ще разбера дали този метод е бил удачен. В моят конкретен случай установих, че старото ми покритие беше наистина старо и износено.Имам предвид петно с размери 20х20мм откъм ауспуха и леки точки в долната част. Бутало размер Д, на предела според мануала, който е доста полезен в доста моменти. Та след консултация с няколко приятели, ‘майстори’ случайни миновачи и кой ли още не, реших да им покажа среден пръст и да си карам както аз знам!
Съветите бяха „...сглабяй и да заминава” , „...че то още си е здраво буталото...” и други разни коментари като втулки,ризи и костюми за заблуда на ‘врагът’.
Съжалявам че нямам снимки преди ремонта.
Преди да го изпратя свалих клапите и всички о-пръстени и семеринги покрай тях, но разбирасе винаги се пропуска нещо-шпилките и водачите за главата.Но и това не затрудни господата холандци, върнаха ми ги съобразително че ще ми трябват.
Красота с мощен хонинг

И отново дилема-какво бутало? Но в крайна сметка висеко, неказвам нищо повече докато не го пробвам, но някак си съм скептично настроен?!
Ама пък лъскаво.
Огледах го доста обстойно и сравнително малко шупли имаше за отстраняване.
Друго, което ми направи впечетление, е че всички ръбове бяха прецизно скосени.
Веднага прибрах всички пили, шкурки, шабъри и ножове, докато не съм поразил работите
Е да ама нещо му липсва:
Проверчица
И пак проверка по цялата дължина на каналите, защото нямам резервни сегменти
Има инструменти за монтаж на сегменти, но се губи тръпката

Вече монтирани
Коментар