Правя тази тема за хората, които притежават този модел за да напишат своите отзиви за машината. Аз започвам пръв, преди зимата да започне реших да сваля цилиндъра и да видя какво е състоянието на буталото и биелата. Първата снимка е на мотора преди ремонта.
Когато свалих резонатора видях, че буталото е останало с един сегмент. Бързо свалих целия двигател и като го сложих на масата се появиха много проблеми: всички лагери бяха за смяна + биелата. Буталото, както се вижда е много износено цилиндъра също беше надран, а най-лошото беше че клапите просто липсваха, но както и да е, поръчах всички части и докато пристигнат се занимавах и с другите проблеми. Най-лошото на този модел е, че е направен с един радиатор и много ми загряваше. Затова купих още два. При поставянето имаше много трудности. Първо се наложи да преправя малко резервоара, после установих, че резонатора пречи и затова го замених с такъв от КТМ. После се постарах да пригодя странични пластмаси от ямаха. Задния калник и маската също са от ямаха. Нещото с което се занимавах най-дълго време бяха лагерите на задното окачване (много тудно се намират и са много скъпи
) но след смяната имаше голяма разлика и се повдигна значително задницата. Друга важна доработка е, че смених забаците и веригата от стъпка 428 на 520 преден-13 и заден-50 зъба. После мотора беше снабден с нови накладки и други дреболийки. Сега го разработвам и съм много доволен от резултата. След смяната на резонатора мотора има много хубав и звънлив свук.













Моля модераторите да направят снимките големи ако е възможно.
Когато свалих резонатора видях, че буталото е останало с един сегмент. Бързо свалих целия двигател и като го сложих на масата се появиха много проблеми: всички лагери бяха за смяна + биелата. Буталото, както се вижда е много износено цилиндъра също беше надран, а най-лошото беше че клапите просто липсваха, но както и да е, поръчах всички части и докато пристигнат се занимавах и с другите проблеми. Най-лошото на този модел е, че е направен с един радиатор и много ми загряваше. Затова купих още два. При поставянето имаше много трудности. Първо се наложи да преправя малко резервоара, после установих, че резонатора пречи и затова го замених с такъв от КТМ. После се постарах да пригодя странични пластмаси от ямаха. Задния калник и маската също са от ямаха. Нещото с което се занимавах най-дълго време бяха лагерите на задното окачване (много тудно се намират и са много скъпи

Моля модераторите да направят снимките големи ако е възможно.