Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

    Здравейте колегиИмам един сериозен проблемСмених лагерите на коляновия вал и след ремонта сглобих двигателя.Кабелите си ги сложих по същия начин както си бяха преди да разглобя двигателя.Имаше ток и мотора палеше но сега няма абсолютно никакви токове бобината си е здрава имам и една резерва слагах и нея но същотоот какво може да еБлагодаря предварително

  • #2
    От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

    Виж да не си прекъснал някой кабел като си ги откачал и закачал на буксите и виж дали правилно си сложил запалването /магнета/ виж и някоя маса някъде да не е разкачена Пиши какво е станало и успех!
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

    Коментар


    • #3
      Проблема с токовете го оправих след като си купих друга плочка на мойта имаше прекъснала жичка на бобинката.
      Сега има токове само че не иска да запали слагам свеща и въртя на стартера, припалва и препляква.
      Свалям свеща и тя е мокра въртях плочката понеже знам, че след като препляква е възможно да е от центровката но пак не става нивото на карбуратора си е наред.
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-02-11, 15:31.

      Коментар


      • #4
        От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

        А семерингите смени ли ?

        Коментар


        • #5
          От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

          Да сменил съм и семерингите.

          Коментар


          • #6
            От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

            Тия дни като се постопли пак опитай , но го бутни така искрата ще ти е по-силна и дори и да припали леко като го буташ вероятността да запали е по-голяма, само виж сега махни свеща да изпари бензина, че си го задавил, дори може свеща да я нагрееш преди това, ако е много омаслена, а ако имаш друга сложи нея.
            Друго което се сещам завърти двигателя от маховика с развита свещ опряна на маса/ цилиндъра/. Вкарай през отвора на свеща една отверка и като въртиш маховика по часовниковата стрелка в такт сгъстяване малко преди ГМТ /2-3мм/ свеща трябва да подаде искра, като вътиш плочката в посока обратна на часовниковата стрелка даваш закъснение, а напред предварение. Стремиш се да е от 2-3мм предварението, по системата на грешка- проба ще установиш как най-добре ще ти е в зависимост от октана на бензина / по висок октан: по- голямо предварение и обратното.
            Карбуратора не го пипай при положение, че по-рано мотора си е вървял с него и не е имало проблеми.
            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

            Коментар


            • #7
              От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

              Мерси колега това със свеща на маса и да въртя маховика да даде искра беше първото нещо което пробвах обаче нищо не се получи а пък и мисля че няма как да даде искра защото при толкова слабо въртене на маховика няма как да даде искра понеже акумолатора се използва само за стартера.Утре ще взема една нова свещ и ще пробвам да го бутна да видя дали ще запали.А за карба само съм сменил жигльора тоя в средата беше 150 и аз сложих един друг от резервния ми карб който е 135 а тези другите 2 незнам как се казват на единия пише 40 а на другия 60 извинявам се за изразите обаче не им знам имената.

              Коментар


              • #8
                От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                Колега и с бутане нищо не се получава пак същото само припалва и толкоз казаха ми че може да е от маховика понеже запалването (плочката)го купих обаче маховика с тази плочка беше преправен и е премахнат отвора дето е шпонката и не знам дали каналчето за шпонката на моя маховик е там където е било каналчето на маховика с новото запалване и не мога да разбера дали хвърля искрата на ГМТ Запалването и плочката са от същия двигател.И от тук натам не знам какво да го правя

                Коментар


                • #9
                  От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                  Увеличи му предварението. Иначе, ако карба ти е деллорто 34мм главния жигльор е 142 другите два са си така пилот джета ти е 40, а малкия жигльор, от който зависят ниските ти е 60 . Сега в по студеното време може и с по-големия жигльор да опиташ. Другото което се сещам е монеже маховика е с магнити и тия магнити съм чувал, че отслабват с времето може да опиташ със стария маховик. Ако не успееш да се справиш потърси Боби 0888407143 той е майстор на запалвания и всичко по токовете, може да е нещо съвсем дребно.
                  ПП От къде си?
                  Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                  Коментар


                  • #10
                    От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                    Аз съм от Враца значи сега може да си ползвам жигльора който е 150?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                      Да за сега докато температурите са по-ниски си трябва по-богата смес, така че няма да имаш проблеми ама първо го запали Този Боби дето ти писах е в София виж някой маистор там да го погледне, че времето взе да се затопля вече
                      Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                      Коментар


                      • #12
                        От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                        Ами ще разпитам тук за някой майстор и ще видя какво може да направи и ще пиша пак и благодаря пак за помоща

                        Коментар


                        • #13
                          От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                          Колега значи разбрах за маховика че са били 2 модела единия е със 61 зъба а другия е с 63 зъба.Значи искам да попитам дали може от това да не пали защото сега съм с плочката (под маховика), която е комплект с маховика, който е със 63 зъба. А аз съм сложил маховика оригиналния 61 зъба.Та мисълта ми беше дали има някакво значение ако съм сложил моя си маховик и плочка която е за другия модел маховик.Благодаря отново за помощта

                          Коментар


                          • #14
                            От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                            Опитай да ги размениш, но едвали ще е от него, броя на зъбите определя скоростта на въртене на КВ от стартера 61 зъба по бързо въртене, другия по-бавно. Виж дали имат разлика във външния диаметър или разликата ще е в зъбите.
                            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                            Коментар


                            • #15
                              От: Aprilia tuareg ROTAX Няма токове!!!

                              Сега ми остана малко свободно време и проверих двата маховика и има разлика в диаметъра.
                              Ето и снимка.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20032011470.jpg
Прегледи:1
Размер:113.8 КБ
ID:5261936

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X