Здравейте,
ще започна от самото начало
. Преди около месец се набутах в една кал точно след дъжд и без да погледна температурата се мъча да изляза и моторът по едно време стегна. Оказа се издухана гарнитура на главата, бутало задрало цилиндъра . Миналата седмица си намерих на старо цилиндър и бутало като нови :Р .И ги сложих веднага, но още при първото каране(излизане от бокса) излезе проблем. Моторът прекъсва при около 6-7 000 оборота и се получава ефект като на прекъсвач(надявам се във видеото да се чуе
).Вчера се опитах да игнорирам тоя проблем(голям мерак имах да карам) , защото на ниските до 4-5 000 оборота мотора си вървеше нормално с мисълта, че или ще се оправи от само себе си или там, където отивам ще се опитам да го оправя.И тръгнах да го карам там, където му е мястото по принцип (в планината,на 40 км от ремонтното място)Но по път ,след като мотора достигна работна температура , започна да върви все едно съм натиснал спирачката и давам газ. На надолнището се изрязва (до това положение, до което започва до прекъсва),а на равното 30-35 км/ч ,а по баир едвам едвам на първа. Играх си с изпускателни системи(така да ги наречен резонанс + ауспух) ,карбуратори и така непознатата за мен YPVS (клапата на дупката на ауспуха,така я наричам аз
). Сменях свещи,бензини,чистих карбуратор,свалях цилиндър и пак го сложих да не да смучи въздух от някъде , но всичко това без успех.Искам да отбележа ,че със стария цилиндър всичко си беше почти идеално.
Докато си играех да оправя първият проблем забелязах и друг, който ме изненада много. От неизвестно за мен място вътре в двигателя влизаше вода. Когато изрежа мотора и от отдушника на двигателя излизаше вода и масло(на снимката).Когато отворих пробката за източване на масло излезе 1 литър вода и около 300-400 грама масло.
Според мен прекъсването не може да идва от водата в скоростите. Но този проблем трябва да се отстрани при всяко положение.
Ще съм много благодарен ако някой ми помогне за отстраняването на проблемите. Мерси предварително !
П.С. Няма да споделям как се пътува с такъв мотор 40км.
ще започна от самото начало



Докато си играех да оправя първият проблем забелязах и друг, който ме изненада много. От неизвестно за мен място вътре в двигателя влизаше вода. Когато изрежа мотора и от отдушника на двигателя излизаше вода и масло(на снимката).Когато отворих пробката за източване на масло излезе 1 литър вода и около 300-400 грама масло.
Според мен прекъсването не може да идва от водата в скоростите. Но този проблем трябва да се отстрани при всяко положение.
Ще съм много благодарен ако някой ми помогне за отстраняването на проблемите. Мерси предварително !
П.С. Няма да споделям как се пътува с такъв мотор 40км.

Коментар