Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бутало МТХ-125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бутало МТХ-125

    Да питам разбирачите от цвайтактери , според вас тва бутало за смяна ли е??
    Цилиндъра няма дерюги , сегментите , като ги сложа в цилиндъра имат около 1мм. ключ.
    Причината да го отворя е че карах същата , върви чуствително повече , особено в ниските.
    Прикачени файлове
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

  • #2
    Re: Бутало МТХ-125

    Нещо ми се вижда че по буталото има нагоряло и под нивото на сегментите, а това може да стане ако сегментите не уплътняват добре. Обаче не претендирам да съм разбирач!
    По снимките не мога да преценя има ли надиране, обаче това че няма надиране не значи че няма износване! Прекалената гладкост също може да е признак за износване. При нов цилиндър личат следите (драскотините) от хонинговането те са Х образни, изтрити ли са значи има значително износване. По ново бутало също си личат следите от механичната обработка. За да си сигурен най добре е да мериш! Ако имаш мануал там трябва да пише къде се мери и какви са допуските. На око става ама когато работата е очевАдна. А по снимки пък, много трудна задача.
    Мишел мото може да ти помогне повече, и Митков също.
    Последно редактирано от sl.daskalov; 16-03-07, 21:34.
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #3
      Re: Бутало МТХ-125

      Благодаря за инф. , аз чакам и други да дадът мнение , знам че по снимки е трудно.Иначе , по цилиндъра няма износване , хонинга си личи.
      Буталото е малко опушено , обаче иначе ми се вижда да няма износване.
      Абе , за 4-тактовите нямам проблем , ама 2-та такта...И да има износване е прекалено малко, не ми се вярва от това да не върви.
      Това според мене де , може и да не е така
      Сегмента , ключ около 1мм. нормално ли е за 2- тактови??
      И свещта не ми се вижда добре , на местс е прекалено бяла , а на места-опушена.А трябва да е керамидена.
      При карбуратора всичко е наред , абе не знам...
      Прикачени файлове
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #4
        Re: Бутало МТХ-125

        Що не пробваш с друга свещ NGK или Денсу с подходящо топлинно число, че от Бош и за МЗ-та не съм доволен. Хубава свещ дава много голяма разлика във вървежа.
        "Do not correct a fool, for he will hate you;
        Correct a wise man, for he will appreciate you."

        Коментар


        • #5
          Re: Бутало МТХ-125

          Цилиндъра няма дерюги , сегментите , като ги сложа в цилиндъра имат около 1мм. ключ.
          Тоя 1 мм. ..... Не знам дали мериш правилно но допуска за двутактовите 125 сс е не повече от 0.5мм !
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #6
            Re: Бутало МТХ-125

            Ще му сложа нови сегменти.Въпроса е от къде да ги купя.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #7
              Re: Бутало МТХ-125

              Препоръчвам ти шлайф на цилиндъра и смяна на буталото с ремонтен размер, но първо премери колко е сегашния диаметър за да си наясно какъв размер ти трябва. Мисля че ремонтите бяха през 0,25мм. Бутало би трябвало да могат да ти доставят представителството на хонда за БГ (Бултако май бяха).
              Шлайфа се прави според размера на буталото!
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #8
                Re: Бутало МТХ-125

                За Бултрако знам , мисълта ми беше дали няма някъде налични , или пък от Гърция за 1-2 дни ,не ми се чака две седмици.
                Казваш да шлайфам , обаче не знам дали е необходимо , цилиндъра е перфектен и хонинга си личи навсякъде.
                И буталото е така , абе за сега ще сменя сегменти , и ще пиша тука резултата.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #9
                  Re: Бутало МТХ-125

                  Навремето така на МЗ-та ми смених само сегменти и имаше много малък ефект и за много кратко време! Обикновенно при 2 тактовите щом са износени сегментите и буталото е износено! Буталото трие най-много не горе при сегментите а долу при полите, и съответно там най се износва. При 2 тактовите буталото има голямо значение за компресията. Също така трябва да има достатъчна компресия и когато отива от горна към долна мъртва точка, за да може горивовъздушната смес да нахлуе под определено налягане в определен момент в горивната камера и да изтласка изгорелите газове навънка. Не съм запознат този модел има ли клапи между карбуратора и двигатела ,но ако има ,трябва да се провери дали не пропускат в обратна посока (към карбуратора). Ако пропускат ,а пластините са здрави, просто ги обърни (пластините), ако има възможност. Последното също има значение за вървежа. За части от Гърция пиши едно Л.С. на Мишелмото, той често пътува. А най добре за тебе е да го уговориш да му изпратиш цилиндъра с буталото, да ги прегледа, поне ще си сигурен че работата ще се свърши качествено.
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Бутало МТХ-125

                    Благодаря за отговорите , клапи има , от едната страна изпускаха и ги обърнах , сега са ОК.
                    Буталото в полата няма износване , личат си нарезите от обработката при производството.Това са главните неща дето ме спират от смяна на бутало и шлаиф на цилиндър , в много добро състояние са.
                    Между другото , мотора е с някакъв идиотски жабарски карбуратор-dellorto , нищо чудно целия проблем от там да е , мисля да го сменя с mikuni или keihin , само да видя какъв ще пасне.
                    Ако някой може да помогне по тоя въпрос , да казва .
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от kiki.t; 19-03-07, 13:30.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Бутало МТХ-125

                      Този цилиндьр е никасил и не се шлайфа ремонтните размери са през стотни а не през десетти .То и цилиндьра и буталото и целия мотор са Жабарски , но карборатора че е делорто това не е никак лошо ,а виж ако е запушен или не е настроен това е друго .Все пак виж и вьздушния филтьр .Размера на сигментите е 56мм стават от Каджива Мито и Таманако ,още от Джилера КЗ ,СП и КХ и естествено от Хонда НС .А да ,и от Ямаха ТДР и ТЗР.
                      Последно редактирано от mishelmoto; 19-03-07, 22:15.
                      не казвай всичко но знай какво казваш

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Бутало МТХ-125

                        по снимки е много трудно да се определи..но все пак според мен си е за смяна де..но пък и да го смениш не очаквай че ще тръгне кой знае колко повече..не е чак толкова зле че да го усетиш прекалено много..явно има и нещо друго ненастроено..а и те са си слаби моторчета..колко искаш да върви
                        ..сглобявай го и -газ..то от тия клапи дето си ги обърнал -повече може да се усети отколкото от бутало ново ако не са били в ред
                        ..а ако си се навил да смениш сегментите -сменяй ги..няма да е излишно..ако има кинти и за буталото още по добре..между другото за тези модели никак не са скъпи частите

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Бутало МТХ-125

                          Като каза Митков , че може да има и друго не настроено и се сетих да те питам ,дали мотора има някакви странни вибрации .Питам ,защото ако е така има шанс да е разглобяван от кьм капака на сьединителя и там да са разместини белезите на балансиращия вал .Миналата година оправях два с такьв проблем затова те питам .За бутало-цилиндровата група е най лесно да разбереш ,като го сглобиш и навиеш на мястото на свеща един манометар и кажи колко атмосвери е компресията ,даже това е трябвало да направиш пьрво преди да го разглобяваш .Ако нямаш манометьр иди в някой автосервиз там трябва да имат .Успех .
                          не казвай всичко но знай какво казваш

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Бутало МТХ-125

                            По принцип ключа на буталните пръстени,така наречените Сегменти трябва да е 0.2 мм до максимум 0.5 така че по-добре ги смени и ти препоръчвам шлайфане на цилиндъра
                            [B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
                            [B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
                            [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Бутало МТХ-125

                              моя мотор има едно особенно тракане от какво може да е това като дам повече кас се усилва тракането а и не дарпа както преди
                              KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X