ИЖето е велика машина! Доказала се през годините в всички крайща на България. През шейсете и седемдесете години почти във всяко Предприятие или завод имаше служебни ИЖета с или без кош. И днес в балканските села и градове ИЖетата са на почит.
Имам Планета 2. Да ти я опиша, ако не карал такъв мотор: Тежък, ама много тежък. Ако не си здрав в ръцете не се занимавай с него може да се претрепеш някъде. Спирачки много слаби, Гори ми около 6 на сто тоест много... Предимства огромен въртящ, момент аз съм 112 килограма и не усеща из баирите дори сме имали изпълнения с 3ма 4ма човека на него... Много здрави скорости и въобще много, но и здрав като цяло мотор! А също го обичан заради грозотията му!
И така колеги дайте да обсъдим и ИЖ-овете,какви са им предимствата и недостатъците на Планета 2;3 .
Доста стабилни мотори-много добри на сериозни наклони и яка кал в Балкана.Не разбирам почти нищо от такива машини,но на няколко пъти присъствах на разходка с джипове и мотори.С нас имаше и ИЖ-ета и се представиха блестящо при покоряването на вр.Чумерна-/1536м.н.в./.Трябва,обаче да призная че момчетата,които ги караха бяха просто майстори и правиха с тях чудеса...
Ами добре-качи се до върха безпроблемно,въпреки че на места път просто нямаше и се караше между дърветата директно нагоре по склона...извинявам се за лекото кривване от темата:
Имам Планета 2. Да ти я опиша, ако не карал такъв мотор: Тежък, ама много тежък. Ако не си здрав в ръцете не се занимавай с него може да се претрепеш някъде. Спирачки много слаби, Гори ми около 6 на сто тоест много... Предимства огромен въртящ, момент аз съм 112 килограма и не усеща из баирите дори сме имали изпълнения с 3ма 4ма човека на него... Много здрави скорости и въобще много, но и здрав като цяло мотор! А също го обичан заради грозотията му!
Никола който него е блъскал ИЖ той нищо не знае.Аз също имам 2-ка и съм много доволен но един ден тръгваме на поход и какво става затегна.Погледнах в скоростите,що да видя-суша няма нищо сега му налях но несъм го пробвал за да видя дали пак ще затегне. Поздрави!!!
Ха - първия ми мотор - Планета 2. Рекорден пробег без ремонт - 97км. Бутане - повечко .... Но пък съм му сипвал и олио в бензина вместо масло и нищо. Идиотска машина!
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Никола който него е блъскал ИЖ той нищо не знае.Аз също имам 2-ка и съм много доволен но един ден тръгваме на поход и какво става затегна.Погледнах в скоростите,що да видя-суша няма нищо сега му налях но несъм го пробвал за да видя дали пак ще затегне. Поздрави!!!
Марине ти си за убиване! Как ще го оставиш да работи на сухо тц тц Е поне ще се научиш как се сглабят скоростите голяма заигравка е ... Аз се сещам съм за едно слабо тяхно място може би единственото което не им харесвам на е вечно трошащата се манивела. Е то може би е от мен, щото с моя тежък крак и Ижа като реши да върне и шлиците долу стават гладки като бебешко дупе Затова решението на проблема е да се вземе само долната част на манивела от двуцилиндровите(шлиците пасват) и да се завари за манивелата от едноцилиндровото.
Не забравяйте момчета че този двигател го е мислил германец.След войната германското DKW става ИЖ-е.Не знам друг двигател от този тип, на който му се ремонтирват скоростите без да цепиш двигател.Аз успешно присадих такъв двигател на хонда и го кръстих "ИЖ_ДОМИНАТОР" / виж в "клъцни,срежи или всичко бес пари"/.Сега в процес е и друг проект-ама когато стане ще има и снимки и клипове.
Если запрещено, а тебе очен хочется - тагда можно!
Ако говорим за едноцилиндровото със странния резервоар с черно кръгче на него - единственото механизирано чудо на което съм се качвал от което могат да ти влезнат плобите в резонанс
Ако сложат по едно такова във всеки зъболекарски кабинет - грам бургийка няма да изхабят повече. Само ще им трябват табели "Вибрационно почистване на зъбен камък, безболезнено почистване на пломби", или "професионално разбъркваме боя и детски пюренца на вносна машина".
Коментар