Според има какво да се желае още, последните секунди показват за България повече отколкото някакви гмуркащи се плувци
Можеше няколко кадъра на някоя хубава плажна ивица снимана от въздуха, красив залез, малко планински красоти, дискотеката е излишна, по добре да се замени с нещо друго.Имаше преди време един филм за България сниман с рекамна цел от министерството на туризЪма, в него имаше прекрасни кадри, които можеха да се заимстват тук.Другия вариант е няколко филмчета с продължение, както е рекламата на вафла Мура.
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Ако си чужденец и знаеш малко за България, почти не виждам какво ще те заитригува, освен голия пъп на момичето, но поне да висеше табелка 15 евро/час. Гледал съм подобни клипове на други страни и има акцент върху плажовете и пистите и историческите обекти, но по-обзорно. Нашето е малко постничко, но все пак има нещо за България по световна медия.
Когато преди години работех в "Интерхотели" - към "Балкантурист" към тогавашния "Комитет по туризма" имаше цял, голям отдел с името "ТИР" - "Туристическа информация и реклама", където много не се ПРЕработваха.
Дано са го закрили, защото не ми се иска да мисля, че тези 26 секунди оправдават съществуването му!
Като цяло изглежда не се престараваме с рекламите и в туристическия бизнес всеки се спасява поединично.
Мисля Остап Бендер казваше :
"Проблема с "давенето" е проблем на "давещите се"!"
Абе можеше вместо тия с бански да пуснат някой кукер, едно балканско чеверме или как се прави розовото масло. От този вид реклами най-много ми харесват тези за Индия - Incredible India. За това говоря:
Последно редактирано от Тихомир; 05-04-10, 18:30.
Причина: пр.гр.
На мен ми хареса, само моментът с дискотеката ми приличаше на реклама на бира, но огромна част от младите туристи идват тук точно заради евтиния купон.
Ще направя реклама с натрупване, акцентираш в началото на плажовете, после на планините (ски курорти) след това на българския бит и култура, зебелжителности, на всеки 2 седмици се сменят рекламните клипове и по този начин се поддържа интереса на зрителя.
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
доста е относително, целта е да се представи краен и одобрен продукт, който може да бъде използван и в други мероприятия. И представящ всичките аспекти на една туристическа дестинация, не навсякъде има възможност да се излъчва поредицата, а няма и гаранция, че крайният клиент ще иска да гледа тази поредицата, а няма да се ограничи само с епизода с планините ..... и после доста да се чуди, че в БГ има и море.
Коментар