Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Третото колело - Axial Three Wheel

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Третото колело - Axial Three Wheel

    Преди извесно време четох интересна статия в едно списание и реших да я споделя с вас. Какво мислите за туй чудо

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motiv4.jpg
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5879566Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motiv5.jpg
Прегледи:1
Размер:36.0 КБ
ID:5879567

    "Третото колело.
    Паржанин създаде дизайн за нов тип мотоциклети. С три колела! Неговата цел е да запази маневреността на двуколките, както, разбира се, и удоволствието да се возиш на тях – но същевременно да е много по-трудно да катастрофираш с подобен тип превозно средство. „Откакто е изобретен, основния вид на мотора е останал почти непроменен – сподели Жулиан Рондино. – Неговото шофиране е все така опасно: моща му е огромна, а сцеплението му с пътя – малко. Згубата на контрол над традиционните мотори обикновено води до катастрофа.” Рондино е намерил решение на проблема, използвайки двигател от Super Duke мотор на австрийската компания КТМ и три 35-сантиметрови гуми, за да създаде с 50% по-голямо сцепление с пътя. Първите две са разположени много близо една до друга с цел по-добра маневреност, докато третата добавя стабилност. И трите са с отделно окачване, както и с еднодискови спирачки.
    Откъдето и да погледнем Axial Three Wheel, тази концепция е една от най-радикалните след появата на първия мотоциклет през 1885 г. И определено изглежда малко странно."

    - според мен му е съмнителна работата ама пък с това 50%-тово увеличение на сцеплението
    ​​MG Racing​ Yamaha YZ450F 2006

  • #2
    До: Третото колело - Axial Three Wheel

    Първоначално публикуван от MANTASS Преглед на мнение
    Преди извесно време четох интересна статия в едно списание и реших да я споделя с вас. Какво мислите за туй чудо

    [ATTACH]146038[/ATTACH][ATTACH]146039[/ATTACH]

    "Третото колело.
    Паржанин създаде дизайн за нов тип мотоциклети. С три колела! Неговата цел е да запази маневреността на двуколките, както, разбира се, и удоволствието да се возиш на тях – но същевременно да е много по-трудно да катастрофираш с подобен тип превозно средство. „Откакто е изобретен, основния вид на мотора е останал почти непроменен – сподели Жулиан Рондино. – Неговото шофиране е все така опасно: моща му е огромна, а сцеплението му с пътя – малко. Згубата на контрол над традиционните мотори обикновено води до катастрофа.” Рондино е намерил решение на проблема, използвайки двигател от Super Duke мотор на австрийската компания КТМ и три 35-сантиметрови гуми, за да създаде с 50% по-голямо сцепление с пътя. Първите две са разположени много близо една до друга с цел по-добра маневреност, докато третата добавя стабилност. И трите са с отделно окачване, както и с еднодискови спирачки.
    Откъдето и да погледнем Axial Three Wheel, тази концепция е една от най-радикалните след появата на първия мотоциклет през 1885 г. И определено изглежда малко странно."

    - според мен му е съмнителна работата ама пък с това 50%-тово увеличение на сцеплението
    Това чудо няма нищо общо с нашия форум.
    Последно редактирано от Pacharoza; 26-01-10, 19:04.
    МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X