Преди извесно време четох интересна статия в едно списание и реших да я споделя с вас. Какво мислите за туй чудо 



"Третото колело. Паржанин създаде дизайн за нов тип мотоциклети. С три колела! Неговата цел е да запази маневреността на двуколките, както, разбира се, и удоволствието да се возиш на тях – но същевременно да е много по-трудно да катастрофираш с подобен тип превозно средство. „Откакто е изобретен, основния вид на мотора е останал почти непроменен – сподели Жулиан Рондино. – Неговото шофиране е все така опасно: моща му е огромна, а сцеплението му с пътя – малко. Згубата на контрол над традиционните мотори обикновено води до катастрофа.” Рондино е намерил решение на проблема, използвайки двигател от Super Duke мотор на австрийската компания КТМ и три 35-сантиметрови гуми, за да създаде с 50% по-голямо сцепление с пътя. Първите две са разположени много близо една до друга с цел по-добра маневреност, докато третата добавя стабилност. И трите са с отделно окачване, както и с еднодискови спирачки.
Откъдето и да погледнем Axial Three Wheel, тази концепция е една от най-радикалните след появата на първия мотоциклет през 1885 г. И определено изглежда малко странно."
- според мен му е съмнителна работата
ама пък с това 50%-тово увеличение на сцеплението

"Третото колело. Паржанин създаде дизайн за нов тип мотоциклети. С три колела! Неговата цел е да запази маневреността на двуколките, както, разбира се, и удоволствието да се возиш на тях – но същевременно да е много по-трудно да катастрофираш с подобен тип превозно средство. „Откакто е изобретен, основния вид на мотора е останал почти непроменен – сподели Жулиан Рондино. – Неговото шофиране е все така опасно: моща му е огромна, а сцеплението му с пътя – малко. Згубата на контрол над традиционните мотори обикновено води до катастрофа.” Рондино е намерил решение на проблема, използвайки двигател от Super Duke мотор на австрийската компания КТМ и три 35-сантиметрови гуми, за да създаде с 50% по-голямо сцепление с пътя. Първите две са разположени много близо една до друга с цел по-добра маневреност, докато третата добавя стабилност. И трите са с отделно окачване, както и с еднодискови спирачки.
Откъдето и да погледнем Axial Three Wheel, тази концепция е една от най-радикалните след появата на първия мотоциклет през 1885 г. И определено изглежда малко странно."



Коментар