Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TEMA ЗА ХВАЛБИ "ТУК ДА СЕ ПОХВАЛЯ!"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Благодаря!
    Митков прав си. Има общо със супермотото, защото тази година би трябвало да мина в горния клас там и реших че и мотора който карам на мотокрос и ендуро трябва да е силен. Това е RMZ 480. Мотора е (беше) на състезателя на Бодо Шмид в МХ3- Дмитри Паршин. Има и още подобрения, както и цял Акрапович, който обаче мисля да монтирам напролет, че по снега много падам и ще го смачкам някъде
    Това означава, че вече съм Е3, което никак обаче не ме радва. Екшъна е Е2, ама си остава Оveralla така че няма проблеми.
    К. Кулев

    Коментар


    • #77
      А честито и от мен
      Този мотор го дават като най-силния в класа на 450-тките! Сега и с "биг бор кит" !
      Я кажи какво е твоето усещане спраямо ЕХС -то ? Макар, че истинското срaвнение трябва да се направи с 525 SX !
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #78
        Егати,скоро ще се подтисна с моето 250,отделно това дето вскички ме бъзикат 4е съм стоял на него като мечка на колело ама кво да правя,новичък ми е црф-а трябва да го покарам,единсвеното което ме кара да карам още 250 е 4е при кроса 450 все още нямам физика за него..бая мори поне мен тоя мотор на крос трасе..но пук за ендуро си е рахат
        Part time racer.Full time RIDER.

        Коментар


        • #79

          ХММ УСЕЩАТЕ ЛИ че нещата стават сериозни
          само преди 2 години стартира шампионата повечето бяха с някакви
          стари дрънгели
          калин караше ср500на 20 и кусур години бучака дт200 на 15 години
          хл и хонди и други таралясници
          сега като гледам
          имам чуството че съм в щата калифорния
          нови срф и ехс та и рмз та с китове 480

          Коментар


          • #80
            Хората се "зарибяват". Покрай по-честите състезания, интернета също много влияе. Влизаш тук-там, ровиш се, гледаш все по качествени неща и все повече те присърбява, а ако нямаш информация, която ние най-често си набавяме от нета или/и от състезания, лични срещи ит.н., няма от къде да прихванеш крастата във висша степен. Пак я има, но се задоволяваш и с по-обикновенно "лекарство". И неможе/или по-трудно/ да се развие висшата степен "епидемия"

            Коментар


            • #81
              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
              А честито и от мен
              Този мотор го дават като най-силния в класа на 450-тките! Сега и с "биг бор кит" !
              Я кажи какво е твоето усещане спраямо ЕХС -то ? Макар, че истинското срaвнение трябва да се направи с 525 SX !
              Още не мога да направя реално сравнение с SX-a защото карах само 15 минути и то по сняг и не можах да усетя много. За сега мога да кажа, само , че мотора определено е мощен, но на високите обороти. Инъче е много култивиран и предсказуем като цяло. Мощността се разбръща плавно и няма никакъв проблем да го кара и човек който няма особен опит със силни мотори. Не е изрод неземен като ЦР 500 . Надявам се, че ще мога да дам повече данни в неделя вечер, ако реализирам плановете си за уикенда. Мисля да отида на някое трасе за мотокрос, за да разбера какво съм си купил
              К. Кулев

              Коментар


              • #82
                Некои не поумняват цял живот - ама така е като си е падал "повечко" на главата човек

                честито и ..................................... и ти си знаишшшшш

                п.п. като стана вапрос за Дедо коледа ...... ммм тоз пьт нищо не ми донесе - имах надежди преди коледа ама................... уви

                Коментар


                • #83
                  Калине, чакаме отзиви. Времето позволяваше тестове
                  Ride to arrive.

                  Коментар


                  • #84
                    Днес си смених всички пластмаси по CRF-a. Направо е като от магазина!
                    Като прибавим новите сигменти, бутало и клапани, за което благодаря на Митака от Троян, новите гардове на Polisport, моторът стана пак нов.

                    Проверих основно всички лагери. ОК са.
                    Навярно ще върна обаче пак старите кори, че за два месеца при тия търкаляния, ще станат на нищо.
                    Ще оставя само заден, преден калник и маската с фара, че често се прибираме късно вечер и ми писна да ми светят другите.

                    Трябва ми обаче ново скоростно листче, че това няколко пъти вече го вързвах на възел и скоро ще ме оставя.
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #85
                      Първоначално публикуван от Plamen WR
                      Калине, чакаме отзиви. Времето позволяваше тестове
                      Вчера ходих на трасето в Девня. Беше много кално, на места едва проходимо дори, но това не би трябвало да е проблем за един истински dirt rider нали Какво да кажа. Мотора се управлява много приятно, много близо е до КТМа. А мощността се разгръща от съвсем ниски обороти. НЕ можах да го карам кой знае колко, но определено ми хареса и мисля, че ще се разберем с него Обаче сега ще има малко СТУ (сезонно техническо обслужване) Също като КТМа миналата година смятам да го разглобя на съставните му части за да знам какво точно карам и да подменя това-онова. Проблема в шибаната ни родина е с частите обаче. Не зная от къде да си взема дори един маслен филтър...А за по-сериозен ремонт отиде до първи кръг
                      К. Кулев

                      Коментар


                      • #86
                        Е хайде хайде
                        За части ще ти намеря каквото поискаш. Само питай овреме, да не се наложи да ги търкаляме по dhl после.
                        Хайде честито и от мен, със здраве да го караш
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #87
                          имам си вече освежен цилиндър
                          Като нов е

                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #88
                            мноо ли пари ти взеха
                            KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

                            Коментар


                            • #89
                              Първоначално публикуван от rambo
                              мноо ли пари ти взеха
                              не много
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар


                              • #90
                                както писах в по горната тема вече съм горд собственик на доминатор,след 5год.без мотор най накрая и аэ сколасах
                                MG RACING

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X