Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за мощността на мотора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за мощността на мотора

    здравейте , купих си днес ендуро honda crm 125 но не сам мн доволен от нея значи не ми харесва как върви на 1-ва скорост като подам газ само ручи яко и набира мн бавно и веднага 2-ра като удара сава горе доле добре , но ми се струва доста слабо дори немога да заварта гумата помогнете кажете кфо да отвора да вида значи сменяно му е буталото и сигментите и оште са нови вазможно ли да е от това да не са се разработили все още или нешто в цилиндъра карбуратора ? не ми харесва вобще недърпа кат хората даи те савети

  • #2
    въпрос за мощността на мотора

    здравейте , днес си купих ендуро honda 125 crm , но не сам много доволен от нея значи на 1-ва скорост като дам газ много ручи и недърпа толко нито може и гумата да завърти но на 2-ра малко по добре някак си нечуствам че има можност тоя мотор кажете какво да правя бутало и сигменти са сменяни и са оште разработени може ли причината да е от това или от маслото което е сипано незнам какво е но не ми харесва как работи за тия 125 cc трябва повече да вози помагаите ?

    Коментар


    • #3
      До: въпрос за мощността на мотора

      Добре дошъл във форума

      Задай си правилно въпроса, и ще получиш правилен отговор. По начина по който е написан в момента въпросът ти е неразбираем.

      - Какво значи "като дам газ ручи" ? Какво прави мотора, блеее ли, вие ли, кудкудяка ли, мяука ли ? Или просто имаш предвид че глъхне ?

      - Не може да завърти гумата ? Че как върви тогава ? А, не може да пробуксува ? Ако е това - къде не може да пробуксува ? На асфалт ли ? На трева ли ? На пясък ли ? Това е 125ца, не е Хаябуца. Не можеш да очакваш да подпалиш гумата на асфалт

      - Като си в разработка - защо го юркаш ?

      - С кои други 125ци го сравняваш, та трябва повече да "вози" ? Други двутактови 125ци имал ли си ?

      - Питаш дали е от маслото. А с какво масло го караш ? Как да отгатнем ?

      При всички положения може да му няма нищо, както и да му има много неща. Но да ти даваме акъл тук, без да опишеш какво точно му е, е все едно да вадим зъб по телефона. Козата си иска пръч. Иди на майстор да го прегледа.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        До: въпрос за мощността на мотора

        Според думите на старият собственик ли са му сменявани бутало и сегменти или ти си ги сменил , защото ако тои ти е казал това всичко е ясно и трябва да си направиш ремонт на мотора . Ако си сигурен в ремонта на мотра , провери свеща и въздушният филтър и изчисти карба. това е дано да не от двигателя . То на 2т какво толкоз може да му има Успех !

        ПП гн. Гоблин 125сс 2т палят гумите на чист асвалт без никакви затруднения , моя първи мотор така известния "скаки" ( КМХ 125 ) , буксуваше до 3-та
        http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

        Коментар


        • #5
          До: въпрос за мощността на мотора

          Първоначално публикуван от CECO_KANGOTO Преглед на мнение
          ...моя първи мотор така известния "скаки" ( КМХ 125 ) , буксуваше до 3-та
          Силно любопитен съм с какви гуми си бил

          Както и да е. Не му давай акъл за ремонти преди да се разбере за какво става въпрос
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            До: въпрос за мощността на мотора

            Ендурови ... не говорехме за слипови (незнам как е официялната дума за гуми с голямо сцепление на асвалт) гуми нали . С тоя бесен скакалец съм буксувал покрай две пистарки в центъра на Сливница .

            По въпроса . Прав си че първо трябва да изясни какво точно му е на мотора с разбираеми думи , защото сега ползвах теб за речник . И при всички случай ще трябва да се прегледа от чичо доктор
            http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

            Коментар


            • #7
              До: въпрос за мощността на мотора

              ем както казваш ти на 3-та буксуваш а аз на 1-ва немога на черен път имам впредвид с ендурова гума да на стария собственик е сменил буталото и сигментите даже ми е дал старото бутало тфа ми беше мисалта че неможе да пребуксувам с вобште

              Коментар


              • #8
                До: въпрос за мощността на мотора

                на пъвро време отвори и почисти карбуратора ,виж и ауспуха може от него да е. Тези мотори имат едни клапи и когато отворят мотора влиза в т.нар. втори старт погледни и това аз с 2 ямахи 125сс съм имал такъв проблем и като се оправи това нещо все едно си със съвсем друг мотор... ако няма ,никакъв резултат работата отива към бутало и сегменти ,както казаха момчетата по-горе... трудно е да се определи ,какво му е на мотора по форум ,ако не разбираш най-добре го закарай на някой майстор да го погледне ,но се чудя защо си го взел тоя мотор като не ти харесва?

                Коментар


                • #9
                  До: въпрос за мощността на мотора

                  Колега на скоро сменяхме бутало на HONDA NSR125 буталото е WERTEX и първите 100ина км. се разработваше и не варвеше после се оправи.Но това с превъртането на гуми в началото го забрави

                  Коментар


                  • #10
                    До: въпрос за мощността на мотора

                    Аз карах една година точно такава Хонда
                    Постави си за цел да се научиш да я караш само в високи обороти,за да върви след 1 месец ще си и цар,докъто не и свикнах беше мъка,но хванах ли й цаката ,нямаше място където да не ме изведе

                    Би ли постнал снимка на твоята хонда,имам странното предчувствие че можеби е моята,ако е тя бих могъл да ти дам няколко съвета

                    Коментар


                    • #11
                      До: въпрос за мощността на мотора

                      Незнам дали тук е мястото, но смятам, че все пал е подходящо и може да дадем акъл на колегата и и да се "помогне" на мен. Извинявам се предварително ако темата не е подходяща за въпроса. Понеже в скоро време смятам да сменям буталото и сегментите на моята 125-ца. Та въпроса ми е.
                      След като се смененят тези неща значи мотора няма да има чак толкова голяма мощност докато не се разработи както, трябва?
                      Да не се чудя после като ги снменя,м защо не върви Пък може и това да е причината в мотора на колегата, да не би все още да ме го е разработил, ако е така както аз си мисля.
                      Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

                      Коментар


                      • #12
                        До: въпрос за мощността на мотора

                        Първоначално публикуван от Ali_007 Преглед на мнение
                        Незнам дали тук е мястото, но смятам, че все пал е подходящо и може да дадем акъл на колегата и и да се "помогне" на мен. Извинявам се предварително ако темата не е подходяща за въпроса. Понеже в скоро време смятам да сменям буталото и сегментите на моята 125-ца. Та въпроса ми е.
                        След като се смененят тези неща значи мотора няма да има чак толкова голяма мощност докато не се разработи както, трябва?
                        Да не се чудя после като ги снменя,м защо не върви Пък може и това да е причината в мотора на колегата, да не би все още да ме го е разработил, ако е така както аз си мисля.
                        Не не е така колега след като смениш буталото и сегментите е хубаво да се кара в по ниски убороти и да не се натоварва.Да се остави в началото да поработи на място на интервали от 10тина минунти и пак така и след това вече да го разработиш.Не се натяга масура на гаста още в началото за да може сегментите,цилиндара и буталото да се "по-ушлайфът" да се изгладят, и обикновено в разработка се получава едно малко по голямо греене-именно от това.Може да се получи и задиране в цилиндара,което е много неприятно...
                        Дано съм бил полезен и сам обяснил на разбираем език ?
                        Човешкото тяло е с перфектна механика, ама от калпав материал. Пазете го!! :wink::wink:

                        Коментар


                        • #13
                          До: въпрос за мощността на мотора

                          Първоначално публикуван от DJaMBaZza Преглед на мнение
                          на пъвро време отвори и почисти карбуратора ,виж и ауспуха може от него да е. Тези мотори имат едни клапи и когато отворят мотора влиза в т.нар. втори старт погледни и това аз с 2 ямахи 125сс съм имал такъв проблем и като се оправи това нещо все едно си със съвсем друг мотор... ако няма ,никакъв резултат работата отива към бутало и сегменти ,както казаха момчетата по-горе... трудно е да се определи ,какво му е на мотора по форум ,ако не разбираш най-добре го закарай на някой майстор да го погледне ,но се чудя защо си го взел тоя мотор като не ти харесва?
                          Обясни кои точно са тези клапи?
                          Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                          Коментар


                          • #14
                            До: въпрос за мощността на мотора

                            Първоначално публикуван от maneco Преглед на мнение
                            Не не е така колега след като смениш буталото и сегментите е хубаво да се кара в по ниски убороти и да не се натоварва.Да се остави в началото да поработи на място на интервали от 10тина минунти и пак така
                            ......................................
                            Дано съм бил полезен и сам обяснил на разбираем език ?
                            Благодаря колега. Да всичко се разбира Значи кажи рече нещата си стоят еднакво, както при другите 2Т, до сега не съм имал ендуро и затова питам, иначе съм запознатс тези работи. Всичко е ОК когато мотора се разработи правилно.Още веднаж мерси за бързия отговор.
                            Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

                            Коментар


                            • #15
                              До: въпрос за мощността на мотора

                              Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
                              Обясни кои точно са тези клапи?
                              Колега и на мене ми бяха доста интересни тези клапи и все още са . Когато взех моя мотор взех да му почиствам карбуратора и като го свалих гледам в канала, който свързва карбуратора с цулиндъра някакви клапани, на мене също ми направиха впечетление, не бях виждал до сега. Така че и на мене ще е интересно някой ако пообясни малко за тези клапани.
                              Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X