Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тинести, дълбоки гьолове!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тинести, дълбоки гьолове!

    Здраствайте,
    оняден открихме сезона и едно от паданията ми беше по средата на един дълбок и тинест гьол мотора потъва до половината и ако не изкочиш с много газ двама човека трябва да го вадят
    Та рекох да пусна темата да обменим опит, кой как се справя с подобни ситуации.
    Ако темата ви се стори банална се извинявам на модераторите за усилието, което ще им коства

    Аз по принцип като влезна в такъв гьол не връщам газта докато не изкоча, ама тоя път предната гума ми поднесе в средата на мини блатото и се изпльосках вътре голям кеф!
    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

  • #2
    До: Тинести, дълбоки гьолове!

    Аз използвам същата техника като теб . Навивам газта докато неизлеза но вчера ходихме да караме и по същия начин предната гума ми поднесе и паднах в калта .. Наистина голям кеф. Тук важи : " Кален до уши но щастлив"
    [FONT=Impact][SIZE=4] :lol: [COLOR=Red]Тетевен4x4 Offroad Club :D[/COLOR]
    [/SIZE][/FONT]

    Коментар


    • #3
      До: Тинести, дълбоки гьолове!

      И аз преди една седмица така потънах ,но не в гьол ами в река . Като тръгнах да карам по реката основата беше камук от доло и нямаше проблем,камъните помагаха .Е да ама след още 200 метра основата се промени на пясък и се зарих яко ... Опитвах с яко газ дърпах ама мотора толкова се ури че остана под вода а аз за малко да се удавя (малко пресилено казано) . Та...как се оправих ли ? Еми един кран ме оправи .
      П.С : по късно ще кача и снимки.

      Коментар


      • #4
        До: Тинести, дълбоки гьолове!

        Техниката е проста-паркираш си задника върху стопа(така че да ти олекне предната гума) и много газ.С колкото по-голяма скорост преминеш,толкова по-добре(мотора по-малко потъва). А! И най-важното-никакви спирачки и никакво завиване-предната гума трябва да върви в права линия(ако локвата ти се падне в завой.......е нямал си късмет).
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #5
          До: Тинести, дълбоки гьолове!

          Емо имай предвид, че говоря за дълбок гьол със сериозен слой тиня отдолу, в момента, в който влезнеш губиш сцепление и мотора потъва. Аз така се опитах да поддържам импулс и влезнах на скорост ам може би не съм пренесъл достатъчно тежеста назад и затова е тръгнала предницата. Човека дето караше пред мен влезна бавно в гьола и вътре мръсна газ. След моя опит неговия ми се видя по сполучлив
          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

          Коментар


          • #6
            До: Тинести, дълбоки гьолове!

            A ние с Ники (nk_dimitrov) много добре се изкъпахме в един гьол. Караме си ние зад водачите, и не съм обърнал внимание от къде са минали те, а обикновенно през разни водни препятствия си минаваме щото са плитки и газ през водата В мимента в който усетих, че водата ми се качи до гъза а мотора е под водата, познайте какво направих... ами нищо, просто бях така се засветкал по пътя, че докато усетя вече бях на другия бряг, мокър като парцал. Незнам ники зад мене как се е почувствал като е видял какво го очаква, но и той беше в същия вид. После се оказа, че гьлчето било цяла река и се прескачала отстрани прес някакво скокче.
            KAWASAKI Let the good times roll

            Коментар


            • #7
              До: Тинести, дълбоки гьолове!

              Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
              Емо имай предвид, че говоря за дълбок гьол със сериозен слой тиня отдолу, в момента, в който влезнеш губиш сцепление и мотора потъва.
              Ясно! Говориш за нещо такова

              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • #8
                До: Тинести, дълбоки гьолове!

                Е точно за това говоря едва ли ще може да влезнеш на скорост в тая почва... като се заглавиш и трима човека не могат да извадят мотора

                ... а за гьола от снимката .... направо ми се ще да го тествам идеален е

                Е от това няма излизане "видиш ли зелена тревичка върху водниста почва бегай далече" тва ми го каза колегата, с който извлекохме мотора
                Последно редактирано от borisgp; 12-02-09, 15:32.
                [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #9
                  До: Тинести, дълбоки гьолове!

                  В такъв случай включвам на първа,пускам помощните колела,и с газ(между средни и високи) щурмувам гьола.Тежестта изнесена назад за да зацепва подобре задната и да не потъва предната гума.Не трябва да ти пада скоростта(на първа с газ при мен скоростта е около 5-10 км/ч-ходещ-тичащ човек) , защото мотора започва да се окопава.А най-голямата грешка е да изпуснеш мотора да угасне...

                  ПП.За снимката-ето ти първоизточника-мисля , че ще се изкефиш...
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=36118
                  Ако решиш да сваляш филмите,препоръчвам ти този от 2007г.
                  Последно редактирано от ЕМО; 12-02-09, 16:27. Причина: допълване
                  Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                  "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                  Джон Кенеди

                  Коментар


                  • #10
                    До: Тинести, дълбоки гьолове!

                    Попринцип преди и аз много обичах 1-ва скорост, ама преди Сега любимата ми предавка е 2-ра. Ще кажа и защо. Ами 1ва е много мощна и често превъета гумата а това води до загуба на сцепление и зариване в калта. На втора мога да си позволя да карам мотора и на по-ниски обороти, като това не значи, че и костенурка може да ме задмине както е на 1ва скорост. А в същото време мощноста не се отделя така рязко и мотора си драпа. За всичко останало имам същия подход.
                    KAWASAKI Let the good times roll

                    Коментар


                    • #11
                      До: Тинести, дълбоки гьолове!

                      ПП.За снимката-ето ти първоизточника-мисля , че ще се изкефиш...
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=36118
                      .......яката работа
                      В такъв случай включвам на първа,пускам помощните колела,и с газ(между средни и високи) щурмувам гьола.Тежестта изнесена назад за да зацепва подобре задната и да не потъва предната гума.Не трябва да ти пада скоростта(на първа с газ при мен скоростта е около 5-10 км/ч-ходещ-тичащ човек) , защото мотора започва да се окопава.А най-голямата грешка е да изпуснеш мотора да угасне...
                      Вярно е мотора спрели край ама на конкретна на снимката ЦР-а от тва блато няма излизане колкото повече газ толкова повече слизаш надолу няма шанс за поддържане на импулс...

                      Сега любимата ми предавка е 2-ра.
                      С четиритактово ендуро сигурно е си е стратегия но за двутактов крос трудна работа
                      [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Тинести, дълбоки гьолове!

                        Като загубиш скорост няма оправяне,там си в гьола.Ако е къс с по голяма скорост ще го прелетиш,но ако е дълъг не се пробвай.Много лъжат също и спадналите язовири.Има места където е било залято с вода, и след като се е изтеглила, изглежда че е здраво,ама не.Такова приключение можете да си направите, че не ми се мисли.Със стария мотор се бях тряснал до седалката,ама нямах с какво да го снимам.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Тинести, дълбоки гьолове!

                          Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                          Попринцип преди и аз много обичах 1-ва скорост, ама преди Сега любимата ми предавка е 2-ра. Ще кажа и защо. Ами 1ва е много мощна и често превъета гумата а това води до загуба на сцепление и зариване в калта. На втора мога да си позволя да карам мотора и на по-ниски обороти, като това не значи, че и костенурка може да ме задмине както е на 1ва скорост. А в същото време мощноста не се отделя така рязко и мотора си драпа. За всичко останало имам същия подход.
                          Става и на втора-зависи от мотора.За това съм написал-средна газ и скорост 5-10км/ч.
                          А това с пресъхналите язовири е много яко! Веднъж се нахаках , при това беше абсолютно сухо.Спрях за да е огледам и извенъж усетих как краката ми се подгъват-просто мотора потъваше(почвата беше станала като пух)!Добре че успях да издраскам...
                          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                          Джон Кенеди

                          Коментар


                          • #14
                            До: Тинести, дълбоки гьолове!

                            O с язовирите е голяма .............я Аз с стария мотор веднъж се нахаках в пресъхналото устие на язовира. И нали знаете как е наклонено към центъра и се изплющях здравата. После се опитвам да го вдигна а той бяга надолу към водата Повече в язовир не стъпвам.
                            Последно редактирано от Станислав_; 13-02-09, 19:12.
                            KAWASAKI Let the good times roll

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X