Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелови мотоциклети-история и съвременност

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    USMC са как да го кажем … малко корави глави и не се славят с ''иновативността'' си
    /Та даже и се гордеят къде на майтап, къде на сериозно с тези си качества /

    Единствената свястна (по картинка) моторизация (в изключително бутикови бройки за спец подразделения) в ''армията на САЩ'' (обобщено) е с мотоциклета на ''Christini'' - двойно предаване (единственото свястно измислено и работещо засега); 450 4t (ако помня добре - копие на ЦРФ правено в Китай, по всички отзиви - гофно..); КТМ-скa/CRF рамa;



    /Отдавна се ослушвам да поръчам един ''frame kit'' (този на базата на алуминиевата рама от CRF) и да видя ''тая булка хубава ли е'' , ама молците в портoфела ми не дават (засега ) /

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      ...Карал си ХТ600 в гората , ми този двигател и окачване са взети от мото кроса ...
      Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
      ... Но и в днешно време много народ кара и по-тежки , и значително по-мощни мотори в гората...
      Спираме разговора.

      Булаф, ако ме не лъже памет, Кристини е системата на двойното задвижване, която е насадена на ЦРФ.
      ПП.Апропо, тия изглеждат много по-човешки на фона на КЛР-а.
      Последно редактирано от ЕМО; 04-06-20, 23:49.
      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
      Джон Кенеди

      Коментар


      • BulAf
        BulAf коментира
        Редактиране на коментар
        Разработка си е на тoя (Кристини). Преправят рами на КТМ и CRF (ако искаш да си купиш frame kit или му пращаш рама за размяна или му доплащаш )
        /изтипосал е, че може да ъпдейтва всеки мотоциклет до AWD срещу скромната сума от 20 000 $ /.

        Другия модел двигател, който използва е 300 2t на GAS GAS.

        P.S.: Изключително екзотичен клон в мотоциклетната техника е това, с почти никакви отзиви.
        Освен едно участие в Романиакс преди години (там го и видях) - никакво присъствие в хард ендуро мероприятията …
        /Бях попаднал на някакъв от редките обзори където майсторите обясняваха, че на карач не би дал кой знае какво предимство, а това, че е по-тежък с няколко кила съвсем го прави нeпривлекателен за тях.
        (Башка, че тоя е дребна риба и не може да си позволи да купи някой топ карач, да го рекламира ).
        За посредствената среда (аматьорщина) като моя милост, обаче изглежда пенкилер /

    • #18
      Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
      USMC са как да го кажем … малко корави глави и не се славят с ''иновативността'' си
      /Та даже и се гордеят къде на майтап, къде на сериозно с тези си качества /

      Единствената свястна (по картинка) моторизация (в изключително бутикови бройки за спец подразделения) в ''армията на САЩ'' (обобщено) е с мотоциклета на ''Christini'' - двойно предаване (единственото свястно измислено и работещо засега); 450 4t (ако помня добре - копие на ЦРФ правено в Китай, по всички отзиви - гофно..); КТМ-скa/CRF рамa;



      /Отдавна се ослушвам да поръчам един ''frame kit'' (този на базата на алуминиевата рама от CRF) и да видя ''тая булка хубава ли е'' , ама молците в портoфела ми не дават (засега ) /

      От това има смисъл единствено в пясъците. Работещи решения с двойно задвижване имаше още през 80-те години , участваха в рали състезания , а също и на супер мото състезания.

      http://www.appeldephare.com/more/motos/savard1.html

      https://www.falcon-rs.com/univers-mo...scooter-cyclo/
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #19
        BulAf коментира
        Днес, 01:36
        Разработка си е на тoя (Кристини). Преправят рами на КТМ и CRF (ако искаш да си купиш frame kit или му пращаш рама за размяна или му доплащаш )
        /изтипосал е, че може да ъпдейтва всеки мотоциклет до AWD срещу скромната сума от 20 000 $ /.

        Другия модел двигател, който използва е 300 2t на GAS GAS.

        P.S.: Изключително екзотичен клон в мотоциклетната техника е това, с почти никакви отзиви.
        Освен едно участие в Романиакс преди години (там го и видях) - никакво присъствие в хард ендуро мероприятията …
        /Бях попаднал на някакъв от редките обзори където майсторите обясняваха, че на карач не би дал кой знае какво предимство, а това, че е по-тежък с няколко кила съвсем го прави нeпривлекателен за тях.
        (Башка, че тоя е дребна риба и не може да си позволи да купи някой топ карач, да го рекламира ).
        За посредствената среда (аматьорщина) като моя милост, обаче изглежда пенкилер /
        Тука във форума имаше цяла тема.Ако довечера не ме домързи ще я потърся.Мисля, че Събин беше пробвал Ямахата с хидромотора на предницата.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #20
          Единствената ситуация където 2x2 е показало някакво предимство пред класиката е в гадна кал в комбинация с корени и/или гадни хлъзгави скали…
          /особено ако е да се катери стръмен склон в тая ситуация/ .
          И явно не оправдава допълнителните донги, които струва заради единия частен случай …

          P.S.: Тежък дизелов мотоциклет за армията освен като цел на експеримент за мен е безсмислица … Въобще тежък мотоциклет е безсмислен .
          Ако хвърлят усилия за дизелово 4x4 ATV с голо тегло (без армейското оборудване) до 140-50 kg би имало смисъл, да.
          Последно редактирано от BulAf; 05-06-20, 14:10.

          Коментар


          • s_s1
            s_s1 коментира
            Редактиране на коментар
            ATV 4Х4 толкова леко няма. Най-леките "спортни" АТВ-та кан-ам 40ас е над 170 кг, КТМ 450 СХ е 150 и няколко и това е "сухо" тегло, като се добавят масла, охл. течност, гориво, протектори за рамката и нърфбарове теглото нараства с 20-25 кг.
            Така, че идеята Ви е абсурдно трудна за реализация.

          • motor_men
            motor_men коментира
            Редактиране на коментар
            В стръмен склон предната гума няма никакво сцепление , и ползата е никаква. Единствено в пясъка да вади предното колело да не потъва , и другата полза е в завой.

          • BulAf
            BulAf коментира
            Редактиране на коментар
            Е то е традиция на военните да дават невъзможни задачи, а после да променят критериите на проекта в движение .

            /всъщност килата ги написах условно, идеята е че трябва да гонят минималното възможно тегло. А тези дизелови тучове елиминират каквото и да е предимство на мотоциклета като вид МПС...
            Затова и масовите МПС за разните Spec.Ops., леко подвижни (разузнавателни и диверсионни) части cа АТВ-та и разни разновидности на UTV (или бъгита)/

        • #21
          https://offroad-bulgaria.com/forum/%...wr-450f-2-trac

          https://offroad-bulgaria.com/forum/%...80%D0%B0%D0%BA

          https://offroad-bulgaria.com/forum/%...50f-2-trac-2x2
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • #22
            ''Предното'' щеше да помогне на бай Джони (от 3:50 мин натам) да успее да го мине тоз един метър сам, а не бай Болтън да му върти той гумата

            P.S: ''Лайфхак'' - за подобни ситуации, по акъл на един руснак, аз започнах да си возя въженце (10-тина метра, от най-тънките - за товар до към 200 кг) в торбичка вързана за единия кол .
            /и да си сам - да си дърпаш мъката от някъде, застанал на по-добро място. Или да метнеш въжето на някои помагач (дето обикновено го няма )
            (Или сaм да си го метнеш - на удобен клон ) /

            Последно редактирано от BulAf; 05-06-20, 20:48.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X