Изнасяне назад, без рязки подавания на газ и задължително изправена и изтеглена назад стойка !
Никаква философия няма на пракика, аз днес упражних това препятствие на два пъти малко се позачудих в началото но се оказа повече от елементарно !
Друг е въпроса дали говорим за обикновени стълбички или някакви прагове , защото ако е 2-рото работата е съвсем различна
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Значи не трябва да съм застанал колкото може най-отпред на седалката? Защото казват че трябва да си напред за да се не обърнеш.
В началото назад и след като вече стъпи мотора на стълбите се изнасяш напред, но ако се изнесеш много рано и много напред има вероятност предната ти гума да запъне на някое стъпало и става кофти..
или от по-голямата тежест и отскоците на предницата кормилото да се посуче без да усетиш и тогава пак лошо.. цялата работа е да си изправен и да ги минеш с равномерна и достатъчна скорост без рязки спирания или подавания на газ, така мотора си преминава препятствията със инерцията, която е придобил от засилката
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
А Даниеле за тебе понеже знам че имаш опит с качването на бетонни прагове, та можеш ли да ми разясниш малко за техниката. Че аз се пробвах на един праг ма неуспешно
Пробваи ако искаш тези на връх Шипка.Обаче няма да ходиш до сами върха защото има едно ченге и смърди.Последния път ме предупреди че щял да вика полиция.Аз му викам че ти нали си полицй,каква полиция ще викаш.Не сме в особенно любовни отношения.
Бравооо, на национален паметник, национална светиня - с мотор по стълбите. Супер. Че и как смее ченгето да ти прави забележка - Безобразие. Я направо следващия път пробвай на някое гробище. И там каменни прагове и стъпала колкото щеш. Че и няма да се налага много път да биеш - гробища да искаш.
А Даниеле за тебе понеже знам че имаш опит с качването на бетонни прагове, та можеш ли да ми разясниш малко за техниката. Че аз се пробвах на един праг ма неуспешно
Незнам, но гумите ми не са меки определено не карам с меки гуми както трябва по принцип за по-голямо сцепление..
Със бетонните прагове незнам....... просто пробвах и се получи още от 1-вия път..
Работата е да пробваш първо с по-малко прагче по желание от пясък !
След като се хване челъма на пясъчните тогава пробвай с бетонен, защото резултатите от неуспешния опит могат да бъдат доста тежки!
Това, което аз правя е засилвам леко мотора към прага така че като върна газта да е в такива обороти, че след следващото рязко подаване на газ да се изправи доста.. след това преди прага подавам рязко газ, изтеглям тялото си назад и подръпвам леко предницата за по-сигурно, като задължително предната гума трябва да се вдигне над ръба на прага и по възможност да мине по него и след като усетя мотора да е вече на средата на препятствието докато предната гума е още вдигната отскачам леко и премествам тялото си почти максимално напред и се получава едно "скокване" на мотора...
Немога да го обясня точно, но горе долу така се получава..
----
ПП. Гоблин, +1000
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
To на площадката между етажите неможеш да завиеш с колело, пък какво оства за мотор
Не съм съгласен, но това е друга тема, важното е, че си има начин и челъм, но все пак всичко зависи от самата тераска, защото някои стълбища са толкова тесни че двама човека с по-широки рамене пак трудно ще се разминат
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар