Здравейте колеги.Правя си планове да заменя ендурото с пълен крос,та искам да ви попитам: Кой от моторите е по-добър,било то като двигател,окачване, здравина,мощтност и прочие....? Благодаря !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
CRF,KFX или MX
Свий
X
-
От: CRF,KFX или MX
От личен опит ти казвам че ЦРФ е най-рязък,ако говорим за модела Р следователно е адски неподходящ за хард ендуро.За модела Х няма мнение не съм карал.Ямахата има по меко окачване и като цяло след 2006 моделите са като чели с по мек двигател.За кавазаки несам карал никой модел от 4- тактовите и немога да кажа мнение.Но предполагам от машина за мотокрос не може да очакваш чудеса в хард ендурото,но ако си караш само някви сипей и дълги и лесни пътеки стават,без засукани места.Всичко ти зависи от стила на каране,аз лично предпочитам по ехзплозивните мотори и за по засуканите места псувам яко но на правите пътеки и сипей няма грижи
-
От: CRF,KFX или MX
Става дума само за кросовите модели до максимум 2006и7 или до където стигнат финансите... Ами по-принцип съм свикнал на страшно спокоен мотор ( klx 250).Но смятам ,че като му посвикна на пълният крос няма да имам кой знае какви проблеми.Балкан 50--->Минск 125--->Кавазаки КЛХ 250---> Beta RR 525 Factory 2009
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
Само така си мислиш,кроса тегли в пъти повече от твойта машина дето караш в момента и доста време ще те размета докато му свикнеш,не знам вземи от някой и покарай някоя 450-ка и ще видиш сам дали е за тебе но я покарай в гората по засуканите пътеки и сам ще прецениш.
Коментар
-
Re: От: CRF,KFX или MX
Първоначално публикуван от aleks_ma Преглед на мнениеСтава дума само за кросовите модели до максимум 2006и7 или до където стигнат финансите... Ами по-принцип съм свикнал на страшно спокоен мотор ( klx 250).Но смятам ,че като му посвикна на пълният крос няма да имам кой знае какви проблеми.
Сега му сложих тежест на вала(700грама) и се пооправиха нещата, като добавим и 13/50 зъбаци за да може да се кара бавно. Но кроса без да му пипаш нищо не си е за гората.
Да добавя, че моя е само с кросов двигател, иначе рамката и окачването са ми ендуро, а и имам добавени 5-та и 60та скорост, та с тия 13/50 да мойе да си се дюижиш нормално.
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
CRF 450 със стандартните настройки на карбуратора изобщо не е рязък. Ако му сложиш големи жигльори като за състезание тогава е друго, но и със стандартните има достатъчно въртящ момент като се има е предвид че е кросов мотор. С едни зъбаци 13 преден и 51/52 заден излиза навсякъде не по зле от ендуро, дори в някой ситуации доста по добре , защото е по-лек и не се окопава за разлика от 10-15кг по-тежките ендура. Разбира се иска се и игра със съединителя, който е карал 2Т има предимствоHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
Аз бих си сменил ендурото с чист крос ако карах примерно 60-70% писта и останалото горско.
Но при условие, че ходя на писта 10 пъти в годината няма смисъл. Карал съм кросов мотор в гората, не ми беше проблем да го карам, но е безсмислено (не му използваш потенциала). Разбира се ако караш повече рали ориентирано ендуро няма проблеми, там можеш да даваш гас на воля
Това е мое мнение, знам че хиляди хора си карат крос в гората. Не убеждавам никого в нищоKawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
Аз карам CRF 450 `02 и си е доста рязък, като поведение на двигателя няма много общо с кое да е ендуро. Пък е със 42/175 жигльори, дето са май стандартни? Кроса може да се сравнява само с крос. Моя го карам с 12/51 зъбаци, и пак ми липсва бавна 1-ва скорост за запушените места, все трябва да си на полусъединител, и като ти умалее ръката на някоя стръмна пътечка и вземеш да изтърваш съединителя, и става весело с едни стабилни подскоци от място, да те лашка като шкембе у дувар . Ама това не е кусур на мотора, а на карача. Той мотора не че не става за ендуро, но не е за това мислен и правен. Особено за по-хард пътеки с малко сцепление или на мокро е мъъка. Също доста си грее и често кипи на спънати места. Ама нали добрите ендуристи били мазохисти, та борбата с него продължава, да видим докога Иначе за не дотолкова спънати места е много добре, лек е, лесно се управлява, а и има много сила за забавления.
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
Много благодаря за всички мнения.Май,май ще се отказвам от пълния крос, но сега пъм дилемата е друга КТМ EXC 525,530 или Beta 525 .Смятам, че с тях ще ми е по-лесно от колкото с пълния кросБалкан 50--->Минск 125--->Кавазаки КЛХ 250---> Beta RR 525 Factory 2009
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
От изброените вземи най-новото и най-запазено. А защо скачаш на най-големите кубатури ? 450-ките защо ги отписа. С какви габарити си ?
Гледай и WR-ите и CRF-x-овете. Все хубави ендура в един клас.Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
Ами към 100кг и 189см съм.Да,наистина гледам да мина в най-високия клас, с цел да карам мотора дълго време.А междо другото съм чувал ,че ктм след 2007 били с по-несполучливи двигатели,има ли такова нещо ?Балкан 50--->Минск 125--->Кавазаки КЛХ 250---> Beta RR 525 Factory 2009
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
Чудя се що толкова се хвърляте на 525 и 530.
В България се броят на пръстите на едната ръка хората на които им идват слаби 450.........................
Иван Маринов
CRF 250 X
Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!
Коментар
-
От: CRF,KFX или MX
Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнениеЧудя се що толкова се хвърляте на 525 и 530.
В България се броят на пръстите на едната ръка хората на които им идват слаби 450.Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар