Един приятел ми каза, че имало стойки за каране на задна гума (докато се научиш). Искам да попитам наистина ли има такива стойки, и ако да, дайте линк в нета, ако може.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Имам въпрос за карането на задна гума.
Свий
X
-
Имам въпрос за карането на задна гума.
[img]http://i.data.bg/06/10/24/101397_orig.jpg[/img]Тагове: Няма
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
Това което се слага на задния шарнир с колелцето, да не ти позволява да се "прекантариш"?
За начинаещ е много опасно, по-добре не го пробвай, освен това е напълно безполезно за оффроуд, по-скоро е за асфалт, за да се научиш на дългите кантари.
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
3начи не съм толкова начинаещ.Мотора го имам повече от 2 години,и аз го изправям,ама не мога да му намеря кантара за по-дългите раЗстояния.Карам например около 5-10метра,ама искам още. Моля ви, обяснете по-подробно какво е това колелце.[img]http://i.data.bg/06/10/24/101397_orig.jpg[/img]
Коментар
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
Значи тъй като съм решил да продавам мотора и искам купувача да остане доволен вчера реших да го тествам по един странен начин дали няма нещо да се прецака, а именно реших да се пробвам да покарам и аз за сефте на 1 гума..
Това бяха 1-вите ми опити със мотор да карам на 1 колело, но пък усетих един много важен чалъм...
Значи аз лично го тествах на 3-та, защото отсечката беше къса и на 4-та щях да обера оградите.. та караш и тъй като аз съм със 2Т мотор достигам скорост да включа 3-та, включвам, набирам малко до средни обороти и точно когато влезе в оборот връщам рязко газта до край и след това веднага я насуквам, но като се изправи мотора веднага я връщам щото ако не я върна веднага иска да обръща много лошо...
Горе-долу това е философията, ако искаш можеш и да барнеш леко съединителя.. аз лично пробвах само 1 път, но реших, че няма смисъл да троша машината.
Със съединителя работата е същата, само че от още по-ниски обороти, точно когато си включил 3-та примерно, даваш газ по-рязко, газ да тръгне да набира мотора и без да връщаш газта, леко бараш съединителя и се изправя .. При мене е доста лесно и без съединител и затуй не съм пробвал, но общо взето така става..
За стойката аз лично като съм седнал, се чувствам доста несигурен, пък за прав да не говорим..
Най-добре се чувствам като сложа лявото коляно на седалката както Митков го има на доста снимки когато кара на 1 гума.. Така тялото ти не се накланя нито напред, нито назад, и само мотора се движи... незнам на теория звучи по-сложно и рисковано, но на мен лично ми е най-лесно и приятно по този начин...
Ето и резултатите от СЕФТЕ опитите
https://htftp.offroad-bulgaria.com/d...i_na_zadna.rar
На най-дългия клип в началото първите 1-2 опита са именно така с крака на седалката
----
ПП. Съжалявам за качеството, но е снимано по здрачаване със телефона, пък и фотографа не беше от най-добрите, та се извинявам предварително.. Гледайте ги с МедиаПлеър, за да можете да си контролирате постоянно контраста и светлината..Последно редактирано от viki terzieva; 26-05-11, 15:50.[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
Ма ти чак сега ли го пробва на задна ?!?!
Малееееее, имам чувството, че тоя мотор откак си го взел е стоял все в гаража и не си го карал хич - нито пускаш тема със снимки от разходки, нито кой знае колко впечатления споделяш, нито нищо ...
Сега човек като вземе да купува мотора ти отде да знае надежден ли е, като ти не си го пробвал (това в кръга на шегата).
Виж на Митков КДХ-са примерно (или Сузукито) - ми то няма нужда да ги оглеждаш на място, защото толкова много снимки има, как ги юрка здраво и т.н., че спокойно може да му пратиш парите по пощата и моторетката да ти я докара куриер
А за карането на задна гума - не съм казал, но пак повтарям - трябват мноооого тренировки, и ... смрадлика (за налагане после). По-лесно е ако си има човек учител разбира се, но смрадликата пак си е необходимаHristo Draganov
http://htftp.domainbg.com/HD/
И аз искам България чиста ! ! !
Коментар
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
Мотор 2Т и 4Т се карат по различен начин на задна гума.При 4Т (зависи от мотора дали е ендуро или писта-ендурото от по-ниски обороти,а пистата от там където и идва мощността) се пуска за секунда газта и после се дава рязко газ за да се изправи.Като се изправи до едно положение доста преди да е стигнал кантара се връща газта малко с готовност да се даде пак, за да не падне мотора,но и с мярка да не се обърне-финна работа е.При 2Т карал съм само КХ250 и КDX200 на задна-те се изправят от много ниско обороти с рязко подаване на газ. От високите се изправят по-трудно. Трябва да се уцели момента точно там, където започва да "изчиства". Характерното при 2Т е, че не могат да се върнат с газ, ако тръгнат да се обръщат. За това кракът винаги на задната спирачка. Но най-важното е да можеш да се отпуснеш на мотора, докато го караш-ако си легнал на резервоара от страх да не се обЪрнеш, няма да можеш да караш на задна. Отпускаш се, изтегляш си тялото леко назад и даже може и леко да го подръпнеш, но наистина това се научава с много тренировки и моторите доста се чупят дори и да не падаш.Последно редактирано от viki terzieva; 26-05-11, 15:52.
Коментар
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
това е по-добро
http://www.youtube.com/watch?v=lNQC_amZRJg
Коментар
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
Моя вече се вдига на всички скорости - изпробвано[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
Аз знам от един приЯтел, коЙто кара на задна гума много. Даже имаше случаЙ и пред една патрулка. ТоЙ ми е казал, че на неговият мотор е хванал чалЪма - на хоНда хл 600. АЗ не сЪм пробвал, но като го гледам, го прави с лекота, та той ми вика - иЗправяш го и наЙ-важното е да намериш точката на баланс. След това го закрепваш на едно обороти - нито повече, нито по-малко и си караш, само пазиш равновесие, а за превклЮчването как става на друга скорост по време на задна гума, не ми е казвал как става, трябва да го попитам.LIVE TO RIDE/RIDE TO LIVE
Коментар
-
До: Искам да попитам следното (каране на задна гума)
Първоначално публикуван от maniaka Преглед на мнениеМи май си прав, и така ще стане
Откажи се пич,с мотор и без това си има хиляди ситуации по ръба на бръснача.Меренето на пишки е кофти работа,а и винаги някъде някой все има по голяма Надмогването на собствената суета е упражнение трудно и изисква гъвкавост.
Карам чопър,въпрос на философия,с кардан,по ми отива кардан на мен
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар