До: Карл Катох: "Crazy job е един превъзходен тийм!"
Много зависи какво трасе се кара
За екстремни трасета, разбира се, че 2Т е по-добър и по-лесен, но когато е по-леко трасето или е комбинация тежко/леко при дълга дистанция, както беше на състезанието в Стара Загора съм убеден в преимуществото на 4 Т.
Или общо взето за един национален шампионат, където трасетата се правят така, че да ги минат почти всички, определено мисля, че 4Т си е по-добрия мотор.
Ако ще караш Ерзберг, то няма две мнения, че 2Т е по-подходящ.
Дори самия Катох има в гаража си 4 ендура, няколко траялки и ползва мотор според ситуацията, а ендурата са:
КТМ 250 2Т(дето дойде с него в България),
КТМ 300 2Т (ел. стартер),
Хусаберг 501 4Т (като на Брандауер),
КТМ 450 EXC.
Това за 2Т си е бъзик бре Митков, нали трябва за нещо да се дърлим !
Само дето съм категоричен за 2Т моторите, че трябва да са от новите модели като твоя и на Краси.
Нека не се засягат накои от форума, но старите вече си изпяха песента. Новите са съвсем друга концепция, особено ендурата !
Много зависи какво трасе се кара
За екстремни трасета, разбира се, че 2Т е по-добър и по-лесен, но когато е по-леко трасето или е комбинация тежко/леко при дълга дистанция, както беше на състезанието в Стара Загора съм убеден в преимуществото на 4 Т.
Или общо взето за един национален шампионат, където трасетата се правят така, че да ги минат почти всички, определено мисля, че 4Т си е по-добрия мотор.
Ако ще караш Ерзберг, то няма две мнения, че 2Т е по-подходящ.
Дори самия Катох има в гаража си 4 ендура, няколко траялки и ползва мотор според ситуацията, а ендурата са:
КТМ 250 2Т(дето дойде с него в България),
КТМ 300 2Т (ел. стартер),
Хусаберг 501 4Т (като на Брандауер),
КТМ 450 EXC.
Това за 2Т си е бъзик бре Митков, нали трябва за нещо да се дърлим !
Само дето съм категоричен за 2Т моторите, че трябва да са от новите модели като твоя и на Краси.
Нека не се засягат накои от форума, но старите вече си изпяха песента. Новите са съвсем друга концепция, особено ендурата !
Коментар