Бръм дръм кръм.... и днес бе топло времето пък и ни беше ред да пробваме да подкараме моя звяр !
В началото Баджо дойде към 10:30 някаде да ме викне, аз бях станал към 9:00 от мерак, че ще ме викнат (както се бяхме разбрали предния ден..)
Ставаме тръгваме и отиваме в гаража на Лалко (един от "клуба), в който закарахме да правим моя мотор предния и по-предния ден.. и след известно време туткане както обикновено.. тръгнахме да се чудим какво да правим.. явно първата ни работа бе да заварим стария оптегач на оста на каплата, но понеже долу инсталацията бе описана като слаба от Лалковата личност решението бе едно !
Ще се мъкне 30 килограмовия електрожен стотина метра няма начин..
След мъкненето и кратка почивка стигнахме нашия гараж (и слава богу, защото така ми обиваше електрожена, че си мислех, че болката по едно време излиза от вътре и не е причинена от самия електрожен..)
И какво да правим вече заваряваме и почти сме успяли след задължителното първо осветяване поради липса на опит с тежкия и от друга страна сравнително лесен за използване електрожен !
(опитвам се да закрепя масата на тази глупава малка планка(абе кой измисли тея клещи ? да ги пригодят и за по-малки неща ! )
След успешното заваряване, и още по успешно осветяване потеглихме към гаража (този път без електрожена ), отворихме го и хоп какво да видиш КАРЛОВО МОТО ТУНИНГ ЦЕНТЪР !
(дори не забелязахме кога бат Мирко (още един от членовете на "клуба")се е умъкнал вътре )
ЕТЗ-то седи и крутува кротко на ръчно направената рампа...
Моя звяр също кротуваше, но ми изглежда, че не му се е стояло много много в тази полегнала поза...
(обърнете внимание на кросовата "поставка" ( скара за печене на месо + моливник, ръчно производство)
Мирко се кефи, че почваме ремонта..
Ангел (Баджо) и той да не види и той се кипри пред апарата..
Започнахме ремонта, на ляво на дясно какво правихме и струвахме вече сме почти към привършване, и естествено както началото на всяко нещо заснехме и края..
(доста се позабавихме все пак де, но работата е, че направихме работата..)
Мирко кога се беше изнизал и отишал за бегачката дори и не усетих (явно съм бил доста съсредоточен в работата)
След това си смазахме веригите и потеглихме към дерето след тестова отсечка на спирачката.. и след тестово установяване, че просто няма да се кара със спирачка а ще се събират пари за феродо екшъна леко започваше..
Събрахме се момчетата в дерето и Лалко започна екшъна със катерене на разни баири (които аз така или иначе не видях как той катери понеже веднага след качването на дерето и спирка при пейката започнах да мъча спирачката да я оптягам и така тестовото установяване, че съм без спирачки стане не толкова тестово, а направо факт, че днес ще се кара без спирачки ! )
Баджо и лалко се наговориха от каде ще се почват да се правят коловози и ето ешъна започна !
Лалко се връща отново..
Поглед към мястото което ще катери
И отново газ нагоре..
Миладин (дойде малко по късно) и Мирко и те се включиха (явно идеята е била да се разрохка малко земята
Макар Мирко да се поузори..
https://htftp.offroad-bulgaria.com/d...6/HPIM3175.JPG
Накрая бе щастлив
И аз се мярках чат пат..
(не минавах по трасето което слиза надолу по дерето и после започваш да катериш, защото за да се качиш преди това трябва да слезеш, а това става трудно на скорост, но си катерех тези "купчинки" кадето се виждат на снимките, както и на клиповете..
Кратка почивка на компанията..
За кратък оглед за нови терени и трасета..
И вече минавани трасета...
През това време най-големия фен продължава да си намира интересни занимания..
След почивката някои хора оправяха скорости...
(не бях само аз със ключове в ръка днешния ден.. )
А други решиха да идат към една пътечка..
Но пътечката се бе разровила доста дълбоко, та вместо да идем нататък и да снимаме по нататъшното трасе.. решихме да снимаме Жоровия подарък, който получих след закриването на сезона..
Със тази фанелка мотора определено върви повече..
След това отново се върнахме надолу към пейката, където някои дори бяха полегнали...
Много яка снимка на компанията, която определено ме радва най-много от всички останали...
Лошото беше, че собственика на ЕТЗ-то Лалко го домързя да стане за да обязди и той мотора си..
Миладин пак човъркаше нещо по спирачката..
А аз се кипря за снимка
Като бяхте заговорили между другото за каски... може да нямаме толкова много каски, но тези които имаме са доста стилни
Слизаме надолу към "дъното" на дерето и там се отварят следните гледки...
Вече сме долу и ще почваме да катерим една пътечка
Лалко беше първи след това бях аз и миладин не помня дали го качи, но мисля че и той го качи..
(мен и лалко ни има на клиповете..(работата е, че само миладин го има на снимка а не на клип и всички останали ги има на клип а него го няма как катери )
Е, имаше и изключения, които не успяха
Но си намериха други терени ..
Останали се кипреха за снимки и обмисляха дали ще успеят да оцелеят ако мотора тръгне в крива посока и спирачките не функционират..
В крайна сметка се двуомих двуомих, прежалих се яхнах мотора.. Баджо ме посъветва да си сложа каската , но главата ми кипеше от адреналин и не разбирах на какъв език ми говори, погледнах го няколко пъти тъпичко и в ккрайна сметка потеглих нагоре...
за първи път катеря тая патечка, с този мотор !!!
Този първи път беше със страх от:
1-во трошене на главата
2-ро трошене на мотора
3-то страх от това, че нямах спирачки..
4-то страх от това какво ще правя ако зацепи на едно място..
5-то страх да не ми свърши бензина..
Но пък се оказа, че ми хареса и го качих и на тръгване.. на клипчетата ще видите и още приятни моменти, като това какво е да имаш хубава гума.. как се пали гума на пясък и какво сстава когато двигателчето просто няма нужната сила
Очаквайте продължение от мен със линкове към клиповете
(броят общо им е 10)
В началото Баджо дойде към 10:30 някаде да ме викне, аз бях станал към 9:00 от мерак, че ще ме викнат (както се бяхме разбрали предния ден..)
Ставаме тръгваме и отиваме в гаража на Лалко (един от "клуба), в който закарахме да правим моя мотор предния и по-предния ден.. и след известно време туткане както обикновено.. тръгнахме да се чудим какво да правим.. явно първата ни работа бе да заварим стария оптегач на оста на каплата, но понеже долу инсталацията бе описана като слаба от Лалковата личност решението бе едно !
Ще се мъкне 30 килограмовия електрожен стотина метра няма начин..
След мъкненето и кратка почивка стигнахме нашия гараж (и слава богу, защото така ми обиваше електрожена, че си мислех, че болката по едно време излиза от вътре и не е причинена от самия електрожен..)
И какво да правим вече заваряваме и почти сме успяли след задължителното първо осветяване поради липса на опит с тежкия и от друга страна сравнително лесен за използване електрожен !
(опитвам се да закрепя масата на тази глупава малка планка(абе кой измисли тея клещи ? да ги пригодят и за по-малки неща ! )
След успешното заваряване, и още по успешно осветяване потеглихме към гаража (този път без електрожена ), отворихме го и хоп какво да видиш КАРЛОВО МОТО ТУНИНГ ЦЕНТЪР !
(дори не забелязахме кога бат Мирко (още един от членовете на "клуба")се е умъкнал вътре )
ЕТЗ-то седи и крутува кротко на ръчно направената рампа...
Моя звяр също кротуваше, но ми изглежда, че не му се е стояло много много в тази полегнала поза...
(обърнете внимание на кросовата "поставка" ( скара за печене на месо + моливник, ръчно производство)
Мирко се кефи, че почваме ремонта..
Ангел (Баджо) и той да не види и той се кипри пред апарата..
Започнахме ремонта, на ляво на дясно какво правихме и струвахме вече сме почти към привършване, и естествено както началото на всяко нещо заснехме и края..
(доста се позабавихме все пак де, но работата е, че направихме работата..)
Мирко кога се беше изнизал и отишал за бегачката дори и не усетих (явно съм бил доста съсредоточен в работата)
След това си смазахме веригите и потеглихме към дерето след тестова отсечка на спирачката.. и след тестово установяване, че просто няма да се кара със спирачка а ще се събират пари за феродо екшъна леко започваше..
Събрахме се момчетата в дерето и Лалко започна екшъна със катерене на разни баири (които аз така или иначе не видях как той катери понеже веднага след качването на дерето и спирка при пейката започнах да мъча спирачката да я оптягам и така тестовото установяване, че съм без спирачки стане не толкова тестово, а направо факт, че днес ще се кара без спирачки ! )
Баджо и лалко се наговориха от каде ще се почват да се правят коловози и ето ешъна започна !
Лалко се връща отново..
Поглед към мястото което ще катери
И отново газ нагоре..
Миладин (дойде малко по късно) и Мирко и те се включиха (явно идеята е била да се разрохка малко земята
Макар Мирко да се поузори..
https://htftp.offroad-bulgaria.com/d...6/HPIM3175.JPG
Накрая бе щастлив
И аз се мярках чат пат..
(не минавах по трасето което слиза надолу по дерето и после започваш да катериш, защото за да се качиш преди това трябва да слезеш, а това става трудно на скорост, но си катерех тези "купчинки" кадето се виждат на снимките, както и на клиповете..
Кратка почивка на компанията..
За кратък оглед за нови терени и трасета..
И вече минавани трасета...
През това време най-големия фен продължава да си намира интересни занимания..
След почивката някои хора оправяха скорости...
(не бях само аз със ключове в ръка днешния ден.. )
А други решиха да идат към една пътечка..
Но пътечката се бе разровила доста дълбоко, та вместо да идем нататък и да снимаме по нататъшното трасе.. решихме да снимаме Жоровия подарък, който получих след закриването на сезона..
Със тази фанелка мотора определено върви повече..
След това отново се върнахме надолу към пейката, където някои дори бяха полегнали...
Много яка снимка на компанията, която определено ме радва най-много от всички останали...
Лошото беше, че собственика на ЕТЗ-то Лалко го домързя да стане за да обязди и той мотора си..
Миладин пак човъркаше нещо по спирачката..
А аз се кипря за снимка
Като бяхте заговорили между другото за каски... може да нямаме толкова много каски, но тези които имаме са доста стилни
Слизаме надолу към "дъното" на дерето и там се отварят следните гледки...
Вече сме долу и ще почваме да катерим една пътечка
Лалко беше първи след това бях аз и миладин не помня дали го качи, но мисля че и той го качи..
(мен и лалко ни има на клиповете..(работата е, че само миладин го има на снимка а не на клип и всички останали ги има на клип а него го няма как катери )
Е, имаше и изключения, които не успяха
Но си намериха други терени ..
Останали се кипреха за снимки и обмисляха дали ще успеят да оцелеят ако мотора тръгне в крива посока и спирачките не функционират..
В крайна сметка се двуомих двуомих, прежалих се яхнах мотора.. Баджо ме посъветва да си сложа каската , но главата ми кипеше от адреналин и не разбирах на какъв език ми говори, погледнах го няколко пъти тъпичко и в ккрайна сметка потеглих нагоре...
за първи път катеря тая патечка, с този мотор !!!
Този първи път беше със страх от:
1-во трошене на главата
2-ро трошене на мотора
3-то страх от това, че нямах спирачки..
4-то страх от това какво ще правя ако зацепи на едно място..
5-то страх да не ми свърши бензина..
Но пък се оказа, че ми хареса и го качих и на тръгване.. на клипчетата ще видите и още приятни моменти, като това какво е да имаш хубава гума.. как се пали гума на пясък и какво сстава когато двигателчето просто няма нужната сила
Очаквайте продължение от мен със линкове към клиповете
(броят общо им е 10)
Коментар