Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Offroad Enduro - с. Васил Левски

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Offroad Enduro - с. Васил Левски

    Здравейте!
    Представям ви началото (поне за пред форума) на Offroad Enduro в околностите на с. Васил Левски!
    От близо една година се сдобих със скрабта с която обикалям в момента. Поне на този етап мога само това да си позволя + пари за бензин.
    На външен вид направо плаши!
    В понеделник се наложи малко да го попретегна, че то все нещо се е разкачило или е хлабаво и дрънчи.
    Трябваше да се лепи и гума!







    Двигателя излезе доста корав.
    Да не говорим, че в момента е с надран цилиндър.

    А километража още си стои на 000000

    Седалката е нещо много комично и трагично!

    Смених оригиналния венец с 50, а имам и 60, но още не съм го пробвал.
    С този на снимката катери почти навсякаде докато не загрее.
    Късах няколко пъти и веригата.

    След ремонта се отдадох на удоволствието (то пък и едно удоволствие с тая трошка )
    Еи това тука от втория път го качих, че от първия го изправих на задна гума.






    Катерих нагоре надолу някаде кам 30 минути и после тръгнах по едни пътища из гората но ми се изкриви на едни скали спирачката и за малко да се прибия на един завой! (тарся спирачка - няма я !)
    Добре че предната лови!

    Тука нямам снимки защото бях бесен, че нещо угасна и се наложи ремонт.

    Сега като се сетя ме е яд, че немога да ви представя повечко снимки!
    Живот и здраве след изпитите (сега съм в сесия), като се прибера ще драсна някой друг ред и пусна още снимки!
    Поздрави!
    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

  • #2
    Колега,вземи го продай за желязо този звяр и сабери някой лев за едно cezet 350 ili ИЖ 350 .По-голямо удоволствие е да караш тях вместо тая българска машина на времето

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Йовко Мишев Преглед на мнение
      Колега,вземи го продай за желязо този звяр и сабери някой лев за едно cezet 350 ili ИЖ 350 .По-голямо удоволствие е да караш тях вместо тая българска машина на времето
      хахахаахах!

      Наистина е за старо желязо ама пак ми доставя удоволствие.
      Комшията има едно CZ 350 ама трябва да се ремонтира малко. С удоволствие като се поосвободя ще го извлача до нас и ще му вадя карантията за да видя дали ще стане нещо.
      Но конкретно мое мнение е , че ИЖ или CZ са по зле от Балкан 250 с кросова намка на CZ
      Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

      Коментар


      • #4
        иа аз сам сагласен с тебе на CZ много му се губят токовите а на ИЖ ще харчи една кофа бензин
        KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

        Коментар


        • #5
          Аз бих казал да си вземе машина поне от 20 век , но и ЧЗ 250 Спотр не е за изхвърлане ако си намериш
          http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

          Коментар


          • #6
            едно от моя град кара CZ250 уш вика много варвяло маиче го продава но незнам сас сигурност
            KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

            Коментар


            • #7
              Мале като се сетя че преди много години и аз започнах с такава машина тръпки ме побиват . Балканчето нее лош мотопед но за гората не става, моeто на времето го карах с две шишета от веро пълни с вода и като почнеше да прегрява и да губи мощност го поливах с вода в движение . Ако имаш нещо неясно по ремонта питаи едва ли има някакви таини които да не знам за него . На времето на мен нямаше кои да ми каже кое как се прави и съм висял по цели нощи в мазето откриваики америка .

              Коментар


              • #8
                ми малко се самнявам да има човек който е имал този звяр и да не знае тайните му та така и аз сам запознат с тях и на ден ми се е случвало по 7-8 пъти да му цепя двигателят иначе сам виждал едно дето на цилиндара са му заварени две ламарини отсраните да сабира повече вятар в движение,аз мойто сам го карал 12 километра с 2вама на него и то само на 2ра щот 3та не знам каде беше нещо опираше та нещеше да влиза и точно след 40 мин някаде почна да прахти яко и спря само после изтина и пак трагна но на другия ден не можеше да трагва от място буталото сигурно е свалило 1мм не сам го и отварял даже и тогава го продадох и си напълних резервара на другия мотор иначе да хубава машина е
                а ето го и моя малко го бях наточил де и олекотил
                Прикачени файлове
                [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

                Коментар


                • #9
                  По принцип ако е разбит сепаратора на скоростите 3-та скорост понякога опира отзад в рамата
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                    Мале като се сетя че преди много години и аз започнах с такава машина тръпки ме побиват . Балканчето нее лош мотопед но за гората не става, моeто на времето го карах с две шишета от веро пълни с вода и като почнеше да прегрява и да губи мощност го поливах с вода в движение . Ако имаш нещо неясно по ремонта питаи едва ли има някакви таини които да не знам за него . На времето на мен нямаше кои да ми каже кое как се прави и съм висял по цели нощи в мазето откриваики америка .
                    Това чудо на техниката е доста издръжливо като се има в предвид, че го цедя с тоя венец доста здраво.
                    Ходил съм на места където е доста трудно за минаване с какъвто и да си мотор.
                    Аз му бях направил и въздушно охлаждане, като взимах движението от коляновия вал. Проблема беше, че от скоци и тръскания се скъса оста (бях я направил от един пирон) !
                    Сега мисля да му метна един ъпгрейд като се поосвободя!


                    ПП: СЧУПИХ СИ ФОТОАПАРАТА!!!
                    Сега няма как да снимам и да ви пращам снимки! Ще се наложи да потърся назаем!
                    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                    Коментар


                    • #11
                      Взимаш Турбинното оглаждане от един Симсон с педали и го монтираш на твоя. Става много добре !
                      Ако ти се занимава можеш да си купиш нов цилиндър и да разпитам как се прави водно-то охлаждане ! Не е трудно, но е супер ефикасно и двигатело спасяващо
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
                        По принцип ако е разбит сепаратора на скоростите 3-та скорост понякога опира отзад в рамата
                        то че е разбито да ама си купих и още едно балканче с сачмени скорости онова па от 1ва право 3та отива 2ра с бая зор влиза и нерви па тва само от 1ва 2ра иначе и 3та влиза де ама чат пат ама кат влезе и откача кам 60-70 сам дигал с него имам и клипче как му пала гумата ма ме марзи да го кача някаде
                        [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от NoCommenT Преглед на мнение
                          то че е разбито да ама си купих и още едно балканче с сачмени скорости онова па от 1ва право 3та отива 2ра с бая зор влиза и нерви па тва само от 1ва 2ра иначе и 3та влиза де ама чат пат ама кат влезе и откача кам 60-70 сам дигал с него имам и клипче как му пала гумата ма ме марзи да го кача някаде
                          Моето е със съчменни!
                          Казват че са най-здравите! А това, че влиза от 1 на 3 е защото липсват всни джижавки по скоростите! Едни кученца! Лоста е заварен за плочката а не трябва да е така. Моя също е прецакан, но скоро ще го отремонтирам!
                          Смятам да му слагам и централен амортесьор!
                          Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                          Коментар


                          • #14
                            А снимки, дано скоро да ми оправят фотото и ще пратя!
                            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                            Коментар


                            • #15
                              От 1-ва на 2-ра най-лесно се превключва без съединител, т.е. директно превключваш без да стискаш съединителя (освен ако не е с ръчни скорости де) - 100% успеваемост - не е много добре за скоростите, ма на Балканчето са яки, така че няма проблем.

                              Аз все още имам и Балканче (само че не го карам от няколко години вече, иначе е в движение горе-долу. Мислех да го продавам, ама то пък за тия пари по-хубаво да си стои) - баща ми ми го събра навремето изцяло от части оттук оттам, купи нов съчмен механизъм за скоростите си спомням и още тогава го парна с електрожена, защото от дългогодишната му практика каза, че така и така скоро ще се прецака, по-добре още докато не сме го досглобили да го завари, че после е по-трудно ;-)
                              Hristo Draganov
                              http://htftp.domainbg.com/HD/

                              И аз искам България чиста ! ! !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X