Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КАРАНЕ КРАЙ СОФИЯ ВЪВ ВЧЕРАШНИЯТ СНЯГ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КАРАНЕ КРАЙ СОФИЯ ВЪВ ВЧЕРАШНИЯТ СНЯГ

    Еми търпях, търпях вчера и не издържах накрая та и аз изкарах машината, между другото не съм и очаквал че ще се държи толкова добре на сняга, дори на лед от място по як баир си тръгва без да се замисли, няма нищо общо с ДТ-то. Това е и новата ми придобивка вече една седмица аз съм новия му собственик, много ми харесва това е бил моторът който съм си мечтал!

    Това зад мъглата би-трябвало да е София

    Но все още не съм му свикнал и не смея да му раздавам ръчка като на Ямахата.

    Манастирът над Драгалевци.

    Бях се подготвил да се уча да го пързалям по завоите обаче заради новия сняг не се виждаха коловозите и леда. За малко се разминах тук.

  • #2
    ЧЕСТИТА ПРИДОБИВКА ГИЧЕВ
    КАРАЙ СИ Я СЪС ЗДРАВЕ
    И БЕЗПРОБЛЕМНО

    що се отнася до пързалянето в снега
    намери си някоя поляна или селски стадион от долу под снега да е равно и да е пръст а не асвалт камъни и др подобни

    Коментар


    • #3
      Bravo! Gotina pridobivka. As veche moqt go prodadoh, motoryt naistina beshe hubav, no prosto ne stava za tova, za koeto az iskam da go polzvam...

      Коментар


      • #4
        Мерси, взех го от Сопот между другото.
        По всяка вероятност е със тунинговано окачване, защото в нета не намерих такъв Др със обратна предница, а и има една джаджа на кормилото която повдига и втвърдява задния и предния амортисьор. Предполагам че променя нещо в клапаните на окачването, но ако някой знае нещо повече ще съм благодарен да сподели.
        Ето за какво иде реч:

        Ето това е врътката на кормилото с две позиции-Low&Hight

        От предницата влизат тук и от там с един маркуч назад

        В това се събират от преницата, задния амортисьор и двете жила които го регулират

        Това е прозорчето на задния амортисьор който опказва положението
        Лошото е че кормилото е спецялно с място за захващането на врътката, което означава че ако искам да го сменя ще ми е трудно. Но пък когато е хлъзгаво мотора се контролира много по-добре като се направи на Low не знам обаче дали има отношение към веригата, в смисъл при какво положение трябва да я регулирам?

        Коментар


        • #5
          тва е една система на др и те за повдигане на мотора като караш офф роуд и за сваляне като го караш по асвалт
          на времето доста шум се вдигаше покрай нея
          на практика не знам колко върши работа нямал съм такъв иначе идеята е добра
          по новите модели обаче вече не са така

          Коментар


          • #6
            Извинете ме за безхаберието , но колко килограма е това Сузуки?
            Живей за всеки дъх!

            Коментар


            • #7
              Много добър ДР! Да ти е честит и безавариино каране
              "Опознай Родината за да я обикнеш"

              Коментар


              • #8
                модела е Suzuki DR 350 SH

                тежи около ... 131-145 кг - данните се разминават

                произвежда се от 1992 до 1994, и никога не е получил Ел.Стартер

                Оригинално е 27 к.с. със CVT карбуратор ...
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  Таткобарба, вдигни границата на 136!

                  Коментар


                  • #10
                    Ееее стига бе аз си мислех че е под 120 да му се невиди, нищо де на мен ми харесва това е важното. А наистина е много по-лесно като го смъкнеш сега на хлъзгавото доста по-добър контрол има.

                    Коментар


                    • #11
                      Мисля че съм го виждал при Радо ,ако е то наистина мисля че е много читаво.Честито.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X