Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Erzberg Rodeo 2008 !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Erzberg Rodeo 2008 !

    Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
    Всъщност, говориш за ето това черно момче
    Това е Ален Дюкло, французин от малийски произход, който кара на "Дакар" от няколко години. Тази година стана трети на Central Europe Rally и май си спечели виза за заводски отбор на КТМ...
    Аз също не него го направих даже почти бях сигурен но му забравих името, спомням си го прясно от дакар 2007-ма, говориха много за него тогава особено когато преминаваха през неговите земи, даже мисля че беше спечелил и етап там.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #32
      До: Erzberg Rodeo 2008 !

      Говорихме си с тоя пич поне 5-6 минути, снимахме се заедно даже имам и автограф на шапката от него и от всичките звезди де, та той беше голям шегаджия, даже накрая вика аре сега да не забравите моя номер 31 и утре като ме видите по трасето да дърпате здраво..
      Имам много за разказване и показване но нека побачкам малко инче......

      П.П. Точно така кара за заводският тим на КТМ.

      Коментар


      • #33
        До: Erzberg Rodeo 2008 !

        Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
        Всъщност, говориш за ето това черно момче

        Това е Ален Дюкло, французин от малийски произход, който кара на "Дакар" от няколко години. Тази година стана трети на Central Europe Rally и май си спечели виза за заводски отбор на КТМ...
        Същият е. Сега и аз се сетих за него, но не го помня по физиономия.
        Наистина е добър на Дакар, но тук стигна само до четвърта контрола, а първите му опити на Х-трака бяха повече от трагични. После с много трениовки се пооправи малко.
        Важното беше, че не му пука и е все ухилен !
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #34
          До: Erzberg Rodeo 2008 !

          Той си седи все ухилен от нощните етапи на "Дакар"... за да го виждат контролите

          Коментар


          • #35
            До: Erzberg Rodeo 2008 !

            Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
            Добре де кажи наще какво направиха, къде са в класирането през различните дни!!!
            Анализ на всичко бях решил да направя по-късно, но щом се налага ...

            Ерзберг Родео се кове още от пролога в петък и събота. Както казах, ако нямаш добро класиране от тогава, просто забравяш да завършиш Hare Scramble в неделя в контролното време.
            Прологът сам по себе си е рали-рейд с дължина 14 км. На него скоростта на места достига до 150-160 км/ч, после следва завой почти на 180 градуса и отново дълга права. Трябва да си много комплексен състезател и на рали, и на ендуро, че да се представиш добре на Ерзберг като цяло.
            Три пъти в годината на Ерзберг се организират от Карл Катох подготвителни тренировки и който може, отива да се подготвя. Това, разбира се правят повече заводските пилоти и тези, на които Ергберг им е наблизо. За нас една такава лагер-школа струва много пари, които не можем да си позволим.
            Отделно от това, моторите на заводските пилоти са подготвени перфектно и вървят като оси. Не знам как го правят и кой им го прави, но още по звука си личи добре подготвения мотор. Цвайките им направо звънтят !
            Кокера положи усилия да подготви 2Т-то си, но то нямаше нищо общо с моторите, за които споменах. Максималната скорост, която той е достигнал на правите с газ до дупка е била 120 км/ч, което е едно нищо в сравнение с гореспоменатата. Въпреки това, познавайки вече трасето, през съботния ден Кокера е подобрил значително времето си (с около 20 сек), минавайки от 401 на 305 позиция и след отказването на някои в края на краищата стартира с No.265 от шеста редица.
            Още на третия стръмен насип след старта на 4-та редица се заформи тапа от около 100 мотора, която непрекъснато растеше. Там чат-пат някой излизаше сам при особено голям късмет и възможност да се засили. Тападжиите бяха предимно от тези, които караха много добре на пролога, но в ендурото бяха "гола вода". За сведение, в събота тези насипи бяха с лекота качени от Кокера, но тогава никой не му пречеше.
            Тук искам да благодаря на всички българи, които помогнаха с въжета, Кокера да премина тази тапа и станаха център на внимание на телевизионните и фото камери, а Сифона се спусна срещу моторите, за да върже мотора на Кокера.
            Да кажа няколко думи за Жасмин и Данчо.
            Противно на очакванията Жасмин във втория ден на пролога си влоши дори времето и така остана вън от финала на 500-те, класирайки се на 710 място. Неговото време от 00:11:34, трябваше да падне под 00:11:08, за да влезе във финала. Т.е. трябваха му окло 24 секунди по-малко, което си е доста ! Ако беше влязал в Hare Scramble, сигурно щеше и той да се представи много по-добре, но това е положението, от рали карането сме засега далеч.
            Данчо по принцип кара плахо и даде време 00:12:04,737, което беше близо минута под задължителното време за влизане във финала. Жалко за него, имаше огромно желание да поноси мотора си из гората !
            Мисля, че щом истинското състезание е в нделя и то е съставено само от ендуро и траял, трябва да се дадат повече квоти от Х-родеото, а не само една, както е досега. Състезателите трябва да имат право на избор, защото определено Х-трака е по-близо до неделния Hare Scramble, отколкото пролога !
            Ще го споделя това мое мнение с Карл Катох и мисля, че от догодина ще промени регламента !
            Освен всичко, за Ерзберг Родео трябва да си страшно добре физически подготвен ! Въпреки, че тренира усилено крос за издържливост, Кокера беше останал без сили преди 9-та контрола, а ако не бяха тапите преди това, щеше да му се наложи да мине през "ада" на следващите две контроли, където беше направо страшно, повярвайте !
            От тази година са навлезли много нови и млади състезатели в ендурото, които са вдигнали нивото на този спорт неимоверно високо. Ендурото не е вече спорт за застаряващи, както до сега го характеризираха, а спорт, за който трябва много професионална подготовка и трбва да го започнеш от дете упорито !
            С това се слага край на курбаните в ендурото.

            Още веднъж го казвам. Няма WEC, няма Six Days, Erzberg Rodeo е истината, където можеш да се сравниш с най-добрите в света, а за това претендират 1500 човека
            Радвам се, че Георги Тодоров (Кокера) се класира още от първия път на 128 място в света, което си е един голям успех !
            Само преди три години стояхме като напъдени циганчета около насипите, цъкахме с език и споделяхме: "Ибах маа му!"
            Това е от мен, пичове и пички !
            ------------------------
            И аз направих около час подбрани кадри от Ерзберг с камера, които се надявам скоро да пусна тук да видите, ама първо трябва да си кача нова Премиера, че на старата кепчъра и нещо ...
            Приемам добри идеи за сваляне на Премиера с крак на Л.С.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              До: Erzberg Rodeo 2008 !

              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
              ....
              П.П. В официалният сайт на родеото има около 35 снимки и на всичките с публика сме ние...от БГ..
              Повече инфо и впечатления по-късно, че сега трябва да наваксам еврата дето заминаха в прахоляка на Ерзберг...
              а кой е официалният сайт?
              че при мен гугъл е млъкнал и нищо не казва...

              хайде починете си и давайте видеата че мераклиите сме много
              EnduroX Alba-Damascena 2019

              Коментар


              • #37
                До: Erzberg Rodeo 2008 !

                http://www.erzberg.at


                Браво на Кокера - бих казал добро постижение. Браво и на Данчо и Жасмин за смелоста...
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #38
                  До: Erzberg Rodeo 2008 !

                  Извинявам се предварително, може и да бъркам но писах лично на Румен5 и нямам отговор досега а показваше, че е във форума.
                  Та, ако няма интерес от негова страна мога да предоставя тези 6 часа видео материал на колега от форума само ако може да работи
                  със видео обработващи програми /за предпочитане е професионалист/ и да сглоби един филм с каквато продължителност иска.

                  А ето и снимките от официялната страница на родеото.
                  Почти всичките който дърпат са от Старозагорският тим Крейзи джоб.




                  Ето ме и мене зад лентата с червената шапка а на ПРЕДНА ЛИНИЯ СА ЖАСМИН И СИФОНА.


                  Пропуснах да добавя, че във въпросното видео което съм заснел има и осем минутен клип който направих от Хеликоптер
                  и съм хванал почти цялото трасе с изключение на това във гората.
                  Последно редактирано от Chinela; 27-05-08, 15:16.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Erzberg Rodeo 2008 !

                    Ето малко снимки но ще бъда по-кратък с коментарите, че ми е много къс молива...
                    Извинявам се но са правени е видео камера а не с фотоапарат..

                    Ето и мястото където се изхвърляше употребената бира...нали първо от там се започва всеки обект...


                    Ето и второто по важност място за 4 дневен престой...имаше "комплит чикен"..


                    Имаше и българи които да се възползват от всичко това...


                    Имаше и въздушен видео контрол..това беше заради многото българи там...


                    А ето и препятсвията които бяха покорени от много малко участници....сравнете ги с височината на хората.










                    Новата надежда в клуба на крейзитата да задмине Жоро по кадри... Сифона


                    А имаше и много мислители и ето един от тях..не е на Роден а от Харманли.
                    Седи си на камъка и си мисли ама какво..

                    А ето я и БГ конюшната...тоест нашият бокс. Кончетата стоят прегърнати и тръпнат от страх..какво ли ги чака????


                    Двама алпинисти от форума, Хусаберга и Пенев_US..


                    Имаше и минерална вода от БГ...че, там имат само бира на Ерзберг


                    Част от трасето...отиваше към нищото...




                    А ЕТО ГО И ТРЕТИЯТ В КЛАСИРАНЕТО Paul Bolton ПОЗНАЙТЕ С КАКЪВ МОТОР И С ШАПКА НА БЪЛГАРИЯ РАЗБИРА СЕ.
                    ТОВА Е ВЕДНАГА СЛЕД КАТО ФИНИШИРА.




                    ЕТО ГО И ВЪПРОСНИЯТ МОТОР...


                    Вече и РЕМУС произвеждат ауспуси за ЦРФ...


                    А ето и един пич дето може да кара само мотор, щото задръсти движението с тоя бус....




                    За тези които не са го разпознали това е едно полско момче дето спечели Ерзберг за втори път...




                    Айде стига толкова засега, че Митков ще ми се сърди...

                    П.П. Чухме се с Румен5 и се съгласи да обработи видеото. Благодаря му.
                    Последно редактирано от mitkov; 28-05-08, 10:45.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Erzberg Rodeo 2008 !

                      Браво на Кокера ,браво на Жасмин, браво на Данчо ,браво на всички който бяха там на екшъна.Много ме е яд че заради тази шибана работа пропуснах това уникално събитие.Много се радвам за всички вас които отидохте,видяхте ,участвахте и оцеляхте.И доказахте че сме много корави и можем да го правим и без пари.То какво ли правим с пари.То при нас всичко е на половина.
                      Да сте живи и здрави ,и бог да ви пази!!!!!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Erzberg Rodeo 2008 !

                        еее да на тези цваинтактери ги правят да излитат...Браво на българските участници които са представили България и на Кокера за това предно място още от първия път,другата година в челните 10!!!!
                        P.S- И мога да добавя само ето вижте този трябваше да спечели!! http://www.youtube.com/watch?v=u7n9E...eature=related
                        Последно редактирано от Sa6oko; 28-05-08, 10:16.
                        [I][B][COLOR=DarkOrange]КТМ 525 ЕXC[/COLOR][/B][/I]

                        Коментар


                        • #42
                          До: Erzberg Rodeo 2008 !

                          За поредна година - поредна, спираща дъха, тема.....

                          Големи благодарности на всички, които бяха там и ни правят косвени свидетели...

                          На Кокера - честито за доброто класиране! Голям успех е това

                          Коментар


                          • #43
                            До: Erzberg Rodeo 2008 !

                            Здравейте и от мен
                            ..да..наистина тази година на ерзберг беше ..все едно си в центъра на Стара Загора ...българска реч се лееше и на най неочакваните места..дори докато снимахме награждаването едно детенце най неочаквано изръси на чист български-"айде и мен да ме снимате" ..като си помисля че само до преди няколко години никой не щеше и да чуе да ми се върже на ума да идем до там..само жоро данчо и кокера се навиха да идем първия път до там..тоест 4 души бяхме 05 та
                            после 06 та бяха..маалко повече около 6-7 души 07 ма май 10 тина ..а сега...и аз не знам колко ..но като си тръгвахме видяхме освен тези за които знаехме и още няколко български коли
                            що се отнася до състезанието..наистина тази година организацията бе на много по високо ниво.До миналата година например всички надписи програми и говорения и обявявания по високоговорителите и от водещите бяха само и единственно на...немски език ..чужденците ..много се нервеха и протестираха но така и никой не обръщаше внимание..цели 13 години ..сега обаче явно вече ред булл яко се е намесил и нещата си идват по местата..от тази година основно по инициатива на ред булл се организира нещо като световно мото екстрийм първенство засега замислено с 3 "кръга" -"ерзберг", "ласт мен стендинг" в щатите и "ромениакс" ,до сега пак си ги имаше тези състезания ..но сега вече нещата стават по организирани ..ред бул ще налива ..още по сериозни пари..и естественно който плаща..той поръчва и музиката и изискванията към организаторите на тези прояви нарастват драстично. Тази година имаше много нововъведения ..всичко се обявяваше и бе написано и на английски и на немски ,големият екран за който е споменал жоро също е за първа година и е супер придобивка ..по всяко време на него върви актуална информация и кадри от най интересното което се случва наоколо,къмпингите за състезателите също са по добре организирани а правилата за придвижване наоколо са позатегнати .Трасето на х трака тази година бе доста по трудно от миналата което обаче не значи че бе по атрактивно.миналата година въпреки че бе малко по лесно трасето на х-трака бе много по атрактивно и предлагаше условия за наистина едно много добро шоу,освен това имаше няколко серии и накрая наистина останаха само най добрите.Тази година не знам защо но някак претупаха х трака -направиха презентация на по добрите след това дадоха един общ старт със само 4 обиколки на трасето и това беше, препятствията пък имаха много по малко възможни линии за преминаване и участниците си пречеха,докато предишната година повечето от препятствията позволяваха повече линии и атрактивни изпреварвания.
                            Що се отнася до пролога..той общо взето е един и същт всяка година,но пък тази имаше някои подобрения и улеснения за състезателите-например до миналата година като се явяваш на старта на пролога изискваха да си носиш и ..шофьорската книжка ..която след това райдърите се чудеха къде да я сложат и я бутаха в ботуши и къде ли не .Тази година всеки участник имаше издадена идендификационна карта от организаторя която електрониката на старта разпознаваше и данните му директно излизат,това улесни по мое мнение доста цялата работа и "опашката"от чакащи да стартират вървеше доста по бързо и стегнато от предишни години.
                            От тази година има и още едно нововъведение-на класиралите се за втория ден се дават отделни номера само за втория ден а отчитането на контролите става по електронен начин а не както до сега с перфорация на карти и после да им броят контролите.Самото трасе за същинското състезание в неделя също е претърпяло доста промени-като цяло е много по обезопасено и честно казано и по ...лесно от други години ..като казвам по-лесно обаче не оставайте с погрешни впечатления.. ерзберг си е най най трудното състезание по ендуро в сета..просто е една идея по безопасно спрямо предишните си издания и на много места тапите са много много намалени.предишни години имаше участъци където ставаха километрични "задръствания" и опашки докато тази година..не че нямаше но бяха много намалени.
                            Тази година за пръв път имах възможност да видя и вече наистина почти цялото състезателно трасе.С ММ от форума в неделният ден минахме пеш поне около 20 километра но обиколихме цялата планина и на практика успяхме да видим и заснемем всички по трудни места до които повечето от зрителите няма как да стигнат. До сега бяхме наблюдавали най вече около старта и препятствията до ваната.Там е най големият търкал и атракции но ако човек иска да види наистина майсторски изпълнения и същинската част на състезанието трябва да стане рано и да се качи от ваната нагоре по пътеките в гората над 9 та 10 таконтрола .Там достигат всъщтност само най бързите и добрите..и няма голямо блъскане но повярвайте наистина е много много тежък и труден терен. На практика..имаш чуството че си на световно първенство по триал..само че с ендуро мотори Вече взе да ми става ясно защо винаги по първите места и сред завършилите са все или бивши или настоящи триал състезатели -на този терен нямаш ли триал техника и разчиташ ли на силово преодоляване на препятствията просто си обречен ! Докато слизахме от планината с ММ видяхме как много много добри състезатели и физически по силни от Тедито Блажужак просто баха стигнали до някъде и нямаха сили да продължат. Докато "тедката" /както го кръстихме / просто прелетя покрай нас без дори и да се подпре с крак на места където останалите състезатели бутаха дърпаха и честно казано ако не им помагаше публиката нямаше и как да преминат !Всички от по добре представилите се състезатели са бивши или настоящи триал шампиони или поне триал "любители" от не триал състезателите само Салминен премина сносно..но той все пак е един наистина много много добър и опитен ендуро състезател и според мен само някакъв малшанс му попречи да влезе в призовата тройка. Горе на върха на планината където го засякохме премина 3 ти след Блажужак и Летенбихер а то след върха вече следват по лесни и бързи участъци ..но явно там е станало някакъв проблем за който предполагам ще съобщят по късно А като стана въпрос за Летенбихер..евала наистина голям майстор е тоя пич ..с много по тежък от другите мотор БМВ450 фучеше из триал пътеките като хала ..макар че си личеше че наистина това му струва много усилия-през върха на планината след участъка с вагонетките премина 2ри с поне 10 минути след Блажужак като на няколко места спираше за почивка ,докато пичовете с по леките 2 такти бяха видимо много по свежи и със запазени сили,и като заговорихме за техника не можем да не споменем и ктм и те 300 2 тактови оборудвани от "кристини" с двойно предаване с единият от които бе многократният шампион по триал на щатите -засякохме го и него из гората..предаването и на предната гума особенно там честно казано ..доста му помагаше още повече че тази система е така направена че може и да се изключва на участъци където не ти трябва
                            ..Що се отнася до "черното " момче за което се споменава из форума..не знам защо споменавате че бил закъсал..няма такова нещо-премина през всички най трудни участъци с групата на най добрите ..и то доста свеж -единственно моторът му -ехс 4 такт от по стария07 ма модел -пушеше през отдушника като на умряло и най вероятно..двигателя след състезанието е бил за основен ремонт

                            Що се отнася до представянето на нашите ..лично мое мнение е че имат повече потенциал и можеха и малко по добре да се представят -особенно Жасмин а и Данчо.Според мен Катох им направи "мечешка услуга" като предварително ги бе успокоил и казал че ще се класират много напред . Настройките по моторите им също не бяха направени много добре все пак обаче се събра ценен опит от това представяне,и за другия път съм сигурен че ще са по подготвени и ще се представят много по добре
                            Като цяло прологът изглежда измамно лесен..но всъщтност не е -дава се много газ първите 150-200кадето всъщтност трябва да влезе човек за да има някакъв шанс за 2 рият ден са с много много близки времена Все пак обаче за пролога има по добри переспективи българин да се представи добре защото все пак имаме състезатели които могат да карат бързо по такива участъци.докато в триала ..няма никакви традиции у нас..триал мотоциклетите в БГ са някаква шокираща екзотика и се броят на пръстите на ръцете а триал традиции и състезания нямаме никакви у нас
                            Що се отнася до настройките по моторите за ерзберг..наистина има някои тънкости и наистина по моторите на нашите имаше пропуски но отдавна специално следя и разговарям с добре представящи се участници на пролога/първите 100/ и трябва да ви кажа че много от тях са с НАПЪЛНО стандартни мотоциклети на практика само със сменени пиньони и вериги.Сега например понеже ехс200 модела на ктм ми е слабост и ме кефи а видях че има човек от първият ден в първите 50 с такъв модел отидохме при него и се запознахме а и поразгледахме мотора за да видим какво е направил по него.. за наша голяма изненада..моторът си бе напълно стандартен единственното сменено по него бе един ауспух на фмф с каквито караме много и у нас ..дори нямаше и демпфер на кормилото а на първия квалификационен кръг бе -доколкото помня 48 ми на 2 рия 52 ри а накрая в състезанието пича бе сред първите завършили-покрай нас на върха на планината премина -6 ти или 7 ми
                            ..разгледайте класиранията и ще видите че дори 125 кубикови 2 тактови мотори има с много добро представяне на пролога ..и тях ги разглеждах-обикновенни стандартни мотоциклети..да не говорим че забелязах и няколко участника и то от много добре представящи се и двата дни които караха мотори по на над 5години
                            Така че мисля че не бива да се търсят основните причини за представянията на участниците в модификациите на моторите!

                            Знам че искаме изведнъж българин да изскочи много напред по тези състезания но истината е че хората са отдавна и доста напред спрямо нас в тези спортове.Макар че както е казал жоро -наистина първите години гледахме и цъкахме с език само като ги видехме как преодоляват дори и по елементарни препятствия а сега вече сме по в час и напредъкът спрямо изминалото време е много голям но все пак не е достатъчно и няма да стане бързо и лесно
                            Последно редактирано от mitkov; 28-05-08, 14:36.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Erzberg Rodeo 2008 !

                              Митков пак анализира цялостно събитието

                              Аз бях сред няколкото човека, които по време на състезанието засякоха Кокера в гората и да ви кажа не знам как намери сили да продължи напред. Този човек до сега не го бях виждала уморен ... Когато го засякохме на тапата едва се движеше. После сподели, че го е боляла жлъчката от преумора. Изпитанието е грандиозно. Наистина голямо геройство беше достигането му до 9-та контрола и то след стартирането от толкова задна позиция. Тапите бяха ОГРОМНИ.
                              Браво за представянето на целия български тим, също и на момчетата от съпорта, които свършиха голяма работа.

                              Ето малко снимки, които изрових от нета (моите за нищо не стават, пък и са много малко този път)

                              http://www.enduro-austria.at/2008dat...e_scramble.htm


                              И разбира се го има и наш Кокер



                              За следващия път Кокера трябва да покара малко повече рали и да направи доста тренировки за издържливост, за които си трябва яко дупе, постоянство и упоритост, каквито знаеме той има Aко не той, шефката ще се заеме със стриктното спазване на спортния режим И успеха ще дойде скоро
                              Ако стартира поне от втора линия, резултата ще е доста по-различен

                              Митак, на фона на 200 човека с мотори 300 EXC, 450 и 525 -ци някак си 4-ма състезателя (броих ги) клас Е1 ми изглеждат малцинство.
                              А в първите 100 има само една 200-тица. За да стартираш от 2-ра редица, трябва да си сред първите 100. Нататъка видя, че става почти невъзможно.
                              Чесно казано и на мен ми се вижда странен метода на класиране за стартов ред. Хард ендурото и рали рейда са две много различни дисциплини. Все едно да сравняваш биатлон и гигантски слалом. Наистина странно ми се видя, че още от втора редица се запъват на първите баири, а когато стана огромната тапа на третото изкачване и се изрови съвсем и стана невъзможно да се изкачиш без да те изтеглят с въже, се намираха доста добри карачи, които излизаха без помощ... но са стартирали от задните редици.
                              Последно редактирано от iva_kx; 28-05-08, 17:52.
                              DCRT®

                              Коментар


                              • #45
                                До: Erzberg Rodeo 2008 !

                                .... а как ми се ходеше и тази година, само ме надъхвате с тия снимки
                                чакам с нетърпение видеото от Чинела и Жоро
                                а и от Румен инфо кога ще се излъчва в предаването !!!
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X